Jump to content

Термостат и работна температура B5 2.6 Quattro


BENNET

Recommended Posts

Здравейте.

Потърсих известно време из темите и гледам общо работната температура трябва да е 90 градуса. 

Моята е малко под 90. Човека от който купих колата смени термостата непосредствено преди да я купя. 

Като цяло колата вдига 90 градуса бързо и термостата отваря но стрелката не влиза в делението 90 в повечето време но не минава началото на делението когато е най заграла. 

 

Естествено корена на прблема е ,че парното не духа топло  качествено и съм тръгнал едно по едно да отсранявам. 

 

Благодаря предварително. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, показанието на таблото в повечето случаи не е много точно. Сега е доста студено и колата трудно вдига високи температури. Важното е като пуснеш по инерция по надолнище да не пада до 60-70 гр., а да държи 80 и няколко. Щом няма парно, следва тежката процедура по сваляне на таблото, облепване на клапите и евентуално смяна на радиаторчето. Със сигурност дунапрена на клапите е опадал, отварят се големи дупки и няма парно. Радиаторчето дори да изглежда здраво, се сменя, първо защото неминуемо се е позадръстило, и второ, да не се наложи скоро да се повтори всичко отначало. Вече чувам, че има радиаторчета по 13 лева! Не вземай такова. Търси BEHR, скъпо е но пали крачолите! И най важното, пластмасата от която е направено е хубава и не се пука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако се сваля таблото за ремонт на клапите е задължително да се смени радиаторчето на парното...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не за мое успокоение, не пада повече от това при каквито и да обстоятелства. 

Онзиден вечера и вчера сутринта по тъмни доби обезвъздуших колкото можеах, смених разширителния съд понеже беше гнусен и сълзеше от малкия щуцер понеже беше пукнат леко - колкото да не е под налягане системата. 

Резултата беше че взе да духа топло - но все още ми се види не както трябва. 

 

Процедурата със свалянето на таблото,радиаторче и клапи(нитове с ламаринка 1 мм)  съм я осъвършенствал на Б3-то правя го за 2 часа 3 часа.

Съгласен съм 100% за радиаторчето - на Б3 си купих някакво (international radiators 25 лв-  BEHR-a беше 60 лева) и след ремонта вътре е сауна ;)

 

На А4-то не знам но като гледам няма да е много по различно - само се притеснявам за Air-Bags - да не ги отворя докато свалям таблото особенно на волана понеже не знам как се разглобява.

Във всички случаи ще си го правя сам защото сервизите искат 400 лв труд. .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...