Jump to content

Вибрации при спряло положение и леко спъване при каране 4F


abeninski

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Аз имам 4F 2.4 (177 коня) бензин и отскоро имам следния проблем:

Като запаля колата и е студена работи перфектно, но като загрее (80-90 градуса) като спра на някой светофар и започват леки вибрации и поклащане, които с течение на времето се усилват.

Наскоро забелязах, че на по-ниски обороти се усеща спъване (все едно не и достига гориво). Мощ има но от време на време се появяват тези спъвания.

 

Правих диагностика при 1 приятел там излезе грешка, че вторичната въздушна помпа е заминала, но той ми каза, че този проблем не би трябвало да е заради това.

Също ми каза, че колата работела на богати смеси (ламбда сондата се опитвала да компенсира проблема)

На самите цилиндри показва детонационно число по следния начин:

 

1 - > 1.00 - 1.1 v

2 - > 1.00 - 1.1 v

3 - > 1.00 - 1.1 v

4 - > 0.52 - 0.54 v

5 - > 0.9 - 1.0 v

6 - > 0.52 - 0.54 v

 

Смених бобините на 4-ти и 6-ти цилиндър, но проблемите си останаха.

Свещите се на 30 000 километра и изглеждат добре (прикачил съм снимки на свещите на проблемната глава).

 

Колата принципно има и газова уредба (BRC), но гореописаните проблеми се наблюдават, както на бензин (тествал съм 400км да карам само на бензин) така и на газ.

 

Възможно ли е проблема да е от тази вторична помпа? И според вас на какво се дължи проблема?

Аз принципно ходя при Мишо Мултитроника на Враня, но понеже той не може да ме вземе в момента, а колата ми трябва за края на месеца може ли да ми препоръчате къде да я закарам?

post-84008-0-90368400-1449063425_thumb.j

post-84008-0-02771500-1449063427_thumb.j

Редактирано от abeninski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако е същия Стефан ми каза че се занимава само софтуер. Не правел ремонти...

За правилна диагностика те насочих към него, а що се отнася до механичните дейности адаша е насреща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не сте пробвали свещите на тестер, няма как да разберете дали са окей. Понякога пробиват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

втори дев трся информация за този двигател и удрям ва камък

Дали можеш да ме ориентираш с осномни проблеми по него? Споменаваш, че си сложил БРЦ газ - какъв вид е и какъв разход ти дава най-вече градско? И в кпайна сметка какъв се оказа проблема ти - помпа на скоростите?

Sent from my GT-I9060I using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата не е много активен във форума, но го познавам лично. Газта не я е слагал той, а предишния собственик. Оказа се от инсталацията, че е тресенето. Оправиха му я в сервиза на БРЦ. Разход 13-15 в час пик през центъра - доста пъти ме е возил. Вървеж, нищо особено. Кутия - мултитроник, ремонтирана за 1000 лв. Като цяло мотора изглежда прост, ама май не е толкова и с километрите си идват ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за отговора. До колкото разбирам, газовата е обикновен инжекцион - т.е. не са нужни сложните изпълнения на FSI моторите? За мултитроника е друга тема, но до колкото разбирам, ако не е ръчка, в общи линии с какъвто и двигагел да е ще е с мултитроник. Моето чудене е по-скоро за избор между бензин 2.4 и дизел 2.7 - имайки предмид цена за поддръжка и проблеми между двата двигателя. А иначе, ако разхода на градско в задръстването е 15 газ е идеално, извънградското предполагам ще е 10-тина, което ме урежда.

Sent from my GT-I9060I using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновена инжекция е газта. Ако не държиш на куатро + автомат, е вариант.

 

Мултитроник (безстепенна трансмисия) се слага на колите с предно предаване. Ако е куатро и автомат, ще е типтроник (6 степенен автомат). 2.7 куатро са типтроник или ръчни, 2.7 на предно са мултитроник или ръчни. По-големите мотори са или ръчни или типтроник (3.0 ТДИ / 3.2 ФСИ / 4.2 и т.н.).

