angelkutin Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Колеги,здравейте някой има ли идея от какво може да бъде?Колата е Ауди а4 б5 1995 година ADR мотор 1.8 125 коня. При жегите на вън,когато цял ден я напича слънцето много трудно пали,и след като запали 2-3 секунди играят оборотите?Интересното е,че сутрин когато е по - хладно пали от раз и си държи по - високи обороти,докато загрее.Закачих я на VAG-COM,като мислех, че може би е някакъв температурен датчик,но нищо не излиза,дори не знам дали и ще го засече.Излиза ми грешка на ламбда сонда,а тя ми се струва че не оказва влияние на паленето.Дайте някакъв съвет колеги от какво може да бъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishooo87 Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 здр колега старото ми ауди беше същото и то правише така първо гасни после играят яко оборотите с готовност да загасни почна да го прави като сложих газ и колата се кара повечко на газ просто чат пат я карай в по високи обороти на бензин и няква добавка за прочистване можеш да сложиш другия вариянт е дросела да е зацапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelkutin Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Здравей,благодаря за отговора,но колата никога не е имала газ,кара се единствено на бензин.Значи остава дросела или и нещо друго може да бъде,интересното е че като е студено си пали и си държи обороти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishooo87 Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Ми тогава колега свали дросила и го изчисти добре дебитомера на VAG излиза че е добре ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Милиони причините за тоя "дефект", като се почне с ламбдата(не мислиш правилно, участва си в старта), минеш през картерна вентилация/вакуумни течове, компрометиран дросел, проблем/и с ниско зарядно напрежение, бензиновата помпа/регулатор, температурен/рни датчик/ци, свещи, лули, разни датчици като Хол-овия, положение колянов вал, сензор/и детонации, разни окислени букси по електрониките, хълцащ компютър, "духащи" О-пръстените инжектори, пак инжектори, но "пикаещи", неработещ/зле работещ/блокиращ отворен/затворен клапан бензинови пАри........, милиони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelkutin Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 имах проблеми с дебитомера,след почистването му,колата заработи много добре.Скоро не съм го закачал на Vag да видя дебитомера,от ламбдата няма как да прави такива проблеми нали?хаха,NIKO благодаря ти за отговора,но са ми непознати повечето.А и в града читави майстори май няма много...или поне не ги знам къде са.Личи си,че си на "ти" някакъв съвет да ми дадеш или няма как да стане така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 За най-лесно се тръгва от една елементарна диагностика с ВАГКОМ-а, както и евентуалните грешки на панела на климатроника, че понягога там са интересни, давай резултата и ще се бори.Иначе идеалния случай е, когато всичко по колата е оправено, не дава грешки при диагностика и чак тогава се тръгва да се търсят проблемите, било сензори, клапани, горивни кашлици, вакуумни дупки, все неща незабележими за диагностиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelkutin Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Под ръка нямам VAG сега,а на климатроника с грешките от кой канал може да се хване нещо по моя случай?Благодаря ти много NIKO за заинтересоваността.Надявам се да разрешим проблема и темата да е полезна и на други колеги,все пак всички сме почти на това дередже,че трябва сами да се справяме с проблемите,поради липса на качествени майстори и финанси разбирасе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 (Редактирано) Ако поровиш из форума, има маса дъвкано по въпроса.Сега, неприятния момент за "електрониката" на такава възраст е, че......старее. Ако държиш да я караш тая кола още дълго време, болезнения съвет е да се смени всичката командна електроника с нова, оригинална. Но това няма да ти хареса.Следващото е пълна профилактика на хардуера, отваряне мотор, ако имаш късмет, сегменти и лагери(основни/биелни), ако нямаш късмет.......лошо, после ремонт глава(ама качествен), бутване тук-там(маслена помпичка, обтегач верига/верига, повдигаченца едно-друго), гарант после няма я познаеш каруцата.Но естествено това е в сферата на нАучната фантастика. Редактирано 24 Юли 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelkutin Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Т.е. твоят съвет или не разбирам правилно е да не се занимавам и да кара колкото може и да се купува друго,което малко трудно на тоя етап,но за да бъде изрядна трябва да набия един багажник пари по нея. А този ремонт от порядъка на колко пари е според теб виждам,че си на вътре в нещата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Много пари е, купуваш още една кола като твоята, че и отгоре.Ти си гледай диагностиката като за начало, тия съвети ги забрави, аз така си говоря за спорта... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelkutin Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Ясно все пак ти благодаря,почвам да чистя грешките и причините довели до тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 (Редактирано) Ако се погледнат през VAG COM всички параметри по стойности трябва да са в допуските. Група по група и стойност по стойност трябва да се прегледат.