Jump to content

iv4o0oy

Recommended Posts

Здравейте колеги,моля за помощ,ако можете да ми помогнете.Имам от скоро Ауди А8 2,8 30в,колата не работеше на бензин,понеже беше изгоряла бензиновата помпа(с ГИ е ),смених бензиновата помпа и колата започна да работи нормално на газ и на бензин,но от 2 седмици насам започна да пали трудно като поседи 10-12 часа(пробвах да дам 3-4 пъти на контакт преди да запаля и пали веднага),което ме навежда на мисълта,че не държи налягане на бензина.Проблема обаче дали по някаква случайност или не, е съпроводен с още един:като я запаля в началото не държи стабилни обороти(като поработи 1-2 минути се оправя),и като се опитам да я изфорсирам или я карам на под 2000 оборота и подам газ колага се замисля,забива за момент,чува се детонация и тогава тръгва.проверил съм дали като махна маркуча за вакуум на регулатора на гориво тече бензин,не тече.Проверих също дали не изпуска газ,докато е на бензин,не изпуска.
П.С. когато я карам на газ работи без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблема в нея колега,повече от сигурен съм,този проблем го минах вече,2 седмици си играх с кошницата заедно с колектора в който ляга и ежекторите.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълни резервоара догоре, ще спре да го прави. Има едно кофти уплътнение където минава дългия болт за кошницата от него е и неговото легло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това уплътнение се заобикаля като се пусне маркуч за бензин директно от металната тръба до 3-ката, от който тръгват 2-те тръби за ниските отделения на резервоара. Взимах 60-70 см бензинов маркуч и 2 хубави скоби и го шунтираш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това съм направил,проблема ми НЕ е в резервоара!От днес пък започна с проблемите и на газ,тресе и не държи стабилни обороти и не само в ниските,работи сякаш се губи цилиндър.Проверих свещите,всички си дават искра и не я пилеят.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверявал ли си дали някои от дюзите да не се затваря напълно и да смуче въздух от нея?

 

Пробвал ли си да я караш по-дълго на бензин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,карам я често на бензин и не съм проверявал дюзите,но мисля,че не е въздух,а че се дави по-скоро,а проблема ми от днес и на газ е сякаш работи на 4 или 5 цилиндъра,по-скоро 5. Мисля,че едното не е свързано с другото,но незнам.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали смуче през някоя дюза можеш да разбереш като извадиш маркуча на газовата рейка от изпарителя, запалиш колата на бензин и си сложи пръста на маркуча. Ако ти го засмуче, значи някоя дюза не се затваря и от там няма как да работи добре колата на бензин. Ако е малко, на газ ще работи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок,ще пробвам и ще пиша за развитието :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да,колега,има го този проблем.От едната ми рейка смуче,но след като я запуших проблема си остана и нищо не се промени.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да попитам имаш ли завишен разход?

Имам една теория, но първо ще пробвам на една кола със същите симптоми и ще споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,колега висок е доста,мисля че е от дюзи или дебитомен,но не съм пробвал все още с други

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Дюзите на газта ли колега?

Защото аз имам ауди А6 2.6 газ бензин и сутринта трудно ми пали колата от 2-3тия път и не държи правилно обороти няколко секунди след това се нормализирва това го прави само студена като е работил двигателя си пали от раз. Като отворих капака на колата от едната дюза на газта леко шуми и мирише на газ..А пък от зад помпата на бензина постояно се чува някакво леко виене...

Редактирано от richardp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,разбира се.Става въпрос за бензиновите,за шумът от газовите дюзи не знам какво разбираш под "шум",те си тракат,когато си на газ,нормално е,както и виенето на помпата е нормално да го чуваш.По-притеснително е ,че мирише на газ,вероятно имаш теч от някъде.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте Колеги,

 

Пресен съм във форума и се извинявам предврително ако задавам въпрос, на който е отговорено или нямащ общо с конкретния проблем.

Карама A8 D2 3.7/4V FWD 1996 г.

Имам доста подобен, а може би същия проблем:

При палене на студено/хладно, (примерно под 15-16 C външна температура) колата пали норамално, работи 3-4 секунди и гасне. При повторен опит пак пали ок, като след 3-4 секунди отново се опитва да загасне, но лампата на ASR-a на таблото светва и колта си работи. След достигане на работна температура, гася и пак паля, всичко е ОК, няма светещи лампи и колта си работи нормално. Всичко описано по-горе важи за първото палене сутрин. След това, дори коалта да е оставена в покой за 5-6 часа, после си пали и работи без драми. Понякога при първото палене и скоростите влизат в limp mode на 4-та. Отново, след като е загряла: гася, после паля и всичко е ОК.

VAG COM-a записва следните грешки:

 

00529 - Engine Speed Signal Missing
        27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Това е датчик на колянво вал (G28), но не е от него, защото вече съм го сменил с нов оригинален, а и ако той не работеше, колята въобще нямаше да пали.
 
Също така се записва грешка на ABS-a
18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction
        P1606 - 35-00 - -
Нямам идея дали има общо, но все пак при повторното палене колата оства работеща, само след светване на лампата на ASR-a.
 
Сменил съм горивна помпа и съм рециклирал стартер. Колата е с ГИ Zavoli, като и там имам основания да вярвам в не много качествен монтаж.
Като добавка споменвам, че при смяната на горивната помпла забелязах проблема с празния наполовина резервоар. За момента решавам драмата, като просто не го оставям да падне под 2/3, но да кажем, че това не е крайно решение. Ако колегите doncecone или iv4o0oy дадат малко по-подробен акъл или линк към упътване как се прави номера с шунтирането с маркуча и скобите ще бъда безкрайно благодарен.
 
Предварително благодаря на всички за съветите и помощтта.
Поздрави и весели празници 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем, първото палене за деня е сигурно от 10-тия път че и повече. Смених вакуумния регулатор на рейката, че го бях набедил и нищо не се промени.

Мерихме налягането от бензиновата помпа при разкачена рейка и надува между 5,5 и 6 бара. Със закачена рейка и регулатор около 4 бара (колкото си пише и на него) и държи налягането.

 

И пак не ще да пали, следя ако колегата каже по-подробно как се прави интервенцията с маркуча в резервоара

 

D2 2.8Q

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с маркуча в резервоара при мен не се получи,понеже маркуча като е по-дълъг и долният край където се свързва към ежекторите се пада по-ниско от нивото на помпата и след като се изгаси колата и помпата спре да върти бензина продължава да слиза на самотек и помпата остава на сухо и няма палене след това,за момента съм решил проблема,като съм махнал ежекторите и кошницата на помпата и намерих една друга кошница,която се монтира на дъното на резервоара(не е от ауди) и съм сложил директно помпата в нея и си смуче от дъното на дясната половина,тя ми е предостатъчна,мисля че събира около 50-тина литра.Колкото до първото палене е възможно да е от регулатора на бензина може и от дюзи да е,при мен се оказа от дюзите.Имат ли детонации колите,когато се опитате да ги изфорсирате? Емил Бонев,за да провериш дали е добре регулатора на гориво трябва да мериш налягането на рейката след като изгасиш колата,иначе налягането на помпата е добро.


Колкото до дюзите може да ги проверите в домашни условия за състоянието им 

аз направих същото с бензин и старо зарядно за телефон
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с маркуча в резервоара при мен не се получи,понеже маркуча като е по-дълъг и долният край където се свързва към ежекторите се пада по-ниско от нивото на помпата и след като се изгаси колата и помпата спре да върти бензина продължава да слиза на самотек и помпата остава на сухо и няма палене след това,за момента съм решил проблема,като съм махнал ежекторите и кошницата на помпата и намерих една друга кошница,която се монтира на дъното на резервоара(не е от ауди) и съм сложил директно помпата в нея и си смуче от дъното на дясната половина,тя ми е предостатъчна,мисля че събира около 50-тина литра.Колкото до първото палене е възможно да е от регулатора на бензина може и от дюзи да е,при мен се оказа от дюзите.Имат ли детонации колите,когато се опитате да ги изфорсирате? Емил Бонев,за да провериш дали е добре регулатора на гориво трябва да мериш налягането на рейката след като изгасиш колата,иначе налягането на помпата е добро.

