Tevlogiev

Members
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

About Tevlogiev

  • Rank
    User
  • Birthday 07/20/1993

Друго

  • Kaра
    A3

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Плевен

Recent Profile Visitors

804 profile views
  1. такаа... да възобновя малко темата - отново ... Оказа се че има проблем с настройката на горивната помпа... шумът е от смяната на стойностите й, гледахме я с диагностика и при работни стойности 2,4 мг - няма проблем, шум се получава на празен ход със стойности (незнайно защо) 3,0 мг или 1,8 мг ... сама си ги мени тези стойности ... търсим решение, идей ?!
  2. Имаше тема в тук ,един колега беше правил детайлни снимки...успях да сваля всичко от темата, мога да ти ги пратя и да видиш дали ще можеш да се справиш сам ... според мен не е сложна процедура просто изисква време и тези пари са малко безсмислени ,ако си поне малко технически грамотен, не вярвам да не можеш да се справиш с проблемът, лично аз мисля след зимата да се пусна с процедурата, че и моите са издухани вече... правили сме го на Голф 4, не вярвам да има някаква съществена разлика, така че - прецени !
  3. Според мен може да имаш проблем с лостчето ... виж някой колега около теб с такава а3-ка и ги сменете за проба.. ако пак е същото,значи проблема е в лоста.
  4. Бях се навил за твърд но в последният момент един колега ми се обади и ми даде цена за маховик,съединител и лагер (цял комплект) на SACHS с 2 години гаранция на 510 лв... та взех демпфер.. до края на седмицата ще го сменя.. дано занапред да няма проблеми, поне докато колата е при мен ..
  5. Сменихме детайлите, но проблема е в маховик ... сега съм пред размисъл и четене на информация за твърд или демпферен..
  6. В първи сервиз за мнение - обтегач на пистов ремък и шайба на генератора, дали ? Ще видя и второ мнение ,но все пак?
  7. от 250 до 300 вземат за тази процедура, без радиаторчето
  8. Не трябва ли да го прави постоянно ако е маховик ? Защото днес при каране на колата 30-на минути и след спирането й не издаваше този шум ? Или ми се иска да не е маховик
  9. Здравейте, колеги. От известно време имам шум при работа на мотора. Ще прикача клип,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, да сподели от какво е и какво да очаквам в сервиза. Колата е А3 8Л 1.9 ТДИ 110 к.с. АХФ мотор ! Линк към клипа --->>> Благодаря !
  10. Благодаря! А съответно как стоят нещата с премахване на ЕГР клапан? Т.е. замяната му с RacePape ?! Има ли смисъл от тези 50-70 лв за тази екстра ?!
  11. Благодаря за отговора! Забравих да кажа,че е за А3 8л 110 к.с. AHF мотор. Също така ще съм благодарен на колегата,ако ми даде ориентировачна цена за метър и от къде ги е купил, ако е от интернет ? И някаква схема, кои маркучи са с 5мм и 3 мм ?
  12. Здравейте. Някой знае ли какви като размер са маркучите за клапаните на турбото и Н75 и останалите. Искам да сменя старите с нови,сини на цвят, но виждам ,че на пазара се предлагат в три размера, съответно 3мм, 4мм, и 6мм, и някой ако е правил тази процедура, какъъв метраж ще ми трябва от всеки размер? Благодаря предварително !
  13. Здравейте,колеги. Реших да сменя вратите на Аудито,става въпрос за ауди с 2 врати,преди фейса , та въпросът ми е как стоят нещата с ключалката, за да мога да използвам ключа поне на шоф.врата ? Пасват ли си ключалките и мога ли да прехвърля от моята на новата ? Ще приложа снимки от каква врати с какви ще ги сменям. Ето и снимки, 1-вата снимка е на моята,сегашната врата , втората е с какви ще ги сменя ? Благодаря и успешен ден !
  14. Нищо не показва на компютър .. явно проблема е механичен и аз не знам ... Излезе и нов проблем - при затваряне на вратата, при по - силен удар не се затваря, въобще не хваща .. а при леко бутване е ОК (и то не винаги)... мисля тези дни по празниците,да я свалям от - до и да сглобявам едно по едно , та да видя ще има ли някакъв ефект ..