Primo107 Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 Здравейте, Някой кара ли с жълто кони - какви са предимствата - с какви пружини сте и на какви пари сте ги взели? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 За каква кола става въпрос? Предимството е по-добро пътно поведение... и са доста здрави принципно...Аз съм с жълто кони + сток пружини на S3ката и на най-меката настройка вози по-меко от сток, но все пак стегнато... Преди години на 80ката карах пак жълто кони+пружини от S2...но тогава карах на по-твърда настройка, че колата беше с присаден 2,2т мотор... и бая тежеше отпред... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Primo107 Публикувано 21 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 За Б3ка 1.8 - много ми е лодка в момента и принципно исках да минавам на някво FK 40/40 но ми казаха да видя с Кони и Х/Р пружини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 Ми принципно няма да сгрешиш с кони вече за пружините не знам... аз нарочно карам стоковите за да не става по-ниска колата с оглед условията по нашите пътища... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Разликата в цената между FK 40/40 и жълто Кони и Х/Р пружини е поне ТРИ пъти за нови компоненти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване