Jump to content

papi92

Members
  • Мнения

    697
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно papi92

  • Рожден ден 28.10.1992

Друго

  • Kaра
    A4 B5 AFN

Контакти

  • Website URL
    http://www.megatronix-11.com/
  • Skype
    papi92-mladost

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

2084 профилни разглеждания

papi92's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Издържа, стига да не е допрян до двигателя. 110 е малко оптимистично, но 90 издържа преди да започне деформация.
  2. Колата седи в гаража повече от месец. Нова цена: 3200 лв.
  3. Здравейте, колеги! Продавам си колата, поради покупката на семейна. Информация за колата: Дата на производство: септември 1999 г. Тип двигател: 1.9 TDI AFN Мощност: 110кс (147кс Adler) Скоростна кутия: Ръчна Категория: Комби Пробег: 261 000 км Цвят: Светло сив Данъци и такси: Платен данък за 2018 година. Винетка до арпил 2019. Гражданска отговорност до април 2019. Технически преглед до април 2019. Допълнително поставени екстри: Андроид навигация с телевизия и камера за задно виждане - всичко работи, прилича на RNS-E. Лостче с темпомат - не са пунати кабелите до ECU-то, но е активиран през VCDS. Подлакътник. Джанти 16” - когато я взех беше с грозните 15” с голям капак върху болтовете. Сменени са диодите на таблото, за да свети в бяло. Втори ключ - Колата имаше само един оригинален. Поставена е аларма и е обучен и нарязан втори. DLR модул за фаровете с функция “Добре дошъл” и “Изпрати ме до вкъщи”. Допълнителни неща към колата: Сменена турбина с чисто нов Garret от UK и премахнат EGR. Сменен съединител. Два пъти сменена предница. За последно в Di-Bros. Рециклирана кормилна рейка в ТУ-София. Сменено радиаторче на парното. По-големи ремонти: Сменена турбина с чисто нов Garret от UK и премахнат EGR. Сменен съединител. Два пъти сменена предница. За последно в Di-Bros. Рециклирана кормилна рейка в ТУ-София. Сменено радиаторче на парното. Проблеми: Казанчето за течност за чистачки капе над 1.5 литра. Лагер на ролката на климатика за смяна. Закъсано на шофьорската седалка. Малки козметични забележки. Колата е внесена от Италия през Април 2015г. на 194 753км. - купена от първи собственик. Проверена е в Порше и няма никаква сервизна история след датата на закупуване (купена е от Германия). Карана е основно с Авиодизела на Еко. Има сложен чип от Adler, като на диното искара 147 коня и 390 нютон метра въртящ момент. След смяната на турбото е карана само с Liqui Moly 5W40. Колата върви много приятно и пъргаво. Има прибиращ се теглич, смазан и готов за използване. Предлагам проверка в сервиз по ваш избор. Постарал съм се да опиша всички дефекти и ефекти на колата, ако ви интересува нещо конкретно звъннете. Коментар на цената на място. Задължително прехвърляне. Всички разходи и зареждания на колата са описани в Carspending. Обява в Mobile. Допълнителни снимки в голям размер. Цена 4 200лв. Контакти: 089 441 86 28 - Петър Снимки:
  4. Вече има 2018. Нямам навигация, за да видя дали има разлики. Ако някой иска може да му запиша.
  5. За съжаление някой друг колега трябва да помогне.
  6. Много малко вероятно. Да, какво трябва да се пробва?
  7. Първо кажи каква е операционната система.
  8. Здравей колега,записваш ли все още навигационни дискове за RNS-E ,ако записваш моля да ми звъннеш,ще искам 2 бр. 0886643539 Владо 

     

  9. Вкъщи съм така и вдигам 90Mbit/s без проблем. Отделно сме ги инсталирали и в разни хотели и през тях минава IP телевизия и няма никакъв проблем, дори не са рестартирани от както са монтирани.
  10. Този рутер принципно е мъртво роден. След смяната му ще се подобри, но няма да си доволен, както е казал колегата. Ако не ти се пускат кабели по-добре използвай PowerLine Adapter-и вместо Wi-Fi (линка е само примерен, има и по евтини места).
  11. Втората степен е включването на електрическия вентилатор.
  12. Черният конектор на радиото е захранване, кафявия са активните изходи от радиото (средните за предните врати и крайните за задните), цветния конектор са LINE-OUT, които отиват в багажника на ето този сноп. Инсталацията изглежда така и така. Това са изходите на 20 пиновия цветен конектор. Всеки Авант заводски излиза с буфер. Предните колони се управляват от радиото, а задните от усилвателя на буфера. При теб виждам, че на кафявия конектор имаш и кабели за задните врати, което значи или че някой много си е играл да насади този блаупункт или това е нещо поръчково. Ако искаш да си направиш оригиналната инсталация ти трябва следното: - от цветната букса взимаш: ляв и десен канал, маса и ремоут - закарваш ги до буфера - от буфера пускаш два кабела за задна лява и два за задна дясна врата.
  13. Линка който си пуснал не е "най-прост потенциометър", а е контролер за постояннотоков електродвигател. През него няма да имаш смущения, защото захранването се филтрира. Друг е въпроса, че това е далеч не най-подходящото решение на проблема. Няма проблем с 14-те волта, а с устройството и работата на алтернатора. За смущенията можеш да пробваш с един прост кондензатор в парлел на захранването, възможно най-близо до камерата. Ако ефекта не е достатъчно задоволителен може да използваш филтър за захранването.
×
×
  • Create New...