spookss Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Здравейте , Точно преди да отпътувам след 2 дни за Ромънско и колата днес ми направи номер.Бях в сервиза за смяна на маслото.Смених го и тръгнах да си ходя. След около 5-6 км забелязах , че двигателя е загрял на около 70 градуса , а парното духа ледено. Спрх и погледанх разшерителния съд бълбукаше и антифриза излизаше от него.Отворих го леко и излезе около литър антифриз. Видях , че радиатора ми е студен , термостата не отваряше. Реших да я покарам за да вдигне поне 92-95 градуса . Успех да достигна тези градуси и термостата отвори , парното започна да духа горещо. След като покарах така около 10 км отново се изгуби парното. Този номер ми го беше правила преди месец долу горе пак така но се оправи сама колата.След като изтече над кило антифриз сега нивото в разширителния съд си седи нормално което ми е странно.Антифриза е чист няма мирис като да е издухал гарнитура.Чудя се от къде да започна , този термостат е сменен преди 25 000 км не помня с какъв точно като марка.Възможно ли е да има въздух в системата ? След като се обезвъздуши пак да влиза въздух след угасяне на мотора ...Ако може някой да ме насочи от къде да започна... БлагодаряЗабравих да спомена , че мотора е 2.5 , 163к.с Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Духнал си гарнитура глава - на 99% съм сигурен поне според тези симптоми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 23 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2015 Днес ще сменя термостата и да видим.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 23 Април 2015 Доклад Share Публикувано 23 Април 2015 .....................Антифриза е чист няма мирис като да е издухал гарнитура................... Въглеродния оксид не мирише. Няма ли къде да ти проверят антифриза за изгорели газове?И симптомите ти верно клонят към духнала гарнитура, не ми се вярва а и немога да си обясня как от термостата ще се получава въздушна възглавница.Не е зле и да си подмениш капачката, но с оригинална от дистрибутор (25лв.), иначе все едно нищо не си купил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 11 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 Проверихме с уред за изгорели газове . Показва , че всичко е в норми и няма такива в антифриза.Проблема се оказва в термостата най-вероятно. Поръчах си оригинален и ще го сменя.Чудя се дали да не сменя и температурните датчици.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gociy Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 На каква цена ти излезе оригиналният термостат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване