-
Content Count
697 -
Joined
-
Last visited
About papi92
-
Rank
User
- Birthday 10/28/1992
Друго
-
Kaра
A4 B5 AFN
Контакти
-
Website URL
http://www.megatronix-11.com/
-
Skype
papi92-mladost
Персонална информация
-
Gender
Мъж
-
Location
Sofia
Recent Profile Visitors
1,865 profile views
-
Издържа, стига да не е допрян до двигателя. 110 е малко оптимистично, но 90 издържа преди да започне деформация.
-
Разбира се, пращай.
-
Колата седи в гаража повече от месец. Нова цена: 3200 лв.
-
Здравейте, колеги! Продавам си колата, поради покупката на семейна. Информация за колата: Дата на производство: септември 1999 г. Тип двигател: 1.9 TDI AFN Мощност: 110кс (147кс Adler) Скоростна кутия: Ръчна Категория: Комби Пробег: 261 000 км Цвят: Светло сив Данъци и такси: Платен данък за 2018 година. Винетка до арпил 2019. Гражданска отговорност до април 2019. Технически преглед до април 2019. Допълнително поставени екстри: Андроид навигация с телевизия и камера за задно виждане - всичко работи, прилича на RNS-E. Лостче с темпомат - не са пунати кабелите до ECU-то, но е активиран през VCDS. Подлакътник. Джанти 16” - когато я взех беше с грозните 15” с голям капак върху болтовете. Сменени са диодите на таблото, за да свети в бяло. Втори ключ - Колата имаше само един оригинален. Поставена е аларма и е обучен и нарязан втори. DLR модул за фаровете с функция “Добре дошъл” и “Изпрати ме до вкъщи”. Допълнителни неща към колата: Сменена турбина с чисто нов Garret от UK и премахнат EGR. Сменен съединител. Два пъти сменена предница. За последно в Di-Bros. Рециклирана кормилна рейка в ТУ-София. Сменено радиаторче на парното. По-големи ремонти: Сменена турбина с чисто нов Garret от UK и премахнат EGR. Сменен съединител. Два пъти сменена предница. За последно в Di-Bros. Рециклирана кормилна рейка в ТУ-София. Сменено радиаторче на парното. Проблеми: Казанчето за течност за чистачки капе над 1.5 литра. Лагер на ролката на климатика за смяна. Закъсано на шофьорската седалка. Малки козметични забележки. Колата е внесена от Италия през Април 2015г. на 194 753км. - купена от първи собственик. Проверена е в Порше и няма никаква сервизна история след датата на закупуване (купена е от Германия). Карана е основно с Авиодизела на Еко. Има сложен чип от Adler, като на диното искара 147 коня и 390 нютон метра въртящ момент. След смяната на турбото е карана само с Liqui Moly 5W40. Колата върви много приятно и пъргаво. Има прибиращ се теглич, смазан и готов за използване. Предлагам проверка в сервиз по ваш избор. Постарал съм се да опиша всички дефекти и ефекти на колата, ако ви интересува нещо конкретно звъннете. Коментар на цената на място. Задължително прехвърляне. Всички разходи и зареждания на колата са описани в Carspending. Обява в Mobile. Допълнителни снимки в голям размер. Цена 4 200лв. Контакти: 089 441 86 28 - Петър Снимки:
-
Вече има 2018. Нямам навигация, за да видя дали има разлики. Ако някой иска може да му запиша.
-
За съжаление някой друг колега трябва да помогне.
-
Много малко вероятно. Да, какво трябва да се пробва?
-
Първо кажи каква е операционната система.
-
Здравей колега,записваш ли все още навигационни дискове за RNS-E ,ако записваш моля да ми звъннеш,ще искам 2 бр. 0886643539 Владо
-
Вкъщи съм така и вдигам 90Mbit/s без проблем. Отделно сме ги инсталирали и в разни хотели и през тях минава IP телевизия и няма никакъв проблем, дори не са рестартирани от както са монтирани.
-
Този рутер принципно е мъртво роден. След смяната му ще се подобри, но няма да си доволен, както е казал колегата. Ако не ти се пускат кабели по-добре използвай PowerLine Adapter-и вместо Wi-Fi (линка е само примерен, има и по евтини места).
-
Втората степен е включването на електрическия вентилатор.
-
Черният конектор на радиото е захранване, кафявия са активните изходи от радиото (средните за предните врати и крайните за задните), цветния конектор са LINE-OUT, които отиват в багажника на ето този сноп. Инсталацията изглежда така и така. Това са изходите на 20 пиновия цветен конектор. Всеки Авант заводски излиза с буфер. Предните колони се управляват от радиото, а задните от усилвателя на буфера. При теб виждам, че на кафявия конектор имаш и кабели за задните врати, което значи или че някой много си е играл да насади този блаупункт или това е нещо поръчково. Ако искаш да си направиш оригиналната инсталация ти трябва следното: - от цветната букса взимаш: ляв и десен канал, маса и ремоут - закарваш ги до буфера - от буфера пускаш два кабела за задна лява и два за задна дясна врата.
-
Линка който си пуснал не е "най-прост потенциометър", а е контролер за постояннотоков електродвигател. През него няма да имаш смущения, защото захранването се филтрира. Друг е въпроса, че това е далеч не най-подходящото решение на проблема. Няма проблем с 14-те волта, а с устройството и работата на алтернатора. За смущенията можеш да пробваш с един прост кондензатор в парлел на захранването, възможно най-близо до камерата. Ако ефекта не е достатъчно задоволителен може да използваш филтър за захранването.