P_PETKOV

Members
  • Content Count

    2,087
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

About P_PETKOV

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0TFSI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    SK/BG

Recent Profile Visitors

3,365 profile views
  1. Може да не е баш по темата ама това, че има филтър/филтри далеч не означава, че същите филтрират на 100%
  2. Това USA ако е вярно едва ли това което сипват там има нещо общо с това което се сипва в европа или поне кастрол е една от марките които е трудно да им хванеш края къде какво продават бъркат. Другото е, че на база километри е леко грешно да се сменя масло ... понеже едно са 10хил с 50% градско и средна скорост 20км/ч и съвсем друго 90% извънградско със средна скоросто над 100км/ч
  3. Нищо особенно, нормален чорбалин ... съгласно тоя SDS шийт: http://www.peakoil.com.au/wp-content/uploads/ELFMSDS/Elf Solaris LLX 5W-30.pdf Ся дали и за Европа е същото идея си нямам, а и нямам желание да ровя понеже Тотал искат някаква регистрация за да им достъпеш SDS шийтовете. Карай го макс 7-8хил и след това мини на нещо доказано читаво. Примерно VMO и го сменяй на към 10-12 хил. според зависи дали имашмного градско или пробегът е предимно извънградски. Тоя елф на 3.0BiTDI ли са го сипали ?
  4. За каква кола иде реч фейсово 4F или префейс ? Оригинално мисля няма решение за блутут тъй, че ще да е нещо афтърмаркет нещото дето ползва след АМИ-то. Иначе ето ги самите AMI-та: AMI 2G: AMI 3G:
  5. @marinnik Ще ти подаря една капачка само да видя къде е, ако си от София пиши на лс да се разберем. Нищо сложно няма просто не им се занимава ... виж ако им кажеш дайте комплект вериги и едно капаче друга песен ще запеят
  6. @dymbo Отвори сайта на Ravenol и през селектора им за масла ще видиш колко ти събира кутията и какво масло е подходящо
  7. @Бако Мецан Всъщност колко ти тежи S7-цата ? Преди да мислиш за керамика виж какво могат да предложат те тия: http://www.bgdevelopments.co.uk/ Сет за RS6 C6 (390мм дискове и камбани от AP Racing с накладки Ferodo DS2500) ми го бяха оферирали на ~ 1150GBP. Та пробвай и тях ... ся нз защо обаче RS6/7 4G са с отново със 6 бутални апарати обаче дисковете им са на 390мм пък S6/7 са с 400мм дискове Единственото което е видимо по различно е, че апаратите на S6/7 са доста по затворени докато тези на RS6/7 са доста по отворени от към джантата, та тази разлика е възможно да влияе негативно на охлаждането на накладките при S6/7 ... ама това е само моя си теория. Също е възможно буталата да са с различни диаметри и т.н. Ходи ги хвани ауди какво точно и защо са го направили така, че 4G S6/7 да излизат с по големи метални дискове спрямо 4G RS6/7 п.с. Керамичните дискове си имат и те кусури (освен цената им де) при определени условия ама това е една друга тема ...
  8. Да да само с извънземна технология ще спира ай сектир. Има поне няколко човека които карат RS6 C6 с по над 700-800коня даже един е прескочил 900 коня, та този последния кара тоя тулуп на писта баш с Ferodo DS2500 и двукомпонентни метални дискове от AP Racing и не не ги хвърля през ден Просто си има дискове и дискове. На който му се чете ето.
  9. Баф мааму това на S8 ли е ? Иначе щом е така може би е добре да се помисли за изцяло нов сетъп спирачни апарати, дискове и накладки. п.с. Чак не ми се вярва, че може да е толкова зле със 6 бутални апарати и 400мм дискове ... тия от Порше да не слагат някакви шано дискове деба ?
  10. Изглежда, че дисковете са 380мм с двубутални апарати ... което е заеви ти. S8 е с 400мм дискове и 6 бутални апарати. Като най-вероятно спира по осезаемо по-различен начин (ама това само го предполагам). При тези обстоятелсва моето лично мнение е да не се занимавате извъобще с 380мм дискове и направо да се търси/вземе сет от S8 D4 или висок клас афтърмаркет като AP Racing примерно.
  11. Най вероятно да понеже са V8. Или поне като съм ровил съм виждал, че Ауди се водят по няква такава схема... S8 е друга бира де.
  12. Мултишиттроник и на предно... заеви. Иначе по снимки има фаца 🤣
  13. Нямам възможност да ровя с какви размери дискове е ама вижте дали tarox имат подходящи. Друго което може да се направи е минаване на маркучи с метална оплетка. HEL предлагат такива. Спирачна течност висок клас. Вече ако след смяната на дисковете с тарокс или други в този клас не стане това което се очаква... ще трябва да се мисли за смяна на спирачните апарати с нещо 6/8 бутално и т.н.
  14. Пробвай с TAROX дават ги за читави и по-добри от ОЕМ. @GermanecaaВсъщност какви по-точно са драмите/симптомите ?