kiriku_1 Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Здравейте, колеги имам проблем с оборотите.Значи първо да уточня , че съм видял темата на колегата със същото заглавие , но при мен проблемът е точно обратния - оборотите играят в посока надолу.Качил съм и клип, за да видите какво прави още при запалването , а после го прави и при спиране на светофар.Имам съмнения за дебитомер, защото оригиналния (БОШ) си отиде и сега съм с някакъв Спектроматик.Дроселът е сменен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Някакви грешки няма ли?Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiriku_1 Публикувано 30 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Утре ще ходя да видя.Уж последния път даваше грешки в дросела , смених го.Всичко било наред след това , ама уви... не е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Дросела и дебитомера сигурен ли си, че са читави?Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Аз имах същия проблем на същия мотор. Почистих дросела и се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Махни буксата на дебитомера, запали и ако не се оправи очакванията ти няма да са оправдани. Ако има промяна може и от там да е. Все пак е хубаво да се види какви грешки ти е набило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Аз имам един въпрос за този дебитомер. Мотора ми е същия като на колегата пуснал темата.Колата прекъсва. На дебитомера като извадя буксата няма разлика в работата на мотора и вървежа на колата. Обаче при мен колата на бензин въобще не върви, а на газ не мога да я позная. Като карам на газ ми гори и газ гори и бензин, но това е друг проблем. Възможно ли е като карам на газ, инжекциона да не използва дебитомера/ламбдата и да не отчита грешни стойности и колата да върви нормано без да прекъсва? Грешки с ваг ком ми дава за дебитомера слаб сигнал и за ламбдата,че не е активна и има проблем с подгряването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkata86 Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Колега на първо място трябва да смениш сондата-по нея няма какво да се прави и след това да почистиш дебитомера със спрей за дебитомери.На CRC спрея е доста добър,но ако и след като се почисти ти дава ниски стойности-смяна.Успех и дано не се окаже големия дявол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Ами дебитомера съм го чистил с този спрей преди един месец. С ваг ком на втора до прекъсвач дава 116 g/s, а трябва да е 120 g/s. Според мен стойностите му са в норма. Ламбдата я сменях. Преди да я сменя имах грешка само No activity(тази не е ли заради газта?). А след като я смених ми излезе и тази:16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1; Heating Circuit P0135 - 35-00 - Malfunction Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkata86 Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Грешка ти дава в подгрева.Ако искаш вземи мултицет и замери съпротивлението на белите кабели трябва да е между 1-5 ома.Може да имаш проблем и по буксата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Добре.A защо на газ колата върви както трябва,а на бензин никаква я няма? Кой датчик използва на бензин, а на газ не и е за смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Газовото не ползва сондата. Ползва бензиновия компютър за да си направи корекциите и т.н. Бензиновия от своя страна постоянно ползва сондата. Ако сондата не работи добре шашка бензиновия комп и колата бачка зле. Чудно ми е обаче едно. Ако бензиновия се бъгясва от сондата и газовия ползва бензиновия защо на газ си добре. Би трябвало да е в пъти по зле на газ отколкото на бензин. Почвам да си мисля за дюзи и т.н. Другото което си мисля е че може газовия комп жестоко да е объркал бензиновия и да му е разстроил ижекторните времена. Това обикновено се получава от не правилно настроена газова. Има доста неща които да се погледнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Значи трябва нова сонда и настройка на газта? Гледах в чуждите форуми свалят дюзите и ги почистват. Има ли смисъл да пробвам? А и не трябва ли да има грешка на ваг кома ако има проблемна дюза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Грешка едва ли. А за почистването съм с раздвоено мнение. Доколкото съм запознат ултразвука може да отвори някоя шупла в дюзите и да се наложи да си купиш нова или нови в зависимост. Има си начини за чистене докато са на колата в работен режим със специални системи и препарати. А дали трябва нова сонда .... трябва ако е сигурно че твоята не бачка. Аз бих покарал 3-4 дни само на бензин за да видия дали всичко ще си дойде на място. И другото което бих оправил е да настроя така, че да не ми гори и газ и бензин едновременно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Ми аз само на бензин карам,защото вярно на газ е по-кеф да се кара ама не ме устройва да гори и бензин. Значи според мен проблема с прекъсването идва от ламбдата. Щом бензиновия комп я използва,а газовия не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkata86 Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 (Редактирано) Ако си с газов инжекцион и майстотите които са ти го монтирали не са забравили да ти свържат газовия комп към ламбдата той също я ползва.По добре отиди на читав сервиз да ти видят ;Хаудито;,вместо да се чудиш и гадаеш. Редактирано 2 Април 2015 от borkata86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Газовия комп ползва сондата само докато бъде настроен. И то реално този който я настройва я ползва. Иначе газовия комп не ползва сондата по никакъв начин в директна връзка за да си коригира смесите. Това не е OBD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Такаа. Преди малко се прибрах и незнайно защо колата на бензин вървеше както трябва.Това се случва на 2 месеца веднъж и то когато е студено времет. Нищо не съм правил по нея. Замислих се,че може да е дебитомера,защото преди като откача буксата нищо не ставаше. Сега като спрях я откачих и закачих веднага и колата почти изгасна. Това се случва МНОГО рядко да има разлика при откачане/закачане на буксата на дебитомера. Тоест трябва да го сменя, нали? Или ламбдата бърка и него и работи когато си поиска? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Я кажи ти от кой град си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Казанлък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Нямаш ли някой познат да вземеш за ден-два дебитомер от работеща кола за проба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Аз ако имах щях да взема и ламбда и дебитомер и комутатор.. Там е проблема,че нямам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 (Редактирано) Ох... там е проблема, че ламбдата и дебитомера работят зависимо. Едното да не ти е наред ще те кара да мислиш, че и другото не е. Аз така се подлъгах и смених сондата заради грешка в нея която се оказа че се е набивала заради дебитомера. Е малко по късно и тя даде фира ама все пак. Просто помня колко неприятно е усещането да отваряш нов дебитомер и да го монтираш с кеф и да си казваш ей ся ще литне тая кола и накрая всичко да остане непроменено. Аз бих заложил на дебитомера ама... И все пак на диагностика нищо интересно ли няма? Компа какво казва? Редактирано 3 Април 2015 от Иван Баев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 Ми грешките,които ми дава са: mass air flow sensor signal too lowИ за ламбдата no activity и heating malfunction. Затова се чудя кое да сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 Ми то може и двете да са за смяна ама аз бих сменил първо дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване