ch0ch0 Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 (Редактирано) Здравейте може ли малко помощ.Колата е Ауди а3 1.9тди AHF мотор.След 3,000 оборота турбото влиза в авариен режим и изключва,преди зимата геометрията бе изчистена.Днес направих лог файлове на първия изключи а на втория не но ми се струва че пак държи голямо налягане,ако може някой да сподели защо така прави или някой който е имал същия проблем и го е оправил да сподели.Мерси LOG-01-003-008-011_04.CSV LOG-01-003-008-011.CSV LOG-01-003-008-011_04.xlsx LOG-01-003-008-011.xlsx Редактирано 17 Март 2016 от ch0ch0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ch0ch0 Публикувано 17 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 (Редактирано) Преди 4 часа, ch0ch0 написа: Цитиране на предходно мнение! това са лог-файловете LOG-01-003-008-011_04.xlsx LOG-01-003-008-011.xlsx Редактирано 17 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 Има ли чип? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ch0ch0 Публикувано 17 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 преди 2 минути, papi92 написа: Има ли чип? не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 (Редактирано) Изглежда като спекла геометрия. По какъв начин се кара колата? Съотношение градско/извънградско? Ако е градско, колко е дълъг така да се нарече "всекидневния" маршрут? Спокойно/агресивно? Оборотен диапазон? Има ли някакви други проблеми? Пуши ли? Други варианти са вакуми и актуатор на геометрията. Редактирано 17 Март 2016 от Buddah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ch0ch0 Публикувано 17 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 (Редактирано) Преди 3 часа, Buddah написа: Цитиране на предходно мнение! ами по често градско ,всеки ден се кара колата наскоро няколко излизания извън града,в града я карам до 2,000 оборота спокойно карене от време на време малко по-агресивно,не пуши,извън града гледам да я понастъпвам да по изчисти но повечето пъти изключва на 140-150 и не може повече. Редактирано 17 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 В общия случай е добре при такова каране веднъж дневно да я вкарваш в по-високи обороти и пълно натоварване, естествено при загрял двигател. Като цяло наистина една зима е малко време за да се омаже при положение че няма други проблеми. След изчистването имаше ли го проблема или започна по-късно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ch0ch0 Публикувано 17 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 Ами не съм усетил май по-късно започна,мен преди ми го направеше и за това се наложи да я изчистят и пак се започна да го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване