P_PETKOV

Members
  • Content Count

    2,538
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

1 Follower

About P_PETKOV

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0TFSI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    SK/BG

Recent Profile Visitors

3,756 profile views
  1. @spacewalker Oсвен ролка на компресора какви други хардуерни доработки имаш ? Аз лично в момента съм с RCS в комбинация с Archoil AR9100, ако не съм бъркам @Ц Е Ц О кара с VST, а негото 3.0TFSI е доста засилено. За следващата смяна съм взел RUP, като след това ще пробвам и VST-то как се държи. VST-то е може би най-балансираното между цена качества и интервал на смяна. RCS и RUP макар и да не им дават кокретен интервал за смяна е добре да се сменят на 6месеца бидейки рейсинг масла.
  2. Така да напиша малко отзиви след изминати малко над 1000км с джаджата. Държи се добре като цяло може би има какво да се изкусури ама за това по-надолу 1. За момента не успях да разбера дали има начин звукът от АА (android auto) да се чува ако радиото е пуснато ... 2. Относно точка първа ако се избере source AUX звъкъв то АА си се чува идеално Waze мейз и т.н. 3. Поради драмата със звука от точка първа ползвах мироринг на екрана за да мога спокойно да си слушам радио и същевременно да чувам и предупрежденията на Waze В началото на тази седмица направих едно пътуване от над 10 часа и джаджата се държа идеялно без забивания и т.н. в режим мироринг на екрана. Въпреки наличните забележки бих казъл, че като цяло си заслужава тая джаджа. Най-вече заради факта, че всичко по колата си остава оригиналдъ п.с. Възможно е драмата със звукът да е породена от факта, че телефона е хуявей Р20 с андроид 10, а развейхуйците не се славят като най-добре разбиращите се телефони с АА
  3. Аз бих сложил VST, чак от RUP няма нужда особенно щом се карат 80% градско.
  4. Всичко може. Ся тука идва въпросът кое точно искаш lane change assist или lane keep assist. За второто се сменя и волана с 4 лъчев понеже поради нз какви причини тази екстра се е предлагала само в комбинация с 4 лъчев волан. Въпросния волан вибрира при неволно напускане на лентата. И тук идва въпросът за чий ти е като пътната маркировка нашата мила родина е в много случаи леко липсва. Виж от lane change assist има повече смисъл.
  5. Бабината им на припек аман от експерти, пет камери има в стъклото и 20-30 датчика Джам като джам, по спомен атермичното е около 650-700 Plinkington (може и да имам грешка в изписването). Обикновенното около 250-300 Аз бих заложил на атермично
  6. Няма нищо във самото стъкло, върху самото стъкло имаш залепен държач за огледалото и това е Дистроника няма нищо общо със стъклото. Виж лейн асиста е една камера над огледалот за обратно виждане. И един съвет от опит ... кажи им да са много внимателни като ти свалят огледалото, че пластмасите се трошат като солети, особенно в студено време. Цени на кое питаш стъклото (ако да то за обикновенно соларно, ОЕМ), цъкните или нещо трето пето ? п.с. Имаш ли high beam assist ?
  7. Въпросното VSI има доста прилични параметри, лично на мен единственно HTHS индексът не ми харесва, че е под 4 ама това няма да е никаква драма. За смяната едва ли ще имаш драми при интервал от 12хил. Разбира се винаги си важи Правилото, че ако преобладава повече градско особенно с къси разстояния е добре смяната да се прави на около 10хил. и/или 12 месеца. За BFB-то aз лично бих заложил на VST, параметрите му са близки до тези на RUP което е екстра. За робуващите на VAG стандартите си има VW 502/505
  8. Първо се активира с VCDS, явно това си го пропуснал или го е нямало в клипчетата.
  9. Toчно така, с доста търпение макетен нож излиза после с пистолет за горещ въздух се залепва. Като слагах шумоизолацията, задните брави ги свалих разглобих и изчистих моторчетата ама си е играчка и трябва да се внимава. За предните не ми се занимаваше, че трябва да се сваля рамката със стъклото (или поне аз друг начин нз да се извади бравата). Обаче сега предните почнаха да правят магарии та като се постопли ще си поиграя и с предните брави
  10. Щипките се лепят с поялник, просто са направени малко евано ... но изчакай по-топло време за тези интервенции. Освен кората после се сваля и едно друго гомно което е залепено с някакво лепило или силикон. @OvivO Това рециклиране включва ли нови моторчета или само чистене на старите ?
  11. Разгледай ми мненията писал съм също така и други са писали Иначе конкретно това масло вече си е изпяло песента отделно, че освен на етикета да пише синтетика няма нищо общо с истинска синтетика. Аз лично бих разкарал веднага тоя мотул, и според зависи от бюджет и начина на каране бих бухнал VST или пък едно от тези ако искам нещо повече ориентирано към перформънс RSC, RUP или пък Redline 5w40 aко цената няма значение, просто в Европа се продава на ~ 20 Евро литъра срещу 12 Долара в САЩ ...
  12. Щом е секунда си патрон Ся ако си решил да правиш подарък на следващия собственик давай смело и сменяй. п.с. С какво масло е колата в момента и преди колко месеца и км е сменяно ?
  13. Ако иде реч за буксата в която влиза датчика, да продава се. Примерно в Порше, ама ще трябва да си изровиш парт номера от тук.
  14. Поради други заигравки кората под волана ми е свалена та това улеснява сваленто на духалките, понеже може да се стиснат "щипките" и нещото да излезе много по лесно Иначе при мен излязоха много елегантно като издърпах левия и десния държач и след това с един от пластмасовите тулове за сваляне на интериорни детайли бръкнах между сивата лайсна и корубата на таблото. Иначе да им си риск нещо да се счупи ... като цяло според мен изобщо не е мислене, че ще се налага сваляне на модули и т.н.