Hinko Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Здравейте колеги. Днес запалих камиона - Q7 3.0 TDI и вентилацията не тръгна? Не реагира по никакъв начин-ръчно или ауто.Пробвах вентилатор нагоре надолу , температура , клима ии нищо. Уточнявам - показанията са че всичко е ок но духалката не тръгва. Гасих и палих автомобила дори вдигнах около 60 , 70 града на мотора и пак не тръгна. Прибрах се със запотени стъкла. След 20 мин. не се стърпях и пак пробвах и още при подаване на контакт задуха моментално? Кюто е 2009 г. S LINE .Като предупреждение ми излиза servis due на малкия монитор , а колата я имам от съвсем скоро. Някакви идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
osemw12 Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Най-вероятно е изгорял мотора на парното.Отиди в сервиз и да направят една диагностика на джипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biturbo Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Може да са свършили четките на мотора за вентилацията. Трябва първо да се прочете за грешки, ако не стане ясно, да се разглоби отпред, под чистачките и да се види самия мотор и четки ок ли са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 При мен на Туарега стана така.Една сутрин паля и пускам климатик,парно и нищо.Оказа се мотора за вентилацията или както там се нарича.Занесох го на един майстор който го рециклира и сега е като нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hinko Публикувано 28 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 (Редактирано) Здравейте всички.Днес ходих в сервиза на Райно за смяна на двг. масло ,филтри и прочитане та колата.Проблемът с моята духалка май ще се реши с нов,тъй като VAG - ът сочи ел.мотора на парното , а пък той не подлежал на ремонт-бил капсулован. Излезнаха обаче други нещица-все интересни ии..скъпи. Примерно адаптация онлайн на 4 модула - 400 лв., смяна на пистов ремък и всие ролки - около 1200 лв ,подмяна на моторче за вихровите клапи , течове на масло от горен картер и заден самеринг на кол. вал , течове на антифриз иии заболя ме главата.Иначе пък симпатяги са момците , възпитани и търпеливо и подробно обясняват , сервиза- чист и просторен, за около 8-10 коли само дето персонала са 3-ма , но така е в БГ - материала се изнася в чужбина.Подмяната на масло и 4 бр. филтри плюс диагностика на автомобила и корекции по софта ми струваше 540 лв. Дали е много или малко ще оставя вие да прецените, аз лично съм доволен и от цената, и от отношението към мен и автомобила. В заключение ще напиша че за следващите намеси пак при тях ще отидя. Редактирано 28 Октомври 2015 от Hinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibgfan Публикувано 5 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 Еееее,как толкова много пари са ти взели.За Q7,не си заслужава.Всичко на мен като твоето ми излезе 120 лв.,със мерене на антифриза за зимата БЕЗ ПАРИ.Тия са те одрали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 5 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 Колега,ти сравняваш разходите за поддръжkа на Q-то с тези на А4 1,8Т или просто си объркал раздела???Щото не разбрах с 120лв какво ще платиш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване