Цанчо

Members
  • Content Count

    1,317
  • Joined

  • Last visited

About Цанчо

  • Rank
    User
  • Birthday 08/07/1981

Друго

  • Kaра
    Audi А8 D3

Контакти

  • AIM
    ccanev
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Location
    Велико Търново

Recent Profile Visitors

5,318 profile views
  1. С К16 толкова, слагай 2260 😃
  2. Не, не разглобявай помпещия елемент, че много трудно се центрова после! Вадиш мотора с всичко което е закачено към него, щракваш го в твоята кутия и му запояваш кабелите.
  3. Вземи какъв да е модул със здрава помпа и сложи само моторчето с помпата в твоята коруба - 2 кабела трябва да се разпоят и запоят и самото моторче с помпичката да се щракне на мястото си.
  4. Здравей колега,четя една тема за датчика на детонациите на четвърти цилиндър,в коя посока трябва да са мустачетата,нагоге към  цилиндрите или към земята.Благодаря предварително...

    1. ganev1971

      ganev1971

      И още нещо ме интересува, как да го измеря дали е здрав.В долния край където е буксата има три пина няма букса защото е прегоряла и се е разпаднала стърчът само пластините три на брой,как да ги поставя правилно.Утре ще направя снимки.Поздрави...

       

    2. ganev1971
  5. Опитай се да го излъжеш, като на въпросното колело зададеш 5мм повече, спрямо това което искаш да получиш.
  6. Без букса на дросел и разкачена още половината периферия върви. Със сигурност не върви без откачен: датчик на колянов вал; регулатор на налягане на горивото - на дясната горивна рейка отзад.
  7. Възможно е новия модел клапан да пасне точно при теб, въпреки различната форма на решетката отдолу.
  8. А всъщност защо е въпроса за посоката на антифриза през топлообменника?
  9. Това е връщащата тръба от парното, влиза на входа на водната помпа, посоката е към помпата, би трябвало зелената стрелка да е правилна посока за това разклонение.
  10. Скоро чух за подобен случай - сменени комплект ремъци и ролки на шкода 2.0 тди, с последстващ звук, който много бързо се усилва. След 2 дена и проверка в сервиза отварят едната ролка /INA/ и се оказва почти без грес вътре...
  11. https://www.audiworld.com/forums/a8-s8-d3-platform-discussion-60/added-softclose-door-my-audi-a8-2003-a-2882510/
  12. 1.8 и 1.8т пасват директно /механически/, но ще трябва да се подвържат горивната система, запалителната система, охладителната и изпускателната. По принцип всичко е възможно, въпросът е дали е изгодно икономически. Аз бих ти дал съвет да продадеш тази кола в сегашния и вид и да си купиш по-мощна
  13. Ако проблемът се появява осезаемо след спиране на горещ мотор /и малко изчакване след това/ може да се окажат дюзи.
  14. Ето тук руснака показва как се отваря без рязане:
  15. Да, моторчетата се калибрират и проверяват да не са свършили накладките. Правят няколко пълни цикъла свито-отпуснато. Обикновено се получава след минаване на голям пробег наведнъж или не е ползвана дълъг период ръчната.