Jump to content

Проблем в ниски обороти.


hrmariann

Recommended Posts

Здравейте колеги, собственик съм на Ауди А3 1.6 101 коня. Скоро имах проблеми с колата ,като отказваше да върви и да пали като дигне 90 градуса.Проблема се реши ,като се премахна катализатора и бе сменен датчик на коляновия вал. Всичко се оправи ,винаги си пали колата и тн. Но забелязах ,че до 2-3 хиляди оборота колата няма никаква мощност , след като мине тези обороти се отпушва и си лети, при смяна на по-долни от по-горни предавки ,направо забива муцуната като е в ниски оброти. Случвало се е и леко предърпване в тези ниски обороти за части от секундата ,такава загуба на мощност има ,че с педала до долу се чуди дали да ускори и го прави доста мудно. Та въпросът ми е ,имате ли идея от какво може да се получава това, какво би трябвало да се смени (да вметна ,колата е с газов инжекцион и не е водена на диагностика). 

Приятен ден ! :)

Edited by hrmariann
Link to comment
Share on other sites

И моята беше преди така, после започнаха да играят оборотите после трудно палене и обороти на 300-400 докато не я изфорсираш. Та първо я закачи на ваг и провери за грешки. После ако имаш възможност ги сподели тук да видим какво е. След това ще видим какво да предложим за напред.

Поздрави!

Link to comment
Share on other sites

Здравейте колеги, няма как да е от газовата при положение,че загубата на мощност до 2-3 хиляди оборота го прави и при бензин, освен да я закача на диагностика и да получа някакъв отговор (надявам се) не виждам друго решение засега. :/ 

Link to comment
Share on other sites

Имам почти същия проблем. Колата 1,6 101 коня с ГИ. Преди около 3 седмици тръгнах на обиколка из Европа. Германия,  Франция, Италия и се прибрах през Гърция. Като преди да тръгна проверих всичко по колата, смених каквото имаше за смяна,  смених филтри масло и филтър на газта и я минах на диагностика. След почти 5 000 км на прибиране спрях да заредя газ в Гърция, малко преди Солун. И от там тръгна проблема. Колата загуби ниските обороти, за да потегля трябва да я изфорцирам до поне 2000 оборота за да тръгне, иначе само придърпва. След 2000 оборота няма ядове колата си върви нормално. Прибрах се някакси и сега ще започвам със смяна на свещи и кабели и така до откриване на проблема. Ако някой се е срещал с подобен проблем да сподели. А и в Гърция ходете с кеш пари, защото банкоматите наистина не пускат повече от 60 евро на ден дори и за чужденци.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги. Вчера взех колата от сервиз, бях я оставил за масло и филтри, и им казах да погледнат за проблема който споменах по-горе. Когато отидох да я взема ми казаха, че са сменили един маркуч до дебитомера(който беше тръгнал да заминава отдавна) и само това намерили като проблем. Със смесени чувства се качих да я покарам, е резултатът не беше очаквания баш, има леки подобрения но дотам. Чух, че доста колеги с проблеми в ниските обороти чистят дроселовата клапа и се оправял проблема и се замислям дали и аз да не опитам този вариант, нищо няма да изгубя като цяло. Вие какво мислите?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...