 

Ако си фен на газта, добро попадение е 4.2 335 коня (не ФСИ), защото се газифицира лесно и повечето екземпляри са натоварени с доста екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.2 наистина е много добър,само че аз на трима се обаждах преди да взема дизела и всички имаха някакви проблеми като на едната нямаше компресия на първи цилиндър а другите две нещо по електрониката им се бъзикало което мен не ме устройваше,ако някой е решил да оглежда коли по Горубляне силно препоръчвам да не го прави,за 3 дни се наслушах на все възможни глупости и лъжи само и само да ти набутат некой кенеф за маса пари като най фрапантното беше един от продавачите дами обяснява как дисплея на таблото бил за красота понеже го попитах защо е залепен с черна лепенка целия :) и той ми вика  че това е за красота понеже си имал навито :) пълни мошеници са тия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брагодаря за разяснението. 4.2 ми е твърде много. Целта е удобен семеен автомобил удобен и безавариен за дълги преходи. Така че разхода също е от значение, а при по-големите бензини е доста сериозен

Sent from my GT-I9060I using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идете до Германия за кола, около Франктфурт/Щутгарт не са много ръждясали и са запазени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брагодаря за разяснението. 4.2 ми е твърде много. Целта е удобен семеен автомобил удобен и безавариен за дълги преходи. Така че разхода също е от значение, а при по-големите бензини е доста сериозен

Sent from my GT-I9060I using Tapatalk

 

2.7 куатро автомат е доста приличен вариант, и ако по-сериозното перо ти е извънградско, спокойно ще се радваш на разходи от рода на 7/100 без да си слагаш бойлер в багажника и да се занимаваш с газаджии през 2 месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип съм голям противник на всичко по различно от бензин и въпреки че сега за първи път взимам дизел поради факта че трябваше да стигна до някакво споразумение със жената :)  голяма кола за нея и мощна за мен това излезна горе долу най сполучливия варянт,като за разхода съм доста очарован защото моя крак е доста тежък и карам предимно на спорт и в градски условия го засякох пълно пълно 13.4л/100 което за тази кубатура куатро автомат с 233 магарета под капака си е направо смешен разхода,при положение че предните бензинки под 15л/100 бенз не са ми давали а конете им бяха все около 150кс

 

 

аз също съм семеен :) но това не означава да се кача на малолитражката :)

Редактирано от sokolchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.

Hysterics обясни всичко както е.

Аз само ще добавя че ако трябваше сега да си къпувам кола не бих избрал газ. Или бензин или дизел. Нервите и времето, които се губят за да се оправи колата не си струват парите, които ще спестиш от газ.

До колкото знам най-много си заслужава да си вземеш заводска газ, но тогава няма да караш ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абенински - имаш предвид конкретни плоблеми с тази на газ ли? Нямам много опит т газ, но на последвата й сложих най-евтиния възможен турски инжекцион и вече 25000 нямам абсолютно никакви проблеми. За БРЦ знам, че са добри, така че коментара ти ме притеснява - да не би за става дума за някаква несъвместимост точно с този двигател? Иначе 15 газ градско макс ми харесва. Досега съч карал все малолитражки и още разя лошия спомен от едно Волво 2.0 автоматик - 17 - 20 на 100. Наясво съм, че не мога да карам тази кола и да харчи 5 градско, но 15-20 нафта или бензин не са ми мечтата. Можеш ли да ме ориентираш в други проблеми пж този двигател, от които да се пазя?

Sent from my GT-I9060I using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези разходи при дизела?! Ако колата е в кондиция 13л.-Софийско зимно макс, лятодо и под 10 пада, а на вън от 6-11л. Новите бензинки с директно впръскване ги дават със сходен разход, но в действителност са доста в плюс.

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абенински - имаш предвид конкретни плоблеми с тази на газ ли? Нямам много опит т газ, но на последвата й сложих най-евтиния възможен турски инжекцион и вече 25000 нямам абсолютно никакви проблеми. За БРЦ знам, че са добри, така че коментара ти ме притеснява - да не би за става дума за някаква несъвместимост точно с този двигател? Иначе 15 газ градско макс ми харесва. Досега съч карал все малолитражки и още разя лошия спомен от едно Волво 2.0 автоматик - 17 - 20 на 100. Наясво съм, че не мога да карам тази кола и да харчи 5 градско, но 15-20 нафта или бензин не са ми мечтата. Можеш ли да ме ориентираш в други проблеми пж този двигател, от които да се пазя?

Sent from my GT-I9060I using Tapatalk

 

Здравей отново,

 

Най-големите проблеми идват от некадърни газаджий, които са свикнали да слагат газ на коли преди 2000 година, които не са бъкани с електроника, а са просто механични.

 

Колата я имам от 2 години и много ме е яд, че не съм си сложил газта сам, защото е сложена некадърно.

При газаджийте съм ходил над 20 пъти и все още не може да се разбере какво и е на колата и защо тресе.

Запълниха ми дупките на инжекторите в смукателния колектор и ги пробиха на ново преди нова година, защото гълташе въздух от там, но уви проблема само не изчезна напълно и сега пак го мъча. Другото, което е ако си купиш кола, която вече има монтирана газ, тя със сигурност е спукана от каране и ще излязат доста неща за подмяна, защото им е дошло времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...