justboneswth Публикувано 13 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2015 (Редактирано) След всичките разправии с шофьорската врата и оправяне на проблемите като течове, трудно затваряне, вятър в краката и т.н. сега остана да се отстрани шума в купето. Много силно се чува като запаля и докато работи двигателят, да не говорим че свисти здраво над 100км/ч. Качвам снимка, че по нея по-лесно ще обясня за какво става въпрос.http://www.prikachi.com/images.php?images/617/8354617S.jpgНа отбелязаното с 1 и 2 вратата не прилепва както трябва, като я натисна поддава на вътре с около 2-3мм и тогава уплътнява. Преместих насрещника на ключалката максимално навътре, но и това не помогна много. С 3 съм отбелязал мястото между калника и вратата, което според мен и шублера е по-голямо от колкото трябва (съдя по дясната врата). Дали ако изместя цялата врата посока стрелките, които съм начертал, вратата няма да легне по добре и да уплътни. И евентуално как става местенето. Аз като гледам мисля, че ще трябва да се мръднат пантите, които са хванати за купето, а достъпа до тях е ограничен и ще трябва да се сваля калника може би. Или пък някой сблъсквал се с такъв проблем ще има решение, или в краен случай добър майстор в пазарджишките околия. Редактирано 13 Септември 2015 от justboneswth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 Без разглобяване няма да минеш.....Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 19 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2015 Колега с ей това свистене с над 100км/ч такъв го ядох че нямаш на идея. Ходих до София и на връщане до Варна през целия път по магистралата съм си държал вратата в горния край на рамката с ръка щото просто не се търпеше. После имах 3 дни мускулна треска на пръстите и предмишницата. Като цяло рамката на вратата освен да се регулира нагоре и надолу може да се бута навън и навътре. Там където се сглобяват четирите болта на рамката с вратата имаш едни клинчета. Щом вратата ти стърчи откъм задния калник тогава разглоби и набий малко тея клинчета за да се увеличи разстоянието между рамката и тялото. След като затегнеш пробвай как седи и дали е дошла на място. Важно е да знаеш, че с отворен и затворен прозорец винаги прилепва различно. Пробвай дали ти харесва винаги на затворен прозорец. Ако е добре така дозатягаш и сглобяваш. Другото важно е: Там където си оградил с жълто на 1 и 2, когато настройваш гледай да не я прибереш пък прекалено много. Уплътнението откъм задния калник не трябва да се избръща, а просто леко да се деформира. Успех и ако има нещо неясно пиши отново тук. Правил съм интервенцията и на двете врати по 2 пъти че първия път явно не бях затегнал достатъчно и рамките пак се свлякоха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване