Ivo.A Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Здравейте, От м.Май 2014г. - м.Юни 2014г. се появи проблем с паленето на колата. Трябва да задържа ключа по-дълго време, за да мога да запаля, когато колата е студена (3-4 секунди, а преди палеше от четвърт оборот). Ако я спра и запаля в рамките на 3-4 минути, пали бързо. Остане ли по-дълго време, пали трудно. Странното е, че когато беше студено зимата, сутринта ( след като е престояла 8-10 часа) колата палеше по-бързо и по-лесно. А при топло време се мъчи... Смених свещите, заредих акумулатора, почистих дросела, даже бензиновия филтър смених, (включително едно вакуум маркуче и един друг маркуч), но проблема си остава. От диагностиката ми казаха, че в двигателя влиза прекалено богата смес и при по-студено време колата ще пали по-лесно. То си е и така, но как да реша проблема с топлото време? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Жена ми на А3-ката има същия проблем. Трябва да държи по дълго време ключа за да запали. Но запали ли после няма грижи. на мен ми намирисва на бензинова помпа, която не прави достатъчно добро налягане или ако го прави после след като изгасне колата спада. При следващо палене пак трябва да направи налягане докато запали. Аз така си го обяснявам. От какво обаче се губи налягането ? Това е въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване