P_PETKOV

Members
  • Content Count

    2,219
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

About P_PETKOV

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0TFSI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    SK/BG

Recent Profile Visitors

3,476 profile views
  1. Като мотор да ся дали баш за 4G също става номера Ето ти темата която е за 4F с 3.0TFSI ... няколко реда под тази:
  2. Ето ти готов сет. Според зависи с какъв комфорт модул е колата в момента е възможно да трябва и по висока версия за тръгне кеситио. За китайски вариант нямам идея, ама и да има бих пропуснал.
  3. Ганя е експерт по всичко, политика футбол и разбира се импорт на няколко кораба месечно с коли от Америка
  4. И масла и двигатели много, кои стават кои не е много относително и индивидуално Ясно и ти си нямаш идея дали модификацията на 3.0TFSI в А4 с 272НР е еднаква с 333НР версията в S4. Отделих малко време да поровя в ЕТКА ... та освен софтуерна разлика друго не виждам след като имат еднакви бутала биели, колянов вал, чарджъра е един и същ също така ... та определено са "различни" мотори Относно маслата безспорен факт е, че Равенол имат супер широка гама масла и също така е факт, че при тях е лесно разбираемо кое масло е истинска синтетика или не. Цените са им доста балансирани особенно за истинската синтетика. Redline също имат брутални масла и нищо друго освен синтетика с база група 5 , но цените има са близо двойни спрямо Равенол (които ползват за база група IV PAO за 100% синтетичните им масла) ... и те така. Масовките като Мотул, Кастрол, Тотал и т.н. изобщо не ги коментирам, понеже там ходи им хвани спатиите кое масло какво след като за едно и също масло ползват различни рецепти за различните пазари ... емииии заеби ебаси якото. Ся ако дадеш друг производител на масла при който тези неща които са налице при Равенол ги има давай смело, лошо няма да има разнообразие.
  5. Никой никъде не прави подаръци било то САЩ, Канада или Европа Всеки си има глава на раменете смята калкулира и решава. Да риск винаги има ся дали от САЩ и Канада е по-рисково или не спрямо Европа е супер относително.
  6. И кво правим ако някой иска бензинова A6-ца след 2012-та с типтроник или викаш ебахти драмата, че била ударена и може да видиш лесно какъв е бил удара. Докато в Европа ударени коли никой не продава еле пък в България
  7. @manchorov Аз лично, не съм ровил в ЕТКА да сравнявам парт номера, за тва те питах дали имаш достоверна информация, че са разлини мотори, а не просто софтуерно лимитирани.
  8. Има си официални програми в които тези неща си ги пише как точно се ползват... ELSA, erwin (тук може и да бъркам името).
  9. Toва са си стандартните джанти за 4F 8.5J и ЕТ48 Тези за RS6 4F са 20 инчови
  10. Селектора за масла е полезен с доста неща, като разбира се трябва да и малко да се мисли. Отделно, че нямам как да се разчита на 100% на който и да е селектор за масла Относно смените на 15хил км това си е обвързано с масовата тенденция да се сменя по-рядко маслото ... който си гледа колата ще сменя на около 10 хил. и те така. Дори имат масла на които пишат, че са подходящи за смени на 50хил км (да петдесет хиляди) ... което е още по-абсурдно.
  11. Супер табличка, а как разбираш кой точно Шел или Кастрол ползват от VAG ?
  12. @OvivO За предните седалки са M10. @ники 125кс. Купи си няколко примерно от М6 до М14 ... ето тук продават единични, малки сетове, комплекти и т.. п.с. @VBIМоже би е време за Част 13, че в тази станаха доста страници ...
  13. Хмм сигурен ли си , че това са болтове с глави за торкс, а не M12 или нещо близко M10?