P_PETKOV

Members
  • Content Count

    2,357
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

1 Follower

About P_PETKOV

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0TFSI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    SK/BG

Recent Profile Visitors

3,605 profile views
  1. Накратко A7 е дизайнерско А6 заради което държи по-високи цени спрямо А6 и те така. Иначе казано ако А6 има някакви изразени драми то това ще се отнася и за А7 като цяло. Успех с покупката.
  2. Идеално е шлеп гонещ 2 тона на предно с пътно поведение като на Шкода (масово шкодите са на предно) ... заеви. Ама щом е топ попадение вземай я.
  3. Да имало е, като също така е имало А6 3.0тфси компетишън или нещо такова за Америка при което спортния диф е бил част от пакета.
  4. Всичко е възможно въпросът е какви пари си готов да дадеш. "Идеално" е, че казваш с кой точно мотор си и т.н. Според зависи от големината на спирачните дискове можеш да минеш и на 18-ки примерно. Дали ще има осезаема разлика от минаването към по-високи е трудно да се каже ... зависи и от самите гуми дали ще са 19-ки или 18-ки и т.н.
  5. 20/100 харчи в града и то като се настъпва. С нормално каране е около 15/100 градско ... ама кола над 400 коня и да гледаш колко гори градско WTF, но хора всякакви. Щом се търси кола дето с лекота минава 400 коня с един ремап и да харчи като 2.0TDI докато върви надолу без газ п.с. Ако си мислиш, че пък 3.0BiTDI няма потенциални драми ... отделно, че май такива няма в този бюджет, ама може и да греша. Дали ще е 3.0TFSI или 3.0BiTDI дисковете и накладките им не са по 100 лв, гумите и те така ... изобщо само купуване на колата е лесната част после си трябва добър доход Макар и гонещи 10 години поддръжката/ремонтите са си цифра. Също така има мегдан и за наливане на пари в засилване ... и т.н. Иначе 2012-та А6 с 3.0TFSI адекватната цена е около 22к (говоря за коли внос от Америка) за 27к трябва да е топ. Успех с избора и намирането на много вървяща и същевременно малко харчеща каляска Да CREC и CRED са Gen 2 3.0ТFSI ама в този случай това няма значение
  6. Какво ще рече кой двигател като той е само един, или някой лаладжия ти е разквал приказки от 1001 нощ. Виж скоростните кутии са друга бира: за Европа S-tronic за Америка Типтроник (хидротрансформатор с 8 степени от ZF). Иначе малко по-сериозно 3.0TFSI с чарджъра има две генерации и това е след 2018-та някъде 3.0TFSI става с турбина и към момента вече Ауди нямат мотори с чарджър. Gen 2 носи по-малко на тунек ама пък има два реда дюзи и теоретично не би трябвало да има драми с нагар по клапание. Gen 2 се слага от 2015-та някъде (може и да греша за точната година, но разликите между Gen1 и Gen2 са очеизвадни). Та щом гледаш 2012-та там е само Gen. 1 без значение колко коня са го писали моторът е един и същ. Фейсова за 30к може ама не и в лева. И още няколко жокера както ти каза и @zhelyazA6 този мотор харчи доволно особенно в града е извън ако се настъпва иначе поне в 4F извънградското е около около 10 Отделно обслужването му от до може да варира сериозно разбирай +- 1-2 бона според зависи от сервиза и нещата които изскочат за смяна. От друга страна след еди ремап колата става неузнаваема кажи речи
  7. На който му се чете за спорния диф и как фунционира SSP 476 Rear axle final drive unit 0BF+0BE– Sports differential
  8. Халдекс нямаш. Имаш торсен диференциал/спортен такъв. Ако питаш Ауди не се сменя, обаче видиш ли продават масло Та ако иде реч за кола над 150хил. км и няма да я разкарваш скоро си го смени и те така.
  9. Ти нищо не каза, едва ли поради това, че така ще мине още известно време така наречената магистрала Европа да бъде завършена
  10. Печката може да топли купето и мотора едновременно. Също така може да топли и само купето. Нз дали може да топли само мотора без купето. При бензиновите 4F фабричната настройка е да топли само купето. За да топло и мотора се променят разни кодинги с VCDS да отваря една клапа и те така. Предполагам при 4G е подобна схемата вече дали топли и мотора по подразбиране, бали го Провери какви опции имаш в менюто за печката.
  11. Ако иде реч за A6 4F за мен лично ще дойде прекалено изнесена джантата т.е. разбирай, че ще трябва да търсиш други джанти. Все едно си с фланци 28mm спрямо стандартните 8.5Jx19 ET48 Ето ти калкулатор за джанти гуми и т.н.
  12. Може би си решил да действаш сам или с майстор познат който няма опит с този мотор, но това са нюанси. Та за най-сигурно си подкарваш ELSA. Там си пише всичко стъпка по стъпка с моменти на затягане и т.н. (разбирай трябва да се ползва динамометричен ключ, а не стягане на усет и т.н.).
  13. Пробвай да прочетеш по-бавно "Реално ,ако не беше стартера...отпадъкЪт още щеше да е със стария си тампон." >>> По ясно от това едва ли може да се напише
  14. Ти го четеш така друг чете иначе Библия инжинери и т.н. добре ама не баш понеже само един лек пропуск има ама той е съществен и това са ексел експертите които ебават мамата на целия инжинерен процес ама карай да върви. Който има някакви съмнения колко читаво е оригиналното масло да пробва следното: Започва да буха само от мега гига оригиналното масло в TFSI мотор по възможност да се кара предимно градско на къси разстояния и смени на 30хил км ... гарантирано изненадващи резултати ще има. Лично моето е мнение е, че цитариният анализ е супер тенденциозен ... термоустойчивост от емнайс параметра се фокусират върху един и от там градят тези ай сектир супер професионално и накрая говорят, че това били синтетични масла да ама някой друг път (магиски хидрокрекинг с надписи супер гига мега синтетично масло). п.с. Кастрол мисля бяха фирмата спечелила дело с което се разрешава масла от Group III да се наричат синтетични. Найс а ?