Jump to content

Върви на моменти - дебитомер ?


vilko

Recommended Posts

Какви са признаците на неработещ дебитомер ? Колата ускорява мудно и не върви, като има моменти в които се отпушва и върви 2х повече.

Откачих дебитомера и нямаше разлика във вървенето.. мнения ?

За ауди а3 1.9 110 става въпрос
Пуснал съм 2 теми по невнимание

Редактирано от vilko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същият проблем,но мойта си ускорява,но на 3-та на 3500 забива и спира,като угася и запаля се оправя,закачих я изписа дебитомер сега ще го сменям да видим дали ще се оправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димчо,по това което описваш супер много ме съмнява ,че е дебитомер! По-добре го откачи и виж как ще работи без него...навежда ме на мисълта,че може да е зацапана геометрия (ако и ти си с 110 ТДИ) от което влиза в авариен режим и гасиш и палиш и се оправя проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам ! Казах ти, откачи дебитомера и покарай малко ... ако няма разлика не е от него ,симптомите също не навеждат на мисъл, че е от него... според мен Геометрия,актуатор,н75 ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за мненията, ще видя, само да питам диагностиката показва ли тези неща, които изреди (освен зацапаната геометрия де) ?

Редактирано от vilko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип трудно диагмостиката ги хваща.... Н75 се прецаква така че ,той работи,но работи мудно... ЕГР-а може и да не е проблема в него,но може да го погледнеш за омасляване и следователно на добра воля да го свалиш и почистиш или затапиш...ако имаш и катализатор него също може да премахнеш... за да нямаш бъдещи проблеми след като оправиш турбото! Турбото го носиш на майстор за 100-на лв ще ти го светнат + 50 за колекторите и ще свиркаш ,стига да не е почнало да здава багажа! Н75-ако имаш приятел с такавс кола/може и от голф 4 същия двигател/ да го замениш просто за проба, ако работи колата по - добре .... купуваш нов - 130лв мисля че струваше по магазините или търсиш някой от форума които има за продан... или пък ако се окаже проблем в него-пиши ще ти дам евтин вариант в форума... хора са заменяли клапани с някакъв друг... но работил по същия начин + малка доработка... и варианта е в пъти по-евтин ;)

Мисля че с VAG COM може да се разбере от къде идва проблема,но там са некви стойности и т.н ,не ги разбирам за да ти дам съвет! Споделям моя проблем преди 3-4 месеца и как започнах с решаването му ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направя горепосоченото, мерси.
А ако е егр, кой е по-добрия вариант затапване или нов ?
И още нещо ме тормози, при подаване и връщане рязко на газта (при самото сецване напред и назад) от предницата горе вляво тропа нещо, получава се само при тръгване и като сменя предавка и пусна съединителя по-рязко, при самия ряз, ако ме разбирате.

Редактирано от vilko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да отбележа, че с премахването на катализатора няма да си решиш никакви текущи, нито бъдещи проблеми... Освен ако не е запушен естествено. Т.е. ако ти пука за околната среда и прочие, недей го бара преди да си сигурен, че е виновен за нещо.

За ЕГР-а по-евтиния вариант е затапване. По-добър няма, въпрос на лично предпочитание. Ако почистваш да речем веднъж на 1-2 години не трябва да ти създава проблеми. Ако го затапиш, предимствата са теоретично малко по-малко износване на двигателя и по-малко разправия, недостатъците са отново по-голямо замърсяване на околната среда и осезаемо по-бавно загряване на двигателя, особено при температури под 5 градуса.

Редактирано от Buddah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатор няма, без него я взех. И да уточна за потропването - става само при подаване и връщане на газта, смисъл като натисна рязко спирачката го няма потропването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...