papi92 Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Здравейте колеги. Днес карах колата до към обяд. Загасих я и всичко си беше нормално. След около 2 часа при паленето нещо прищрака. Тръгнах и веднага се усети липса на мощност. Също така двигателя е много по шумен. Появиха се много вибрации, особенно върху съединителя. Прибрах се и сложих диагностиката. Беше записала грешка за високо налягане и много голямо предварение. Пуснах живите данни и на 3 или 4 канал (не помня) ъгълт на запалването беше 17 градуса (очаква 1,3). Ремъка е сменен преди 6000 км, DAYCO, подсилен. Не е хлабав. Това ли са симптомите на прехвърлен зъб? Заслужава ли си да се опитам да изхлузя ремъка от разпределителния вал, да го върна 1 зъб на зад и да се опитам пак да го нахлузя (дали изобщо има шанс да успея)? Знам, че най-добрия вариант е да сваля предницата и да го направя от начало. Колата е 1.9, 110кс, 99 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 По-добре провери всички белези дали са на мястото си, отколкото да налучкваш така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 20 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 (Редактирано) Като сваля кората при разпределителния вал белезите на него и на водната помпа съвпадат. Няма как да видя дали белега съвпада при коляновия вал без да разглобя. Едит: моя трешка, гледа се от зад... Ще го прегледам това. Редактирано 20 Юни 2015 от papi92 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване