Jump to content

тди модификация


Recommended Posts

здравейте пускам тази тема защото изчетох доста теми свързани с моя въпрос и не ми стана ясно така колата ми е ауди а3 1.9 тди 90 коня въпросът ми е какви модификаций да се направят за да стане по бърза както и по хубави марки на разпръсквачите примерно за сега сам сменил само турбото с това от 2.5 180 коня и нз какво пасва за него за да стане както трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Турбото ти от 2.5 gt2052v ли е? Ако е такова слагай разпръсквачи 0.240 с 11мм. Помпа хубав съединитил естествено и челен кулер с ремапа си около 190 коня на вала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да изкара максимума от 240-ските според мен има

Забравил съм да спомена и 3 баровия мап

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми аз взех и мап за разпръсквачи ме ориентираха в 275 само нз марки и от къде да ги поръчам а искам и челния кулер да не режа за него бронята и ми трябват предложения за размери

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпръсквачи на HFLOX според мен. Аз поне съм с такива. Относно кулера точния размер който ти трябва е 550Х180Х65.

Бронята няма как да не се реже. Реже се само отвътре долната част и то само където е кулера.

Ако желаеш ще ти снимам и с бронята как стой, че нямам снимки

Генерацията според мен не е задължителна...

Относно турбото, което сигурно е VNT20, ако греша ме поправи да не казвам голяма дума, но е адски лагаво и колата ти ще тръгва доста след 2к оборота

post-52272-0-77587900-1427101987_thumb.j

post-52272-0-13735500-1427101988_thumb.j

Редактирано от miro299
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hflox за момента нови в бг няма предлагане иначе като марка са добри карал съм 240-ки такива и проблеми съм нямал.

2052 си е малко лагаво турбо но пак може да се настрои да гръгва сръвнително рано но за сметка на пушеците.

За 275-ците според мен най-много им прилича гтб1756 . Аз съм с такава турбина с 280-тки Dssr и смея да кажа че нямам никакъв лаг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Относно турбото, което сигурно е VNT20, ако греша ме поправи да не казвам голяма дума, но е адски лагаво и колата ти ще тръгва доста след 2к оборота

Лаг-а и кога тръгва турбината са две различни неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

колега miro299 знам за турбото  че е от ауди 2.5 180 коня ще кача снимки да го видите а ако ти не пречи може да качиш снимки на кулера и с броня и как се захваща за гредата от вътре а за разпръсквачи намерих този сайт http://tuningshopbg.com/117/128.htmlа за турбо да се ориентирам към друго значи

post-74798-0-93466100-1427133030_thumb.j

post-74798-0-93577900-1427133041_thumb.j

Редактирано от s1n40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Аз съм с разпръсквачи Bossio и нямам забележки. Относно помпата - има значение и релефа на гърбичната шайба, не само размера на буталото. Генерация е нужна за над 170коня. Повече от 250уМ разпръсквачи - няма смисъл (ще бъде трудно за настройка, а в случай че успееш вероятността да изскочи някоя биела е голяма). Оптимална мощност на мотора ако не е подсилен откъм карантия е 240-250 коня, ако искаш да си караш колата. Мисли още за съединител, хубаво масло и спирачки! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...