Jump to content

Турбо,геометрия,ремонт на турбото.


Tevlogiev

Recommended Posts

Катализатора го изтърбуши,не го заменяй с тръба.Колата ще се отпуши,когато няма какво да пречи на газовете да излизат,а и когато е много задръстен е вредно за турбото,защото се повишава температурата.ЕГР-а може и да го оставиш,ако го разкараш ще ти загрява мотора по-бавно,а на празен ход става една идея по-шумна колата.Актуатора,първо се увери че е тотално заминал.За чипването трябва да си сигурен,че тунера(човека,които го поставя)знае какво прави,за да не ти счупи колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За чипването ,няма да има проблеми, човека който ще го прави е уж най-добрия(по мнения на мой приятели,ходили вече при тях,даже сега за Актуатора ,да го раздвижат,да направят една диагностика,ходих при тях...). Интересно ми е как стой въпроса с Резонантните гърнета, за ,против? А ЕГР-а какво да го правя... то по него има чак масло или нещо от този сорт .. а беше ,като нов ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквато и тръба да сложиш на мястото на запушения катализатор ще е по-добре.Малко се вдига мощността,но и турбинката се чува повечко.ЕГР-а е нормално да е омаслен.Това обаче не е масло,а маслени пари.Като го затапиш ще е още по-изцапан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох някъде из интернет за чистене на катализатор .. сваляли го и наливали в него меглио ... и ставал като нов ... обмислям варианта да го изпробвам първо това... и след това ако не се получи да го махна направо ... След седмица се прибирам в Плевен,там имам човек да погледне турбото и т.н ... (дано нямам проблеми по пътя към Плевен).. и ще видим какво ще решим .. дали е за смяна и Актуатора,говорих с него по телефона .. каза,че може и да е здрав ,Но от зацапана геометрия,да забива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте... Днес изчистиха турбото,смениха гарнитура на масления охладител... Така за турбото супер-даже мисля ,че колата стана по пъргава над 1 500 оборота... Но излезе някакъв проблем ,сякаш се дави на ниските обороти особено на първа без газ ... Предполагам катализатор или ЕГР ... според вас... 

Имам и проблем с студения и топлия старт ... Замисля се при студен старт ... замерихме акумулатор .. точно ... предполагаме от свещи - как могат да се замерят ? Ако трябва да се сменят,предложения,цени,марка и т.н ? Освен свещи може ли да е някъде по ел. инсталацията ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здр колега значи проблема с паленето ти е от стартера ако те марзи да го оправиш сложи си чип той премахва топлия старт това е болката на сички тди като нашите. Аз съм с алх мотор и с турбото съшия проблем имах но с едно отваряне и почистване го реших. А относно свещите развиваш я и с две кабелчета я закачаш към акумолатора и ако е наред светва за секунди.и гледаи минуса да е към резбата на свеща а там отгоре кадето ти влиза луличката е плюс оспехи

Редактирано от Asenko87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...