Jump to content

Цена смяна масло на автоматик


Recommended Posts

Колата е 2.5 di quattro автоматик 2002.10. 180 кс. Някакво нормално масло , не много скъпо , тя колата струва колкото един хубав телевизор.

Не да се строши разбира се  , абе някой който се е занимавал да каже.

Редактирано от GRP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ментак филтър и гарнитура струваха около 60 лева ако не се лъжа. Маслото което ти написах е около 15 лева литъра. Не ти препоръчвам да имаш по-малко от 5 литра а най-добре 6 при смяната. Самата смяна можеш да си я направиш и сам. Трябва ти канал. шестостен 17 мм + яко рамо за него. шестостен 8 мм. и не помня с какво бяха болтовете на самия картер. Отделно и един "шприц" за масло. Всичките тези работи струват около 30 лева.

 

Малко почистващ препарат обезмаслител да изплакнеш картера и готово. Не е чак такава философия.

 

Маслото на Феби е най-евтиното на пазара и не го препоръчвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е тоя шприц , ако отвиеш пробката няма ли да изтече? На Мерцедеса трябва да се върти турбината на ръка за да изтече цялото масло , при Аудито как е ?

При наливането трябва ли да се сменят скорости нещо , каква е процедурата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шприца е за да налееш новото масло защото това става през една голяма пробка отдолу на кутията.

 

По принцип първо отхлабваш пробката за наливане, пари се защото много рядко се сменя масло в някои държави и запича зверски. Да не се окаже че си източил това което е вътре а после не можеш да налееш новото.

След което от източващата пробка източваш каквото има

Ако си по уверен в себе си палиш колата само за 5-8 сек на празен ход за да изхвърли маслото от трансформатора.

След което сваляш картер измиваш го от тинята, измиваш и магнитите по дъното му и се ориентираш дали има стружки по тях.

Сваляш филтъра и качваш новия като проверяваш дали в комплекта или на самия филтър да има ново уплътнение към кутията (един голям О пръстен)

Следва монтаж на картера обратно с новата гарнитура

И чрез шприца през пробката наливаш масло докато прелее през нея.

Палиш колата и я оставяш да загрее маслото на кутията до 35 градуса без да подаваш газ. Желателно е да прехвърлиш поне 3-4  пъти всичките предавки за да напълни клапановото тяло.

След това допълваш с масло докато отново прелее и затваряш пълещата пробка.

 

Та това е. Понеже не събрах колкото масло очаквах помолих приятеля с който правих кутията да задържи колата на спирачка и задна и успях да хвана едни 300 мл. повече които мисля че си бяха нужни ама това си чисто мое решение.

 

https://www.youtube.com/watch?v=S8jcRd4gyWc

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе посочената цена е с масло Максус.Тъкмо идвам от сервиза.Уговорих си час за петък сутрин да се приключва и с тоз консуматив.И след тази интервенция ще е напълно обслужена,ремъци,ролки,филтри,масла,подгревни свещи,водна помпа и термостат.Не,че абсолютно всичко беше за подмяна,но за лично спокойствие на пътя така е по-добре. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...