vip65 Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 audi a4 2.0tdi 170кс когато изключа от скорост и карам по инерция започва да мени оборотите с около200-300об.Спра ли на място оборотите се нормализират.На диагностика всичко е ок.Други проблеми за сега нямам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vip65 Публикувано 16 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Да допълня двигателя е 2.0tdi PD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Колега с ръчна ск. кутия ли си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vip65 Публикувано 16 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Да с ръчна и като изключа по инерция оборотите почват да играят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 маховик или софтуерен проблем, нека някои по запознат колега да се изкажи при мен 3.0 тди прави същото с ръчна ск кутия съм и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 наистина може да е от много неща. Има съм същия проблем със съвсем различна кола обаче........ единия път беше изненадващо за мен - температурен датчик.....смениха го и всичко се нормализира! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vip65 Публикувано 17 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Не е от маховик на 100%.темп.датчик също не е на диагностиката щеше да го хванат.За софтоер незнам как ще се прецака сам като не е пипан но не е проблем да го сменя ама невярвам да е от него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Дали количеството въздух не е в повече и не успява да регулира горивната смес затова клати оборотите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Защо в момента които колата спре напълно всичко се оправя.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vip65 Публикувано 17 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 И аз за това търся обяснение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 и двамата сме с един и същ проблем, но с различни мотори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 (Редактирано) Днес я гледах на ваг ком, при загрял мотор, работа на място, налягането на помпата е 227-234 бара което е нормално в момента които колата потегли пойнерция започва да се мени налягането на помпата и от там мененето на обороти, но какво е общото с помпата когато колата се движи пойнерция и когато е в покой не мога да си го обясня.. Редактирано 18 Януари 2016 от Diksan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vip65 Публикувано 18 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Сега и аз направих тест в движение по инерция и забелязах че при мен милиграмите на впр гориво в 1 канал на вагкома започват да играят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 басси майката някои имали логично обяснение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vip65 Публикувано 18 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 на място незабелязвам да ми играят оборотите но забелязах че милиграмите ми при загрят мотор са малко под това което ги дават 2.4-2.5 а ги дават над 3 до 9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Маи никой няма отговор.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vip65 Публикувано 22 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Някой знае ли откаде се настройва количеството на впръскваното гориво на този мотор 2.0tdi 16v 170ps.защото ще се окаже че проблема е там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Там е, но нещо го кара да се променя това количество впръскано гориво... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vip65 Публикувано 23 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Във вагкома гледах но за този мотор не ми дава адаптация на кол.гориво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Ъп Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vip65 Публикувано 25 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 До колкото разбрах от чуждите форуми кол.гориво се регулирало от разпределителния вал на изпускателните клапани но не ми стана мн.ясно как Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Но все пак е някаква насока... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Някакво развитие колега..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 След ремонт на дюзи няма и помен от тресене така, че колега насочи се към дюзите.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване