vilko Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 (Редактирано) Какви са признаците на неработещ дебитомер ? Колата ускорява мудно и не върви, като има моменти в които се отпушва и върви 2х повече.Откачих дебитомера и нямаше разлика във вървенето.. мнения ?За ауди а3 1.9 110 става въпросПуснал съм 2 теми по невнимание Редактирано 21 Февруари 2016 от vilko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tevlogiev Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 ЕГР? Зацапана геометрия? Скапал се актуатор? Н75... според мен това са причините! Ще следя тематa... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimchooo Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Имам същият проблем,но мойта си ускорява,но на 3-та на 3500 забива и спира,като угася и запаля се оправя,закачих я изписа дебитомер сега ще го сменям да видим дали ще се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tevlogiev Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Димчо,по това което описваш супер много ме съмнява ,че е дебитомер! По-добре го откачи и виж как ще работи без него...навежда ме на мисълта,че може да е зацапана геометрия (ако и ти си с 110 ТДИ) от което влиза в авариен режим и гасиш и палиш и се оправя проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimchooo Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Да 110 съм,но защо ми изписва дебитомер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tevlogiev Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Не знам ! Казах ти, откачи дебитомера и покарай малко ... ако няма разлика не е от него ,симптомите също не навеждат на мисъл, че е от него... според мен Геометрия,актуатор,н75 .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimchooo Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 добре мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilko Публикувано 21 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 (Редактирано) Мерси за мненията, ще видя, само да питам диагностиката показва ли тези неща, които изреди (освен зацапаната геометрия де) ? Редактирано 21 Февруари 2016 от vilko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tevlogiev Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 По принцип трудно диагмостиката ги хваща.... Н75 се прецаква така че ,той работи,но работи мудно... ЕГР-а може и да не е проблема в него,но може да го погледнеш за омасляване и следователно на добра воля да го свалиш и почистиш или затапиш...ако имаш и катализатор него също може да премахнеш... за да нямаш бъдещи проблеми след като оправиш турбото! Турбото го носиш на майстор за 100-на лв ще ти го светнат + 50 за колекторите и ще свиркаш ,стига да не е почнало да здава багажа! Н75-ако имаш приятел с такавс кола/може и от голф 4 същия двигател/ да го замениш просто за проба, ако работи колата по - добре .... купуваш нов - 130лв мисля че струваше по магазините или търсиш някой от форума които има за продан... или пък ако се окаже проблем в него-пиши ще ти дам евтин вариант в форума... хора са заменяли клапани с някакъв друг... но работил по същия начин + малка доработка... и варианта е в пъти по-евтин Мисля че с VAG COM може да се разбере от къде идва проблема,но там са некви стойности и т.н ,не ги разбирам за да ти дам съвет! Споделям моя проблем преди 3-4 месеца и как започнах с решаването му Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilko Публикувано 22 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 (Редактирано) Ще направя горепосоченото, мерси.А ако е егр, кой е по-добрия вариант затапване или нов ?И още нещо ме тормози, при подаване и връщане рязко на газта (при самото сецване напред и назад) от предницата горе вляво тропа нещо, получава се само при тръгване и като сменя предавка и пусна съединителя по-рязко, при самия ряз, ако ме разбирате. Редактирано 22 Февруари 2016 от vilko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 (Редактирано) Само да отбележа, че с премахването на катализатора няма да си решиш никакви текущи, нито бъдещи проблеми... Освен ако не е запушен естествено. Т.е. ако ти пука за околната среда и прочие, недей го бара преди да си сигурен, че е виновен за нещо.За ЕГР-а по-евтиния вариант е затапване. По-добър няма, въпрос на лично предпочитание. Ако почистваш да речем веднъж на 1-2 години не трябва да ти създава проблеми. Ако го затапиш, предимствата са теоретично малко по-малко износване на двигателя и по-малко разправия, недостатъците са отново по-голямо замърсяване на околната среда и осезаемо по-бавно загряване на двигателя, особено при температури под 5 градуса. Редактирано 22 Февруари 2016 от Buddah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilko Публикувано 22 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Катализатор няма, без него я взех. И да уточна за потропването - става само при подаване и връщане на газта, смисъл като натисна рязко спирачката го няма потропването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване