Korekom Публикувано 19 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 Ще пиша в темата на колегата - да не пускам нова. Днес закарах Аудито в сервиз да прегледат ходовата част. Взе нещо да дрънчи на метал отпред отляво и отзад отдясно при дупки/неравности, дори и при по-високи гърбици, а тука в Стара Загора направо се престарават с гърбиците! Дигнаха колата на подемник и се оказа, че всички тампони са за смяна - тези на магарето, на предните долни носачи, отзад на моста към купето. Майсторът се съмнява и в задните амортисьори - действат при натиск на място, не се клати купето но десният съска докато изправя купето от натиск. По принцип са газови и предните и задните ми аморисьори и преди 2-3 години, минавайки през гърбици, се чуваше леко присъскване, когато изправяха купето. Сега не се чуват. Имам няколко въпроса: Какъв е начина да проверят дали са за смяна задните амортисьори? Като откачат отзад магарето по ли ще си проличи? Или да ги сменям насляпо като "дошло им е времето"? Майсторът ми е писал (тъй като се разбрахме да си набавя сам частите и да ми ги смени) 4 тампона на магарето а аз гледам тука схеми на предното окачване и виждам само 2 тампона, които да прикачат магарето за купето. Да няма някви други тампони, примерно за скоростната кутия да я прикрепят към купето, затова да ми е писал 4? Каза ми за труд към 150лв - това добре ли е за задни амортисьори + всички тампони + маншон външно каре, че взело да подлизва(още не се е скъсало)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Четири са , 31 и 32.Тва за Б3 Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Korekom Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Благодаря за полезната информация! Поръчах частите и ги чакам в понеделник да започвам ремонта. Заложих на Мук и Феби и затова има чакане за тампоните. Цените са нормални но налични имат само някакви незнайни със съмнително качество. За задните тампони има ли някаква философия - майсторите ме плашат, че нещо се "режело", трудна била смяната и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Korekom Публикувано 27 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 Приключих тампоновата сага. Смених всички без тампон скоростна кутия - нямаше наличен в града а този, който поръчах предварително са го объркали по каталозите и не беше за 80-ка. Шарнирите на предните носачи и жилата за ръчната бяха за смяна също. Проблем се оказа при смяна на задни амортисьори че едната пружина имаше скъсана навивка към купето и не си е личало. Като развиха отгоре левия амортисьор (махнаха задните облегалки) и нещо каза леко дрън и хоп скъсана пружина. Пак нямаше пружини в града а по морги не ми се обикаляше и утре чакам 2 нови пружини да ми ги монтират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване