Jump to content

Реле 216 - скърца лошо


Shado

Recommended Posts

Господа, от известно време, когато колата е още студена, релето на позиция 10 при бушоните (№216 е при мен) щрака та направо джегърта. Защо?

На схемата с бушоните пише, че е за горивна помпа, ама мойта помпа е механична.

Някой знае ли какво да очаквам нататък, да го сменям ли това реле, да го махам ли, да си возим ли с мене някой по-як да бута. Както се е запекло, ако трябва да го сменям май ще е заедно с колата. Ако проблема не е в релето, кое го кара така злобно да щрака.

Колата си държи обороти и върви без проблем - Б3, NE мотор, карбуратор.

 

И още един въпрос от любопитство. Релето дето е на място 5 - "реле намаляващо натоварването", натоварването на кое намалява?

Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Релето изключва излишните консуматори докато стартера е включен.

Редактирано от Persiado
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да приключим въпроса за реле 216.

Един приятел намерил из необятните руски форуми,

че това реле отговаря за таралежа на карбуратора

и щрака при лош контакт в буксата на температурния датчик.

 

Извадих, позачистих и релето млъкна.

И те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...