P_PETKOV

Members
  • Content Count

    3,538
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

3 Followers

About P_PETKOV

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0T

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    SK/BG

Recent Profile Visitors

5,136 profile views
  1. В това няма съмнение, все пак само преди седмица някъде го написах това за въздуха, има и линк към официалните каталози на Ауди където си пише всичко черно на бяло
  2. Ако нямаш missfire-s не се занимавай. Мини още 10-15к и тогава сменяй.
  3. @sers А7 от Америка ли си виждал или европейска ?
  4. За чий ти е да ги сменяш след 15к ? Иначе ОЕМ-ските са си напълно ок за този Stage.
  5. @SeaKor Сопри се. Явно си живял в Америка та айде кажи на колко сменят масло там ? Иначе е супер яко да си вземеш кола с TUV и маргарина да е сменян през 30хил км. 🍻
  6. 1) Дай пак за качеството, че въобще не става ясно. Ама с директен пример А6 в Америка има еди каква си драма а същото е ок в Европа. По точка 2 ... кай честно, че баш това те е спряло. 3) Каква пък е таз специална част или просто е поръчана от Америка щото при нас е по-дебела цената ? 4) Баф мааму верно ли част за ауди купена през VW дилър става на ауди ?
  7. А8 е със ZF без значение за кой пазар е. A6/A7 са със ZF за Америка и S-tronic за Европа Q7 нямам идея дали е със ZF или AISIN ще трябва да си намериш инфо ако те вълнува. Тъй относно въздушните окачвания за Америка: А7 4G няма въздух освeн S/RS модификациите А8 D4 е стандартно на въздух Q7 e можело да се поръчва с въздушно окачване за Prestige. За повече инфо тук.
  8. Щом иде реч за префейс А7 то е на едно ниво от към технологии с А8 D4, което до края е било с MMI 3G Q7 ще ти е по скъпо заради нещата които изброи и евентуално окачване, ама това с нашите пътища е нормално. Разбира се тоя камион ще лапа най много бензин.
  9. Няма нищо такова, всички части специално за Ауди се продават и тук. Останалите неща няма и да ги коментирам нелепи са. A7 по спомен е нямало опция за въздух. За Q7 би трябвало да има. Доста различни са и 3те коли. Фейсиво А7 е най-технологичното от 3те А8 D4 дори и фейслифт е технологично много назад. Конкретното Q7 е малко странна птица спрямо останалите две предложения и е с най-дебела поддръжка, може да е с AISIN кутия, ама това трябва да се провери. А7 и А8 ще бъдат с общо взето еднаква поддръжка. Изключваме въздуха при А8
  10. Там нямат longlife километрите са реални (има изключения, но не е като в Европа и при нас) В конкретния случай за 4G кутиятa е ZF, а не S-Tronic (за който се носи лоша слава, най-вече заради скъпите ремонти). Ся има и минуси или пък плюсове зависи кой как вижда нещата: - чакаш известно време да ти дойде колата отвъд голямата вода - за америка няма въздушно окачване (идея си нямам защо) За частите - много ясно все тая за кой пазар е, все пак VW работят с ексела много добре
  11. Експериментираш и намираш работеща комбинация ... Иначе ОЕМ или TAROX Обаче са на едни други пари ... и те така.
  12. Ravenol имат почти за всички автомобили истинска синтетика. Кастрол мастрол Xado и т.н. няма да ги коментирам има достатъчно изписано.
  13. @Siciliqneca Почни първо с какъв бюджет разполагаш. Колко км ще навърташ годишно, комби или седан ще се търси. 4F с 3.0TFSI под 15к трудно ще намериш. Отделно говорим за коли гонещи 15 години, това обаче не ги прави много евтини за обслужване. Смяна на PCV, клапан, ролки, водна помпа, термостат и тръбите под чарджъра в определени сервизи може да иде към 4 бона ... Личният ми съвет е: вкарай си 4G от Америка с 3.0TFSI, това при условие, че ще правиш под 15-20хил км годишно.