Jump to content

Перки на вентилатора и работата им след изключване на двигателя


joro09

Recommended Posts

Можеш да провериш дали проблема е от самите перки....или по-точно в голямата перка,защото в нея е датчика който регулира степените и малката перка съответно. На студен двигател ( сутрин първо палене ) дай климатроника на low т.е. най-ниска температура дай духалките на макс и виж дали не си пуснал econ режима т.е. компресора трябва да работи. В този режим виж дали перките тръгват веднага - трябва и двете да се въртят на първа степен.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи всичко е ок....все пак можеш да минеш профилактично да ти замерят климатичната система - налягане , пресостата.....Все пак остава минимален шанс нещо екуто да се бърка от някоя отворена верига след интервенцията с имобилайзера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако проблема ти все още съществува - а за мене те са два: включване на първа скорост на перките при 97 градуса и работа на перките при загасена кола да знаеш че проблема ти може наистина да е от датчиците за температурата. Не знам при тебе точно кои са и колко са - на главата,на изхода от радиатора. Първата степен на перките би следвало да се включва между 90 и 95 градуса....казвам ти го защото и аз минах през долу горе същото.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам,че според теб не е нормално перките да се включват при 97 градуса а по рано,така ли?На  колко градуса трябва да се включва първа съответно и  втора степен на вентилатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак напомням, че имаш допълнителна водна помпа, което е логично да води със себе си и до различен режим на перките, особено при изключен двигател след работа, спрямо двигатели с една водна помпа. Venomcorp до колкото ми е известно е с една водна помпа, съответно при него и повечето тук ситуацията вероятно е различна и нерелевантна. Сравни с някой с твоя двигател или най-малкото с двигател с 2 водни помпи. Само това може да е отправна точка особено за работата на перките при изгасен двигател. Дугото не би трябвало да е различно или коренно различно, но  :nixweiss:

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При питането по-горе съм имал в предвид при работещ двигател.Скоро не съм забелязвал перките да се включват след изгасянето на колата.Надявам се да е било нещо инцидентно.Интересува ме как стоят нещата в работен режим?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...