Shonx Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Здравейте ,имам проблем с Vag com версия 14.10.0 ,неможе да се свърже с контролера на двигателя и ми изписва , too many communication errors или no response from the controller.Този проблем се появява само при тази кола А4 б6 1.8т 2003 ,ако има значение.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Кабела ти за какъв протокол е - HEX-COM или HEX-COM+CAN? Б6/Б7 са на CAN. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shonx Публикувано 11 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 С кабела съм влизал без проблем и в котролерите на а3 8p 2006 ,което е с CAN връзка ,но при тази кола влизам където си поискам само в engine не ме пуска.Как мога да проверя ,ако ECU-то е проблема ,може ли да се замери по някакъв начин или трябва да се смени с друго.За проба на кабела ще намеря друг да пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 (Редактирано) След като можеш да влизаш в другите модули на тази кола значи не е от кабела. А има ли някъв друг проблем освен това че не можеш да влезеш в модула на двигателя. Ако има грешки те се виждат и модат да се чистят през ODBII, въпреки че не са толкова подробни. Редактирано 11 Март 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Ако не си пробвал да се свържеш при работещ двигател опитай.Може и да успееш по този начин.На мен ми се е случвало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Март 2016 Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 (Редактирано) След като се свързва с другите модули на колата няма нужда да се пипат опциите на COM порта - всичко е наред. По-скоро началните параметри на протокола - например опцията "Force K on engine". Хмм - защо ли я има тази опция - и то специално за модула на двигателя? Редактирано 12 Март 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shonx Публикувано 12 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 Първо благодаря на отзовалите се ,преди минути пробвах на запален двъгател заедно с поставена отметка на Force K on engine ,но за жалост нестана.Поиграх си и забелязах ,че не ме пуска и в модула на 56-Radio и 35-Centr. Locks , с което мисля да изключа вероятността да е от ECU - то ,намерих няколко клипчета в you tube с подобни проблеми и как се решават ,ще си поиграя тези дни. п.п Колата я купихме наскоро и когато изстрине пали-гасне след което на 2-рото завъртане на ключа пали без грижи ,а когато не е палена седмица се повтаря по-горе описаното ,но придружено с излизащ синьо-бял дим през гърнетата за 10 сек. с миризма на изгорели газове не на масло и се опитвам да разбера откъде е проблема.Колата има газ ,чек несвети ,масло не се губи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Март 2016 Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 (Редактирано) Колега, сега виждам проблема. К1 линията ти е вързана за +12В и има вероятност да си си изгорил К1 канала на кабела. Този проблем е дискутиран тук: http://www.ross-tech.com/vag-com/aftermarket-radio.html Ако пробваш с друг кабел може да изгориш и него. Редактирано 12 Март 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shonx Публикувано 12 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 Пробвах го на А3 ката и няма проблеми ,а то е със сменено CD ,явно не съм повредил кабела.Интересното при А4 ката е ,че радиото (cd) ,мисля дву диново си е стоково на Босе ,явно някой го е вадил и е направил тая беля.Ще пробвам да премеря напрежението на 4 и 7 пинове както е описано и ако е на 12в (дано само не игоря някой модул или ECU -то) ще трябва да вадя CD то и да разкача този K-line кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване