Jump to content

Реле горивна помпа


Dragonheart

Recommended Posts

Не отива ток до помпата Замерих предполагаемите релета работят но несъм 100% сигурен дали са правилните тези под волана които са. Има само 2 бушона 40 и 50 амперови здрави са. Предположения причини поради които да не отива ток до помпата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато подам на стартер отиват 9 волта и нещо по принцип помпата не се ли включва на контакт. Понеже ми е правила впечатление че преди се чуваше когато дам контакт. бушона е здрав релето е здраво ток отива само когато дам на стартер. Утре ще проверя и самата помпа но имали смисал при това положение ако е изгоряла да търся първо помпа или да търся причини поради които не отива ток ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така релето за помпата е с номер 372 при мен е със сива пластмаса.

Другият момент е, че помпата върти само когато тръгнеш да палиш с други думи нямаш предварително подкачване на горивото.

До помпата трябва да ходят 12 волта, пробвай с директно подаване на "ток" към помпата.

 

 

п.с. Малко не става ясно каква ти е баш драмата, но има и друг момент: всичко ти е наред помпата върти тоци моци бушони релета, но колата не пали ... при този вариант драмата идва от това, че просто самата помпа вече не може да посигурява необходимия дебит. Това се случва в следствие на това, че тия помпи си имат някакъв ресурс все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето успях да го намеря. Сложих по различно реле помпата тръгна работи... Сега ще търся същото понеже това което съм сложил не изключва и не става. Колата по принцип си пали имаше гориво по системата и препали но нямаше какво да подкачи... Помпата се пуска още при подаване на контакт винаги съм я чувал как работи, днес дори замерик напрежение от 11 воллта и нещо но акомулатор беше слаб. Мисля че разреших проблема просто трябва да си намеря същото реле. мерси все пак !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм странно, освен твоята кола да е била произведена за студени страни. Това е добре, че проблема е само в релето, че помпата е около 300 кинта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се друг проблем. Не отива ток до кабела който командва релето за помпата. Някой има ли си на представа този кабел от къде идва и какво командва това реле ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По аутодата релето ти трябва да е с 5 крачета . На пин 30 трябва да имаш постоянен плюс от клема 30, на пин 15 трябва да имаш + след контакта цвят : зелено/черен , другия край на бобината на релето пин S (ако правилно виждам) отива директно към Екуто цвят син/червен , в Екуто е пин 4 и трябва да идва маса по него .Пин 87f първо е зелен , после става зелено/червен минава през бушон ф28 (20А) става зелено/жълт и отива в помпата . Пин 87а зелено/черен отива общ + за инжекторите през бушон ф34 15А (Екуто им подава маса ) .

Провери си първо + след контакта там ли е , ако е там провери масата от екуто която управлява , не съм сигурен дали тя не е постоянна(директна) , но пък от друга гледна точка щом минава през екуто значи то я пуска :) Ако нещо има проблек от към кабела на екуто му вържи една маса директно някъде към купето ,така щом дадеш на контакт помпата трябва да тръгва . :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...