a4t

Members
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

About a4t

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    ман

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Покрай тези коне дето всички искат вървят и доста странични неща . Аз минах през 90 - 115 с чип - 163 с турбо и разпръсквачи - 184 с генерация , кулер, други разпръсквачи и съединител - 225 с гтб17 , 11мм помпа , керамичен съединител , спирачки ес3. Да ти кажа колата е страшно приятна за каране , но не оправдава средствата , нервите и времето... големия мотор ще ги има тези коне или ще ги направи само с чип.... с 2 думи не се занимавай .
  2. Автомобила е внесен 2017г от Италия на 100 000 км , със сервизни документи. Напълно обслужен , регистриран , монтирана газова уредба висок клас /среден разход 11л/100км/ , ревизирано динамо. Перфектен салон , дребни забележки по външния вид. Колата няма никакви проблеми , мотора работи перфектно на газ и бензин , без никакви течове , работещ климатроник , нов акумулатор . Дата на производство август 2000 г. Тип двигател Бензинов Мощност 125 к.с. Евростандарт Евро 3 Скоростна кутия Ръчна Тип Седан Пробег 120000 км Цвят Сив Безопасност • Антиблокираща система • Въздушни възглавници - Предни Други • 4x4 • Газова уредба • Напълно обслужен • Нов внос • С регистрация • Сервизна книжка Екстериор • 4(5) Врати • Ксенонови фарове • Лети джанти • Металик • Халогенни фарове Защита • Аларма • Имобилайзер • Централно заключване Комфорт • USB, audio\video, IN\AUX изводи • Ел. Огледала • Ел. Стъкла • Ел. усилвател на волана • Климатроник • Регулиране на волана • Серво усилвател на волана • Стерео уредба Цена 4600лв за контакти - 089 56 56 039
  3. Нови , неупотребявани , долни носачи за ауди а6 ц5 с 20мм конус - цена 120лв телефон 0896 674 182
  4. Без катализатор и само с ремап се вадят 170-80 коня Кулера е по-скоро необходим ако се дава много газ в жегите Ще ти стъпи около 500-700лв и най-вероятно бронята ще трябва да се резне тук там
  5. Не е само до дюзите , турбото и то е малко , като цяло си заслужава само един чип и нищо повече за тоя мотор.
  6. Колега като чета какви ги вършиш ,по-добре откарай колата на някой ,който разбира, защото в противен случай ще я строшиш....
  7. Искаш да вкараш надлъжен двигател в кола с напречен .... избери си двигател от а3/голф и си приготви сериозна сума
  8. Според мен тунинга не е спирал , а просто хората спряха да споделят във форумите , най-вече заради тролове и хейтъри.
  9. Значи ако направиш генерацията преди да сложиш турбото после ще преправяш даунпайпа заради различното захващане на турбото ...
  10. 180 коня със сигурност ... нагоре с молебен
  11. Керамичен съединител със сток скоростна кутия ...
  12. С турбо 1749вб и 240ки преко сили до 190 коня да я докараш , ако направиш хибрид 1752вб може и 200 да стигнеш ама дюзите ще ти умалеят , по-добре 280ки със 11мм елемент , кулера може и от фронтера турбо дизел да си намериш или от тунингшопа да си избереш по размери... кутията ти с керамика ще държи на тези нютони/ около 400/ Турбо пътищата на 50мм са достатъчни. мапа трябва да е 3баров
  13. От 2.5тди са 0.216микрона и стигат до 160 коня , трябват минимум 280 с 11мм бутало на помпа за над 200кс
  14. За 220к.с. ти трябват дооооста неща освен турбо. Преправянето към променлива геометрия не е голяма философия. Турбото трябва да е поне 1756 или 2056 , 2260 , разпръсквачи поне 280 микрона, бутало на помпата 11мм, генерация на 63мм , челен кулер , съединител керамичен или спек , закс , качествено мапване ..... абе едни 4-5 хилки минимум.