Jump to content

Налягане на маслото 1.8Т


lagadovski

Recommended Posts

Колеги вече седмица се главоболя със следния проблем и няма грам изход от него.Светна ми лампата на маслото масло има но явно налягането не е добре.Отварях картер чистих цедки смених масло и филтри датчик но абсолютно никакво развитие лампата продължава да се свети.Днес извадих датчика и сложих манометър и стойностите бяха на студен мотор 4 до 4,50 атмосфери и след като мотора загрява налягането на маслото пада след като стигна 90 градуса налягането пада до 1,5-1,7 бара .Оставих манометъра и покарах така карах 1 километър и манометъра показваше 1.5 покарах още малко сигурно около 3-4 километра  и усетих как почнаха да претракват повдигачите слязох да погледна манометъра и показанието   му беше под едно около 0,5-0,7 и я угасих. Въпроса ми е следния от какво може да променя това налягане защо почва да трака горе в главата от къде може да идва проблема турбината  е ново и и маслената помпа от къде може да губи това налягане като мотора загрее. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверка на всички лагери на коляновия и разпределителния вал и също провери и всеки един повдигач за счупване на черупката.Също проблема може да се получи ако има спукване на маслената магистрала на блока или главата и маслото да си изтича пак в картера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...