P_PETKOV

Members
  • Content Count

    3,413
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

2 Followers

About P_PETKOV

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0T

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    SK/BG

Recent Profile Visitors

4,732 profile views
  1. Ако сакаш такъв джам уви трябва да минеш на А8 D3. Другата ти опция е да ретрофитнеш печка, тогава хем няма да чегърташ лед хем ще влизаш в затоплена кола, също така е възможно и кръга за деигателя да се подгрява от печката.
  2. @scc Колко точно 3.0тфси-та прави, че си така категоричен... Даже по литър два може да гори на 1000км Обаче драмата става от каране по малоумния long life и те така. Въпросния равенол RCS не е единственото масло което е читаво ама все тая.
  3. Да да 10+ годишен дизел на поне 200хил км чакай ти да е здрав. Ако сакаш класически автоматик с хидро търсиш бензин от америка. Ся от друга страна зависи колко км ще навърташ на годишна база... Понеже бензина под 11-12/100 среден разход трудно ще му докараш.
  4. За фейсова кола ли иде реч?
  5. Аз ползвах за вибро изолация dynamat super light. За шумоизолация взех от тук. Идея си нямам какви са цените към днешна дата. Аз това го правих 2020. Специално за вратите е голяма играчка: аз разкарах оригиналната лента вибро изолация (без нагряване с горещ въздух нямаше сваляне) след това с много псуване ако добре помня залепих две отделни парчета вибро изолация почти по цялата повърхност на вратата след това 6мм шумоизолация. И за финал на кората шумоизолация от тази пирамидките. П.с. Кутиите на босето вече писах, как съм ги обработил.
  6. @mihailks Ако ти се заиграва още малко, слагай вибро и шумоизолация във вратите + лепене на вибро изолация по кутиите на предните говорители. Разликата е чуваема 😉
  7. Има писано по всичките ти въпроси поразрови се. Относно цени и разход е супер относително разликите може да са двойни 😉
  8. При такива километри е много слабо вероятно да уцелиш греда. Може да питаш @BECKO въпреки, че той е с S5 B9.
  9. В случая масло и то Кастрол 😅
  10. Ся ако си решил да търсиш перфектен хафтомобил дето няма да чуе за сервиз освен за текущи обслужвания вземаш кола на под 100хил км, ама истински. Иначе все ще има разни дреболии няма как, все пак иде реч за VAG, премиум от към цени и не толкова от към качество и те така 😅 Иначе разгледай раздела за А4 В9, реално А5 е дизайнерско А4. Вече ако супер много ти се задълбава започваш да ровиш чуждестранните форуми. П.с. Ако добре помня В9 платформата някой беше споделял, че обезшумяването и озвучаването са по-зле спрямо В8... или иначе казано ексела си е казъл думата.
  11. Сериозен ли си или леко подливаш вода?
  12. Как ве по-добро от Кастрол няма все пак при тях е трудно да ги хванеш какво баш си купуваш понеже кажи речи за всеки регион уж е Castrol Edge (примерно) амс реално формулировката е различна. Който иска да играе тото лото... Кастрол е марката. Отделно, че и те като цяло нямат истинска синтетика. П.с. Темата за маслата е дъвкана многократно на който му се чете, ще си намери информация
  13. Оригиналното ако иде реч за VAG маслата емиии всичко хубаво за тея масла се изразява във висока цена и сива туба с надписи. Бардал пакетират... Без да съм супер експерт по масла съм категоричен, че масово "майсторите" разбират от тънко и дебело масло и всичко приключва с това.
  14. По това което описваш оптегачите е слабо вероятно да са причината (просто споменах, че за тях има TSB). За тампоните трудно да се каже... всъщност преди смяната им имал ли си такива проблеми? Иначе това с меките връзки може да се окаже вярно, понеже на мой познат 4F с 3.0тфси имаше подобни вибрации, провериха му всичко, шайби майби, свещи, инжектори, бобини путки майни... и накрая след смяна на меките връзки с афтърмаркет всичко заспа.