P_PETKOV

Members
  • Content Count

    2,957
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

2 Followers

About P_PETKOV

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0T

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    SK/BG

Recent Profile Visitors

4,112 profile views
  1. Е това трябва да се рови за всяко конкретно масло.
  2. Хмммм това сигурно ли е, че е възможно изобщо ?
  3. Мотул нямат ни едно масло дето да е с база от група 4 или 5 дори супер дупер прехвалената им серия 300V. Ама добрата реклама прави чудеса.
  4. Това уви много малко хора го осъзнават. За добро или лошо това е валидно за мерцедес и бмв... ама кво да се прави ексела е по-велик. 504/507 е долу горе ок виж следващата боза 508/509 0w20 е още по по по ЕКО
  5. Това с цените е толкова грешно, че няма накъде. Едно е сигурно читаво масло (да се разбира синтетика под 15лв литъра няма). Обаче тук е тънкият момент, че има масла над 20лв литъра които освен шарени надписи друго общо със синтетичните масла нямат. 5w40 e оптималното за нашият климат, носи повече на бой ( разбира се ако сравняваме масла с еднакви бази ) и т.н. От друга страна обаче няма 5w40 масла които да отговарят на 504/507 стандарта. 5w30 отговаря на 504/507 стандарта и който има DPF ако иска да го пази няма друг избор освен 0w30 де, от което няма нужда за нашият климат п.с. Ся ако някой му бяга синтетични масла са тия база от Group IV (PAO) или V (Естерни). Остналите ако ще и база oт Group III++++++++++ да имат все тая.
  6. Дини мино, да намери някой с dragy или нещо от сорта и да тества колко е бавен 😁
  7. Забрави, че разходите по поддръжка на аудито ще са като при Хонда. От друга страна иде реч за около 5 годишна кола, та ако я вземеш на около 100хил км и караш до около 200хил. би трябвало да нямаш сериозни драми. 2.0tfsi от 2017 няма драмите за които пишеш. П.с. Проблема на първите 2.0tfsi с блок EA888 е прекомерен разход на масло, но не от течове! Драмите са били породени от грешен дизайн на сегментите/буталата (може и малко да бъркам).
  8. Едва ли някой може да ти гарантира, че няма да налееш едни 5-10 бона ... ако ще и най-мега гига ултра гига сервиза да е. Иначе по темата ако по-ниските цени в България те блазнят ... по-скоро пропусни посъбери още малко и си вкарай кола от вън. Иначе на 3.0BiTDI имаш две турбини, дюзи музи, DPF, EGR, кажи речи стандарните гомна на всеки дизел които в един момент могат да думнат. Автомата ти е ZF 8 степенен водят го, че държи на бой , разбира се е добре да му се смени маслото с филтъра. Друго кой знае какво специално няма, освен масло на спортния диф ако има такъв. Ся ако има въздушно окачване там цялостно рециклиране няма да ти хареса като пари, отдено, че не е ясно до колко успешно ще бъде рециклирането на амортисьорите.
  9. Заради това нямаш нужда от специални вентили.
  10. Забрави 2 тона и 326 коня е мнооого далеко от това което си мислиш. Да относително бърза ти е колата, но и същевременно доста бавна спрямо това което усещаш с гъзометъра 😉 Виж ако идеш на около 450 коня тогава на 1/4 миля (~400м) може би ще имаш нещо близко до 180км/ч.
  11. @МИТАКА1654 отчита ли ти налягането вяв всяка гума или само ако имаш спаднала?
  12. Ако си от София пиши на лс имам Dragy 😉
  13. По скоро ще е 1000+ Рециклиране 500 Масло с филтър и гарнитура ~400 Куриера в двете посоки няма да е без пари Сваляне и качване на кутията едва ли някой ще го направи за под 100 лв
  14. Изглежда, че ключаката на багажника е била опция понеже и при мен липсва такава ...
  15. За Порше е ясно, но е добре да се имат в предвид разни цени. Да няма после деба тез аудита.