Jump to content

Авариен режим


nike_33

Recommended Posts

Здравейте колеги 2.5ТДИ 150 коня.Дига сравнително бавно оборотите от 2 до 3 хиляди след което влиза в авариен режим.Пробвах със свален дебитомер пак същото.Грешките който набива са."Налягане в смукателния колектор под минималния праг на регулиране и втората която не съм сигурен дали е следствие от първата "Клапан на регулиране на впръскване".Лосчето на турбото се движи свободно няма луфтове не пуска масло турбината.От къде може да идва проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авансатор?И ако проблема е в помпата защо колата си пуши нормално.По скоро да не прави налягане турбината?Или да пренадува.А пък и на теста в движение първо набива грешката за налягането в смукателния колектор.След това проблем във клапана na регулиране на впръскване.

Редактирано от nike_33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...