Jump to content

Проблем с паленето на а6 2.5 тди


Rumen88

Recommended Posts

Имам проблем с паленето на ауди А6 АFB!!! Пали само на дърпане. Закачиха я на комп. и казаха  ,че няма първоначално впръскване на гориво./ Грешката е повреден кабел./ Възпламенителна дюза работи !!! Единстевените аномалий са на 3000 оборота забива и спира да наема ,прави го на всички предавки на място ,като работи мени леко оборотите 400/500 оборота. Когато е дръпна отзад става мъгла син пушек  и от  отпред от двигателя ,като по-работи се оправя и леко пропушва от аспуха . Като загрее пропушва леко и мирише, като на неизгоряла нафта и лека промяна  на оборотите. Някой ако има идея какво може да е !!! Благодаря предварително !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво първоначално впръскване? Каква възпламенителна дюза?

 

Има доста теми във форума, някои доста полезни за проблемите с паленето на тия дизели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпилатор за дизел не работи...

Или по друго наречие ГНП VP44 ....се очаква да олекнеш с няколко стотин лева. Има доста писано за авансатор и клапан за дебит.... при теб май са в комплект. А ако продължаваш да я мъчиш ще изгориш и електрониката.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси лекото променяне на обороти - 4-500, аз не съм виждал душегуб да ги клати...

Колегата както споменава за палене с дърпане, така ще смени гнп-то в комплект с колата. В общи линии забива от пренадуване на турбо, гнп-то може и да си отива, може и да не е центровано (по принцип пък може и да си умре, без никакви симптоми преди това), а мъглата от пушек отпред и отзад  и всичко останало  ... просто ...Надин. :schlaumeier:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400/500 малко променя :hilezh:

Първо отивай в някой доверен сервиз и виж какво ще ти кажат. Не я мъчи да пали на дърпане. Скоро имаше колега, който изрева още повече след това. Надявам се знаеш за способностите на този мотор и цените на ремонтите? http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=180576

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Благодаря на всички за савети те , изкарах въздуха от системата като лашнах гайте на дюзите отива гориво. Сега ще пробвам с няма на компютара да не би да окасява. :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впрочем мойта като я взех, забиваше на към 2 700 оборота. Пушеше много, но само черно. Накрая през VCDS се видя, че дебитомера пуска прекалено големи стойностти, от което имаше повече гориво и пушеше. Разликата е, че мойта никога не е пушила синьо, само черно. Сутрин в студените дни изкарваше доста пара, но само пара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Лошото че доверени сервизи кдето съм за жялост няма . А така като исктат смяна по ред докото от крият проблема!!!!!!!! А гнп е аут защо пали званя на познати майстори чак на тях им люботно..  следкато по роботи се оправя иси минави километрри работи си само да не изгасне ще пробвам с нов комп тъй като моя е давал на касо . Проверка на емубилайзера при поредния майстор и ако нестане идва ред гнп защо доста работи пробвах и тогава преемам че душегуб е победил...... :)

Редактирано от Rumen88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...