Ако има някакъв проблем задължително някоя стойност няма да е в норми. По това може да се предположи за проблема. Може да няма записани грешки и пак стойностите да не са в норми. То това си е диагностика а не само чистене на грешки! Редактирано 24 Юли 2015 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Преди 2 седмици оправих същия проблем с паленето топла, оказа се ланда сондата колкото и да не ти се вярва че участва в паленето. Дросела също може да участва в проблема но главния виновник се оказа тя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelkutin Публикувано 27 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Много ви благодаря колеги,насочвам се и аз вече към ламбдата,ще пиша след като я сменя дали се оправил и при мен проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelkutin Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Здравейте отново,вчера смених ламбдата,но проблема си продължава при мен, при температурите на вън колата след като изстине и постои някъде на слънце пали от 2-рия или 3-тия път.Следващото нещо,което ще трябва да направя е да почистя дросела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vidin Hristov Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Преди да купуваш нови части, почисти инжекторите. Ако са зацапани и не се затварят добре, "пикаят" и като е топла пали трудно. При студено, изтеклото колияество бензин оказва по-малко влияние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelkutin Публикувано 3 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 (Редактирано) Благодаря за съвета колега,някаква тема как става това или дали изобщо мога сам в "домашни" условия да го направя това или трябва на сервиз задължително? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 3 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelkutin Публикувано 3 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Също така да уточня,че не когато колата е топла пали трудно,а когато температурата на въздуха на вън е много гореща.Пример:В 8 :30 тръгвам за работа температурата на въздуха е около 20 градуса,колата не е работила цяла нощ,пали от раз.Паркирам пред офиса,водата в колата е загряла до 90 градуса,после цял ден не я паля,температурата на въздуха става 35 + градуса.Към 6 си тръгвам от работа,двигателя е студен не е работил цял ден и трябва да завъртя 2 пати,за да запали и тъкмо запали и в началото падната много ниско оборотите и след това ги стабилизира.След което последващите паления също са без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Хмм, колега трябваше още в началото да уточниш това. Аз поне в началото те разбрах че при достигната работна темп. при гасене и повторно палене колата гасне. Такъв проблем като твоя го имах на Пасат В3 ABS двиг. Колата нямаше изолация на предния капак и понеже темп.датчик беше доста нависоко към капака/както е и при Ауди/ при температури над 30гр колата палеше и веднага гаснеше ако не и подадеш газ защото датчика подаваше на компа по.висока темп. от реалната на двиг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelkutin Публикувано 3 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 (Редактирано) Хм...това е много интересно.Благодаря ти много колега.Най - вероятно е заради това.Наистина колата няма изолация на капака,сега трябва да търся такава,някой колега ако има нека предложи Редактирано 3 Август 2015 от angelkutin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 (Редактирано) Звънни на NASA, имат на метЪр перфектната изолация за целта, веднъж кат` я лепнеш, повече не ти трябва охлаждане и антифриз, направо демонтираш водната помпа да не тежи излишно. Е, метърчето чувам струвало половин R8-чка, ама сянката по-важна . Добре ве teo63, а как милионите други автомобили със същия мотор и БЕЗ изолация под капака си палят кат пичое, а тоя не иска? Или той тъпия немец взима данни само от един единствен датчик, без да се е сетИл да бучне още два-три, ей тъй за обща картинка дет се вика?Ачо, причини за тая аномалия бол брат, (например!) изпечен от времето датчик за колянов вал и не само, датчици по тоя мотор дал Господ, комутатор с ангина, някоя бубина, вакумни цепки, една-две(или повече) от милионите букси по електриките, "нещо" с дросела...., дали пък не е дебитомер....., а разтоварващото реле на бензиновата помпа(там пък как заеква, без изобщо да го разбереш), през него не минава само захранването за Белия дом, инжектор/и с "характер", регулатор горивно налягане......., пробив по турбо пътищата......, сензор надморско равнище.....(тоя мАтор май нямаше такъв..)И аз боря от години проблем със студения старт и менене на оборотите, засега ме изпреварва..... Редактирано 3 Август 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelkutin Публикувано 3 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 NIKO,да има и логика в твоя отговор,но аз лично идея си нямам от двигатели и работата им по принцип.Просто се изморих да ходя по майстори и всеки по метода на изключването....дай това да смени,ама то не е било това ама нищо де и то си е било заминало(кой знае),дай онова да сменим ама то и то не е било.За това създадох тази тема,за да получа съвет от някой компетентен или от човек,който се е сблъсквал с подобен проблем,че да не си купувам друга а4-ка на части,и да си играя на изключване.Или ако някой знае добър диагностик в Благоевград,майстор който да направи качествена диагностика на колата и да ми каже кой неща не бачкат и да ми ги степенува по - важност за да почна едно по едно да ги оправям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 NIKO форума мисля е да споделяме за проблеми и възможни решения непрофесионално и от собствен опит. Господата майстори и търговци в повечето случаи си мълчат защото ако споделят професионалния си опит ще си загубят хляба. Споделям какво се е получило при мен и не задължавам с това никой да ми вярва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Датчика на коляновия вал прави подобни мизерии при топло време, но се записва като грешка, освен това при неизправност с него държи високи обороти и свети чек енджина, понякога гасне и в движение.Ако няма грешки, тогава кофти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване