P_PETKOV

Members
  • Content Count

    3,314
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

2 Followers

About P_PETKOV

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0T

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    SK/BG

Recent Profile Visitors

4,534 profile views
  1. Официален предсвител нямат, ся точна алтернатива няма от равенол (или поне не и до преди няколко месеца). Имат си представители в немско ама чий ти е да даваш по ~20 евро за литър било то и Редлайн.
  2. Ех, че убава тема се е заформила бензин, гЪзчица, нафта... Седан vs avant и за капак екстри мекстри се мерят 😆 Иначе по темата... за добро или лошо последните 4F-ки са на мин 11 години, а първите гонят 20 вече... та няма как да се очаква топ състояние и т.н. чудеса. Какво да се избере... Трудно е да се даде адекватен отговор с тея цени на хоровата, но може би 4.2 FSI (ще се вземе фейсова кола) понеже и за него има вече възможност за гъзиране. При друго обстоятелства 3.0TFSI 😁
  3. P_PETKOV

    3.0 TFSI 2014

    Смени си ги сам, няма нищо сложно. Свещите е редно да се стегнат с динамометричен ключ. П.с. Ако нещо те шубе пиши имам тул за вадене на бубини и ключ 😉
  4. Някой иска да си нашие здраво. Какво мазно дърпане, всъщност да мазно като модерен трамвай Автоматика е пословично муден и спъва здраво супер "динамичния" мотор. По тая кола има толкова потенциални драми, че първоначалната цена може да се умножи с лекота по 2 ... ама щом те влече кувай това е "топ" комбинацията. Иначе ако толкова държиш на C5 Алроуд си вземи с 2.7T бензин ръчка наший му газ, че на бензин ще е трагино. С 2.7Т поне ще върви (що годе адекватно). Успех с избора.
  5. Накратко според мен си търси B7 с 1.8Т 4х4 и газ това реално е единственият разумен избор ако се изключи тясното купе при B6/7 платформата. Или пък 2003/2004 C5 с 1.8Т ама тези са като бели лястовици. В8 с 2.0тфси нз какви пари е ама ако вземеш такова с ремонтиран двигател ще возиш в що ходе просторно купе, и те така. Отделно В8 e космос спрямо B6/7 C5 и кажи речи умалено С6
  6. Най малкото до колкото съм ровил тунела за кутията в S6 4F е по широк. Та в тоя ред на мисли първата драма е как физически да влезе кутията 😉
  7. Прочете ли цялата тема щото реално след смяната на PCV клапана и сензор за нивото на маслото нещата са се оправили? Отделно това е една тема за да си правиш генерални заключения. Тоя мотор почва да харчи масло ако е каране по Лонглайф... защо това е така нямам желание да пиша има достатъчно информация.
  8. @forkoz Харчи по 10/1000 масло... като запалиш колата следд това пада на 7/1000. Иначе сериозно ако мотора е обслужван декватно драми с харч на масло няма! Ауди в САЩ и Канада до колкото съм ровил нямат long life схемата 😉 П.с. Я посочи тия теми относно завишения разход на масло.
  9. Изглежда, че е малко внос от зад океана, което обеснява изброените по горе неща...
  10. Мотора на колата от обявата е 3.0TFSI Gen.2 е евро 6 с два реда дюзи, ризи на бутала чарджъра е с електромагнит за ролката много по различен мотор спрямо Gen.1 3.0TFSI. Имат драми с електромагнитния модул за ролката, за друго специфично като драми не съм срещал по чуждестранните форуми.
  11. Пълния код е CCBA, има си някакви разлики с този който слагат в А6/Q5/A8 но не е нещо колосално различно.
  12. Начи след 3 настъпвания и айде нов мотор трябва. Ся сериозно мотора е чук стига да е гледан адекватно, неубиваеми мотори отдавна няма еле пък от VAG. Има си разни отдавна известни болежки с PCV клапана, горни оптегачи и разни други дреболии. П.с. Изказването от хора които са имали такъв мотор или от ЕЖК🙄
  13. Ако не се бъркам за цялата VAG група е само това: G004000M2 Ся може да има и някакви изключения де.
  14. Защо трябва да текне рейката от G004000M2 като Audi дават само това масло ?
  15. В SSP 624 пише на 90 или 6 години. Може в ELSA да ги дават на 60