Jump to content

Проблем - Обороти на А4 В8 2009г.


doctora

Recommended Posts

Здравейте, от преди две седмици имам следния проблем, колата работи на около 900 оборота малко под 1000. Това го прави избирателно, някой път с дни е така, а друг е с нормални обороти. Това го прави както при температура 90 градуса, така и при студен двигател. Когато не е загрял двигателя е нормално, но при загрял двигател според мен трябва да си е в нормални обороти.

Може ли някой да ми даде някакъв съвет от какво може да е? 

Сервиза на Жоро Суходолки сега къде се е преместил? Някой знае ли адреса?

 

Колата е Ауди А4 В8 2.0 TDi 143 к.с.

 

post-12991-0-95800600-1454663463_thumb.p

 

Нормално положение:

 

post-12991-0-49950800-1454663543_thumb.j

post-12991-0-95800600-1454663463_thumb.p

post-12991-0-49950800-1454663543_thumb.j

Редактирано от doctora
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно нормално е, това е първа степен на рециркулация на DPF филтъра.

Преди 4г. като си купих моята и аз се чудех. След това разбрах от какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де това миналата година не ми го е правила. Това не трябва ли да го прави само когато влиза в регенерация на DPF-a, а не постоянно? Тук от една седмица и половина постоянно е така и като изгася колата ми работи перката за охлаждане след пробег 8 км. Не знам дали това има нещо общо но...!?!?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера ще пътувам около 200км. и тогава дано се регенерира DPF-a.  Не съм излизал от София около 2 месеца и сигурно се е задръстил. Дано е това проблема. Значи все повече май се навивам да го махам DPF-a i AGR-a.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувам че на тези мотори е проблем махането на дпф-а... Не знам какво се случва като го махнат ,но ме е страх да пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел който го е махнал и го е чипосал и казва, че е много доволен, но не съм се навил още на това. Колата ми е на реални 165000 и DPF-a ми е в добро състояние. Дано му свикна, че ме дразнят тези обороти :).

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Спираш и чакаш 10-15 мин. оборотите сами ще паднат като бутнеш газта..познава се и по разхода на дисплея . При мен на празен ход рахода е 0,7 на час а по време на регенерация става 0,9 л/час. Иначе ако не я изчакаш ще я пркъснеш и ще пусне перките...и следващото палене пак ще започне да я прави.

Аз съм с 2,0 ТДИ

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.06.2021 г. at 19:33, kokata666 написа:

Въпроса ми е следния. Какво се прави когато, влезе в регенерация DPF-a и вдигне обороти 

Излизаш извън града и караш примерно 20 км с 2500 оборота без  прекъсване. Като ги минеш, спираш и на място трябва да паднат пак на 900 оборота, ако е изършило регенерацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...