Колкото до дюзите може да ги проверите в домашни условия за състоянието им 

аз направих същото с бензин и старо зарядно за телефон

Колега,

 

Благодаря за инфото. Ти все пак смени бензиновите инжектори или успя да постигнеш ефект с почистване? Питам, защото ми прави впечетление, че при мен след студения старт се чува сериозно тракане отпред, като то преминава в стандартното тракане на газовите инжектори след преминаване на газ. След това при минаване обратно на  бензин вече няма такова нещо. Започвам сериозно да подозирам и аз инжектори.

 

Поздрави и благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че пиша в темата на колегата, но явно проблема е общ.

Правих почистване на дюзите точно както в клипа, всички дупчици им пръскат и под налягане не изпускат.

А бензиновия регулатор го мерихме на изгасен двигател, точно както казва колегата. Чакахме 10-ина минути и не мръдна изобщо налягането.

 

Весело изкарване довечера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е що не четете старите писания? Основния проблем е в уплутнението под дългата шпилка. От там губи бензина в кошницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Благодаря за инфото. Ти все пак смени бензиновите инжектори или успя да постигнеш ефект с почистване? Питам, защото ми прави впечетление, че при мен след студения старт се чува сериозно тракане отпред, като то преминава в стандартното тракане на газовите инжектори след преминаване на газ. След това при минаване обратно на  бензин вече няма такова нещо. Започвам сериозно да подозирам и аз инжектори.

 

Поздрави и благодаря!

Смених ги,тъй като смятам,че така не мога да постигна отличен ефект,бяха много запушени,дори имаше дупчици,от които изобщо не искаше да излезе нищо а почистване качествено може да стане само с ултразвук,но щеше да ми излезе по-скъпо от дюзите,които намерих

Извинявам се, че пиша в темата на колегата, но явно проблема е общ.

Правих почистване на дюзите точно както в клипа, всички дупчици им пръскат и под налягане не изпускат.

А бензиновия регулатор го мерихме на изгасен двигател, точно както казва колегата. Чакахме 10-ина минути и не мръдна изобщо налягането.

 

Весело изкарване довечера

Колега,не е въпроса само да излиза течност от дупчиците,а да я прави на мъгла.

е що не четете старите писания? Основния проблем е в уплутнението под дългата шпилка. От там губи бензина в кошницата.

Проблема НЕ е в уплътнението под шпилката(поне при мен),както казах при мен бензина от кошницата слизаше по маркуча,който отива от помпата към ежекторите и изпразваше кошницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги и за много години,

 

Благодаря за инфото.

 

Проблемът при мен си остава и след:

1. Смяна на регулатора на гориво с оригинален такъв.

2. Понеже все пак споменах, че ASR лампата светва, заподозрях и компа на ABS-a, колкото и странно и  нямащо общо с паленето да е това. Е, не и от него. Запалих студена, с изваден кабел на компа на ABS-а. Същата работа, само си отворих работа да чистя ABS грешките после ;).

 

Сега ще тествам дали случайно някой инжектор на газта не изпуска и при палене да фъсва остатъка от газта и да отиваме на твърде богата смес в някой цилиндър. Това компа не вярвам да го хване, но може да прави драмата с гасненето. По този повод след, като изгасих, изпуснах, каквото имаше в системата след клапана на бутилката и да видим утре първи студен старт.

 

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,газовите дюзи най-добре е да се проверят като и свалиш(надуваш с уста и гледаш дали изпуска),лампата на тракшъна светва също и когато имаш проблем с дебитомер и др.Колкото до паленето студена,както вече казах може да е от дюзи,може и да ти дърпа въздух бензиновата помпа щом имаш проблеми с резервоара,а може и да е вторичната въздушна помпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...