Jump to content

Audi A6 TDI 2.5 155к.с. AYM - не пали


d_petrov

Recommended Posts

Здравейте, преди два дни колата не искаше да пали, пръснахме във въздушния филтър спрей за студено палене и ден и половина си работеше нормално. Вчера пак не искаше да запали и пак пръскахме със спрея, няколко пъти запали за по около 3-4 секунди и пак изгасваше. Днес я за закарах на майстор той погледна помпата и каза, че електрониката работи, но резервоара мирише на "безил" и според него трябва да се отвори самата помпа и да се види и след това да се промие системата и резервоара.

Някой може ли да даде идеи и съвет какво да правя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен майстора ти те е вкарал във филма.

 Аз бих сменил на първо място горивния филтър с такъв на МАН или БОШ. Всичко останало са боклуци и се получават малки шупки от където взима въздух и резултата е точно този .

 

Ако след смяна на филтъра не се оправи проблема , нека да ти погледнат под ГНП-то гарнитурата дали е ок, защото точно там малко майстори се сещат да погледнат.  Аз лично преди 1 седмица открих точно този проблем след като посетих 5 или 6 сервиза и всеки вдига ръце. То не беше ново ГНП , Филтри , помпа в резервоара... абе  всеки  се чудеше..

 

Накрая  в БошСервиз Варна при Цоков отстраниха проблема за няколко часа !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, най-после ми остана време и да напиша до къде стигнах. Когато не успях да запаля колата се намирах във Враца, там ми препоръчаха 1 майстор  "Иван горелия". Закарах му колата и той каза, че цялата помпа вътре е залепнала от лошо гориво и те не могат да се наемат да я оправят. В моя град Хасково има един човек (Шишков Дизел) на който му се носи голяма слава за помпите и реших да го проверя. Закарах му помпата и след 2 дни и 200лв я оправи. Занесох помпата на въпросния Иван и му казвам готова е, сега какво следва? Той ми отговори, че сега трябва да се почисти резервоара и каналите по които минава горивото, след което трябва да се смени филтъра, но било хубаво да се сложи друг филтър, който бил по-евтин и ефикасен (не дърпал въздух) на 1.9ТДИ, само трябвало да се преправят маркучите. Разбрахме се да ми се обади да ми каже колко ще струва след като сложи помпата и се увери, че работи. След около 4 часа ми се обажда и ми казва колата ти е готова. Отивам аз и ми вика 380лв.. питам го аз какво е направил за тези пари.. поисках да ми го напише и ми написа : труТ 300лв , гориво 40лв и филтър+клапанчета 40лв .. с половин уста ми каза за труда.. 120лв сваляне и качване на помпа и измънка още нещо. Опита се да запали колата - не успя, защото акумулатора беше свършил.. вика ми 3 дена го зареждам.. отвори капака и го подпря за да не падне .. викам му какво става защо го подпира - било студено затова, като се стопли ще се оправи.. подадохме ток и запали и взе да ми обяснява, че нагласил помпата, но някакви стойности не били наред  (от сервиза в Хасково ми казаха, че може да се наложи да им закарам колата след като я запалим) ... платих и си тръгнах. Тръгнах за София като на таблото ми пишеше, че ми остават около 170км. След като стигнах в столицата ми пишеше около 150км и загасих колата, след 5 мин запалих и ми изписа 0км и стрелката на 0, сложих 4-5литра имах резерва в туба, но колата не ги отчете. Тръгнах към бензиностанцията да заредя, тъкмо спрях на колонката да зареждам и пак изписа 150км( и не заредих) след малко минах по една улица с много неравности и видях стрелката как полудя отиде в средата след това в началото и накрая в края за около 2-3 секунди. Ядосах се и му звъннах и му казвам какво се случва с горивото - той ми отговори : това било от електрониката да я закача на компютър. Реших да закарам колата на майстора в Хасково и си тръгнах от София, като на излизане заредих още гориво за да не остана на пътя.. забравих да допълня, че при всяко спиране се налагаше някой да ми подава ток, защото акумулатор, който съм го ползвал 1 година без никакъв проблем, след като закарах колата на Иван във Враца изведнъж не можа да зареди нито от Враца до София нито от София до Хасково.

 След като си стигнах в Хасково сложих от на баща ми колата акумулатора и си пали вече два дни без проблем. Горивото не съм видял да ми прави номера, минал съм около 400км вече, но за да съм сигурен ще напълня до горе резервоара да видя какво ще отчетат уредите.

 

 Утре ако ми остане време ще я закарам на Шишков дизел да погледнат помпата и колата и да се надяваме, че ще оправят въпросните стойности, ако има проблем.

 Вкарвам колата в сервиз за ГНП плащам според мен прекалено много пари за труд и си я вземам с 3 нови проблема:

Акумулатор - заредих го и пак не задържа ток..

Може ли да са му направили нещо ?

 Амортисьор - дори и след като се стопли няма никакво съпротивление.. събирам го с 1 прост

 Проблем с правилното отчитане на гориво - надявам се това поне да се оправи

 

 Видях, че в кауфланд имат на промоция акумолатори Stormbatt 72Ah za 125лв с 3 години гаранция, мисля да го купя

Какво е Вашето мнение за този акумулатор и 72Ah достатъчни ли са има и 80Аh за 150лв ?

Редактирано от d_petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, 95Ач ти трябва, за всеки случай с по-голям стартов ток, няма да сгрешиш и 100Ач да сложиш. Амортисьора на капака е дал фира, защото е седял отворен дълго време, нормално е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е за амортисьра, и на мен ми отказа заради дълго седене отворен. За резервоара... може да се оправи ако се е шашардисал компа когато е чистен резервоара и не е откачан акумулатора. Хората казват, че има начин да се рестартира. А за акумулатора и ти имаш вина

С дългото въртене е кипнал и изкливил ламелите. И сега имаш клетка на късо. А този 75амперовият не е за теб. 92 е оргиналният, 100 е оптималният. 110е максималният размер, който влиза , но понеже не бил стандартен... цената му е X2..

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...