venomcorp Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Можеш да провериш дали проблема е от самите перки....или по-точно в голямата перка,защото в нея е датчика който регулира степените и малката перка съответно. На студен двигател ( сутрин първо палене ) дай климатроника на low т.е. най-ниска температура дай духалките на макс и виж дали не си пуснал econ режима т.е. компресора трябва да работи. В този режим виж дали перките тръгват веднага - трябва и двете да се въртят на първа степен.Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 12 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Това е изпробвано-при пускане на климатика перките се включват след 20-30 секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Значи всичко е ок....все пак можеш да минеш профилактично да ти замерят климатичната система - налягане , пресостата.....Все пак остава минимален шанс нещо екуто да се бърка от някоя отворена верига след интервенцията с имобилайзера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 Колега ако проблема ти все още съществува - а за мене те са два: включване на първа скорост на перките при 97 градуса и работа на перките при загасена кола да знаеш че проблема ти може наистина да е от датчиците за температурата. Не знам при тебе точно кои са и колко са - на главата,на изхода от радиатора. Първата степен на перките би следвало да се включва между 90 и 95 градуса....казвам ти го защото и аз минах през долу горе същото.Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 16 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 Да разбирам,че според теб не е нормално перките да се включват при 97 градуса а по рано,така ли?На колко градуса трябва да се включва първа съответно и втора степен на вентилатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 (Редактирано) Пак напомням, че имаш допълнителна водна помпа, което е логично да води със себе си и до различен режим на перките, особено при изключен двигател след работа, спрямо двигатели с една водна помпа. Venomcorp до колкото ми е известно е с една водна помпа, съответно при него и повечето тук ситуацията вероятно е различна и нерелевантна. Сравни с някой с твоя двигател или най-малкото с двигател с 2 водни помпи. Само това може да е отправна точка особено за работата на перките при изгасен двигател. Дугото не би трябвало да е различно или коренно различно, но Редактирано 16 Декември 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 16 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 При питането по-горе съм имал в предвид при работещ двигател.Скоро не съм забелязвал перките да се включват след изгасянето на колата.Надявам се да е било нещо инцидентно.Интересува ме как стоят нещата в работен режим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване