KM5 Публикувано 15 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 Здравейте, от скоро започна да се чува глухпо тропане (наподобява разбит шарнирен болт) при предно дясно колело. Вчера вдигнах колата на крик да огледам, нещо дали не е решило да си ходи и това което ми направи най-много впечатление е,че "магарето" увисва с около 2 см при тампона, където влиза болта на носача към купето. Въпросът ми е, нормално ли е да е така, когато колата е вдигната на крик. Досега не съм забелязвал да е така, но може и да съм се заблудил. Ето как изглежда: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 A от другата страна как беше? Според мен там не трябва да мърда въобще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 16 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 От другата няма, но след като я свалих от крика, се усетих , че колата е под наклон към другото колело и е възможно това да ме е подлъгало. Довечера ще ми върнат крика, че в момента не е в мен и пак ще я вдигна на равно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Не виждам снимките, но и при мен магарето увисва, когато колата е на подемника. Сега дали са 2 см. не мога да кажа, като че ли по-малко беше. Магарето увисва и след монтажа на нови тампони. Тампона е от две метални части свързани с гума. Последната се разтяга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 16 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 (Редактирано) Точно така е и при мен, но до сега никога не ми е правило впечатление да помръдва там. Пробвай така дали се виждат ЦЪК и пак ЦЪК Редактирано 16 Юни 2015 от KM5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 16 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Сега прегледах и другия. Отваря се хлабина, но чувствително по-малка. Sent from my Lenovo S5000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 На крик ли го гледаш? Според мен по-точно можеш да прецениш, ако качиш колата на подемника. Според мен е нормално да отлепя моста от купето. 2 см. наистина са много.Преди около 2 години (20 000 км.) ми се наложи смяна на мотора. Реших, че най лесно мотора ще излезе надолу. Понеже имах едно глухо хлопане (още го имам) при влизане в дупка с ниска скорост и слизане от бордюр, реших, че така и така ще свалям магарето да му сменя тампоните. Задните ги взех Сваг, предните Феби. Лошото е, че тези тампони трябва да са тотално свършили за да го видиш при закачено магаре. Направи ми впечатление, че още нови тампоните увиснаха (може би около сантиметър се отлепи магарето от купето). Ако не ти е спешно до края на месеца ще я качвам на подемника и ще измеря точно колко отваря. Тампоните не бяха скъпи 15-16 лв. броя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 16 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 На крик, да. Така наистина не е много правилно, защото, когато колата е наклонена, стабилизиращата щанга напряга носача на вдигнатото колело , а той от своя страна напряга магарето и тампоните му.Тампоните действително изглеждат в добро състояние. Мен ме притесняваше най-вече да няма разбит шарнир. Не ми е спешно, та ако се сетиш, удари едно око колко отватят.Sent from my Lenovo S5000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване