Jump to content

Vag com неможе да се свърже


Shonx

Recommended Posts

Здравейте ,имам проблем с Vag com версия 14.10.0 ,неможе да се свърже с контролера на двигателя и ми изписва ,
too many communication errors  или no response from the controller.Този проблем се появява само при тази кола А4 б6 1.8т 2003 ,ако има значение.Поздрави.

Untitled.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кабела съм влизал без проблем и в котролерите на а3 8p 2006 ,което е с CAN връзка ,но при тази кола влизам където си поискам само в engine не ме пуска.Как мога да проверя ,ако ECU-то е проблема ,може ли да се замери по някакъв начин или трябва да се смени с друго.За проба на кабела ще намеря друг да пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като можеш да влизаш в другите модули на тази кола значи не е от кабела.

А има ли някъв друг проблем освен това че не можеш да влезеш в модула на двигателя. Ако има грешки те се виждат и модат да се чистят през ODBII, въпреки че не са толкова подробни.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се свързва с другите модули на колата няма нужда да се пипат опциите на COM порта - всичко е наред. По-скоро началните параметри на протокола - например опцията "Force K on engine".

Хмм - защо ли я има тази опция - и то специално за модула на двигателя? :)

options-1.png

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо благодаря на отзовалите се ,преди минути пробвах на запален двъгател заедно с поставена отметка на

Force K on engine ,но за жалост нестана.Поиграх си и забелязах ,че не ме пуска и в модула на 56-Radio и 35-Centr. Locks , с което мисля да изключа вероятността да е от ECU - то ,намерих няколко клипчета в you tube с подобни проблеми и как се решават ,ще си поиграя тези дни.

п.п Колата я купихме наскоро и когато изстрине пали-гасне след което на 2-рото завъртане на ключа пали без грижи ,а когато не е палена седмица се повтаря по-горе описаното ,но придружено с излизащ синьо-бял дим през гърнетата за 10 сек. с миризма на изгорели газове не на масло и се опитвам да разбера откъде е проблема.Колата има газ ,чек несвети ,масло не се губи.

дсд.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сега виждам проблема. К1 линията ти е вързана за +12В и има вероятност да си си изгорил К1 канала на кабела. Този проблем е дискутиран тук: http://www.ross-tech.com/vag-com/aftermarket-radio.html

Ако пробваш с друг кабел може да изгориш и него.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах го на А3 ката и няма проблеми ,а то е със сменено CD ,явно не съм повредил кабела.Интересното при А4 ката е ,че радиото (cd) ,мисля дву диново си е стоково на Босе ,явно някой го е вадил и е направил тая беля.Ще пробвам да премеря напрежението на 4 и 7 пинове както е описано и ако е на 12в (дано само не игоря някой модул или ECU -то) ще трябва да вадя CD то и да разкача този K-line кабел.

аса.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...