nike_33 Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Здравейте колеги 2.5ТДИ 150 коня.Дига сравнително бавно оборотите от 2 до 3 хиляди след което влиза в авариен режим.Пробвах със свален дебитомер пак същото.Грешките който набива са."Налягане в смукателния колектор под минималния праг на регулиране и втората която не съм сигурен дали е следствие от първата "Клапан на регулиране на впръскване".Лосчето на турбото се движи свободно няма луфтове не пуска масло турбината.От къде може да идва проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Дай грешките както ги изписва вагкома. Колата пуши ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nike_33 Публикувано 11 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Не не пуши колата.Не е при мен вагкома в момента не мога да видя грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 имаш проблем с помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nike_33 Публикувано 11 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 (Редактирано) Авансатор?И ако проблема е в помпата защо колата си пуши нормално.По скоро да не прави налягане турбината?Или да пренадува.А пък и на теста в движение първо набива грешката за налягането в смукателния колектор.След това проблем във клапана na регулиране на впръскване. Редактирано 11 Април 2015 от nike_33 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване