Jump to content

Пукане в предницата при навиване на волан


nedoobmislen forum

Recommended Posts

Накоро забелязах, че при потегляне, най-вече при навит волан, се чува едно пукане отпред. Мисля, че е отдясно и че се чува основно при навит надясно волан. Когато въртя волана на място, не чувам това пукане. Говорих с един "майстор" (по-скоро любител според мен, но един приятел си прави колата при него, а и не познавам други тук) в Банско и ми каза, че това е от карето. Дясното каре, но трябвало да сменя и лявото, за по-сигурно. Каза, че се получавало при коли с предно предаване при рязко потегляне при навит волан. В интерес на истината, преди 2-3 месеца на един паркинг потеглих при напълно навит волан рязко назад и чух силно пукане.

Някой с подобен проблем да сподели мнение и ако е от карето, препоръчайте някоя марка и търговец, дето да не ми отрежат главата през кръста, че вече ми писна. Гледах в интернет цени от 40 до 200лв.

 

Колата е 1.9 tdi 1z, 90кс, седан, с предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получава се от многото дупки по пътищата :) А това за смяна и на лявото каре ми се струва излишно, то за по сигурно си смени и двете полуоски със вътрешните карета :D ако можеш да си го смениш сам може да пробваш и с каре втора ръка по-евтино, но ако ще даваш пари на майстор за смяна, по добре ново, че да не се наложи да го сменяш отново :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смяната на карето е много лесна. ако те бива с тия неща поне малко не е никак трудно. 

 

принципа е следния. сваляш централната капачка на джантата и отвиваш централния болт който държи карето (само го разхлабваш) .

после вдигаш колата на крик и сваляш джантата. отвиваш долния вътрешен от към купето носач при ябълката и го изваждаш .

отвиваш за по голяма маневреност и кормилния накрайник.

сваляш болта на карето (централния в центъра на джантата който само разхлаби) и дърпаш навън под ъгъл към бронята макферсона за да се откачи от карето. може някой да ти помага и да държи полуоската защото тя има малък свободен ход да не хлопа.

щом извадиш макферсона от карето , охлабваш и махаш скобите гумения маншон на карето (смени го с нов ако питаш мен , а ако си взел ново каре в комплект с маншона още по добре), навиваш обратно централния болт на карето по някое време ще започне да стяга много , не се плаши и продължавай да навиваш докато карето не ти падне в ръцете . така ще се откачи от полуоската . 

 

махаш старата грес цялата (това се прави защото може да има стружки в нея от износеното каре , а при счупено каре вече вътре е мазаляк), в комплекта с карето трябва да имаш нова , ако нямаш отиди си купи една кутия графитна грес. пълниш маншона с новата грес и го нанизваш на полуоската , слагаш новото каре като го удариш с чук (гумен) или с дръвце пред карето и той щраква на полуоската и сглабяш в обратен ред. това е. 

Редактирано от thekiller
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...