iiskrev Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Имам следния проблем: когато двигателя е студен (сутрин или след работа), когато запаля, след около 10 секунди двигателя угасва. Също така не държи 820-830 оборота, а е около 790-800 оборота и съвсем леко играят. Понякога угасва по 2-3-4 пъти. За да не гасне трябва аз да й подавам газ на около 1500 оборота. Когато потегля усещам, че и мощността не е такава каквато трябва да бъде и леко се пъне. В момента, в който колата мине на газ всичко се оправя. Проблем също е, че не набива никакви грешки и реално не можем да разберем „къде я боли“. Сменях, някои неща на принципа проба-грешка, но този метод е най-скъпия и несигурен. Сменях дебитомер със някакъв немски, но тогава стана по-зле и си върнах оригиналния BOSCH, почистихме дросела, сипвах хубав бензин, отпушвах бензинови дюзи (никакво отклонение, перфектни бяха), смяна на бензинов филтър, сменях датчик на антифриза (понеже си мисля, че нещо я лъже че е топла, а тя не е), откачах компютъра за няколко минути и след това карах на бензин за да се самообучи (тук работите се оправиха за ден два и после пак същото). Нищо не помогна. Всичкото това нещо е правено в сервиза на Ники и Мошо в Герман. Момчетата там си разбират от работата, но понякога всички идеи се изчерпват и оправия няма. Някой ако знае къде е проблема да пише, че е от година и половина!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Погледни тримовете на 32 канал на Ваг Ком. Ако са над 10 или под -10 проблема е в настройката на ГИ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iiskrev Публикувано 7 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Има ли значение дали колата е топла или студена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 кабели свещи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Кои кабели?По темата: по принцип няма значение дали е загряла или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Погледни тримовете на 32 канал на Ваг Ком. Ако са над 10 или под -10 проблема е в настройката на ГИ-то.Днес ей така реших да си проверя тримовете, единия беше -1.6%, а другия +10.6% , дали е проблем и това значи ли, че трябва да ходя на настройка на газовата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 (Редактирано) Единия, мисля в първото поле, е за празен ход, а във второто за движение( частична газ). Това е за APU. Ти си с AVJ. Незнам дали и там е така. Кой от двта е +10? Ако няма някакви проблеми по колата по добре не я пипай. При стойности под -20 и над +20 записва грешка за бедна или богата смес. По принцип тоя + при теб говори за малко бедна смес на газ. Това при напълно изправен автомобил. П.П. Провери я след като покараш по дълго на бензин. За да видиш как е на бензин първо. Виж я и още веднъж на газ при по-дълго каране... Редактирано 8 Април 2015 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iiskrev Публикувано 9 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Тъй като Ники и Мишо в Герман безплатно ще ми кажат какви са ми стойностите на 32-и канал, но са ми на около 25км, а нямам кабел и VAG-COM отидох в сервиза Хеед 91. За Бога НЕ ХОДЕТЕ ТАМ!!! Първо: човека който можел да свърши тази работа бил в отпуск и никой друг не можел (та се питам ако този човек напусне дали ще затворят сервиза или вече няма да приемат VAG автомобили) и второ: да го направят това елементарно нещо щяло да ми струва 36лв!!! Пълни безбожници и бездарници. Бях готов да дам 5лв, понеже тази услуга не струва и толкова, ама айде хората все пак имат кабел и програма, ама 36лв не давам! Има ли някой в Надежда, който това може да го направи? Ще му бъда мноооооого благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване