Shonx

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

About Shonx

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Koli

Recent Profile Visitors

779 profile views
  1. Ако имате газ, пробвайте да спрете газта от клапана на бутилката, покарайте на бензин, за да няма газ в колектора.На следващата сутрин ако запали колата значи сте за смяна на изпарител.Другия вариант е датчик на температурата на водата.
  2. А да попитам за кой датчик става въпрос ,този който е до радиатора и е сив или този до челното стъкло който е зелен.
  3. А от копчето за ESP , като го натиснеш не се ли изключва и да спре да ти бърка газта?
  4. Явно ти се дават едни къси 2000лв иначе по въпроса ,от всеки турбо сервиз могат да ти поръчат и да си го вземеш с някаква гаранция ,в София има няколко.
  5. Става ,просто се изгледай някое клипче в you tube и ще разбереш как.Може дори да избираш с колко процента да ти светят мигачите.
  6. Не си написал какъв е мотора и затова и аз като другите гадая.Клапаните Н75 и blow off проверени ли са?
  7. Здравейте ,има някакви проблеми с ЛС затова направо искам да поръчам: Горивен филтър за Audi a4 b6 1.8T BFB ,wauzzz8e83a162438 капачката с куката на сенника с номер 8Е0857563 с възможно най-светъл цвят щом няма бежов. Офис на Еконт Студентски град ,София. Сашо Христов 0897879191 Лек ден. Quote
  8. Датчик на колянов вал?? има случаи , в които колата гасне в движение и от него.
  9. Здравейте ,търся заден пепелник ,сенник пасажерен от а4 Б6 бежов салон и теглич за а4 б6 авант.
  10. Спри газта от бутилката и остави колата да изгори газта да няма газ по маркучи и изпарител.Ако запали добре на другата сутрин ,проблема ти е от изпарителя ,мембраната се напуква с времето и изпуска газ в колектора.
  11. Закачете я на Vag com и ще си покаже ,възможните причини за забиването са бобини ,свещи ,лули ,настройка на газовото ,пробив в някой маркуч или скъсан клапан.Харча за на масло е перфектен за този мотор ,обикновено около 1 литър за 10000км не е нещо което да буди безпокойство.Маслото по спецификация за този мотор е 502 00, 505 00 като най-добро за нормално каране е 5w-40.
  12. Маслената магистрала към изхода си към картера ,може да бъде свалена без сваляне на турбото ,но магистралата по която идва маслото от масления филтър не може ,трябва да се свали турбината ,за да се откачи.
  13. Извинявам се за спама ,откъде мога да намеря оригинален теглич или афтърмаркет за B6 avant 1.8T.