Jump to content

Автоматично регулиране на фарове


Audi A4 Avant

Recommended Posts

Здравейте, имам неприятен проблем с фаровете. Автомобила е Б6 с оригинален ксенон. Скоро аудито беше на тенекиджия за отстраняване на щети по каско, съответно фарове и стопове бяха демонтирани. След като взех колата, човека от сервиза ми каза да отида при някой с ваг-ком за да ми махне грешките на фаровете, защото светеше жълта индикация на борда и като запаля, те не се движеха автоматично. Скоро след това обслужвах колата при друг майстор и му казах за проблем. Той на свой ред изключил и влючил някакви букси по кабелите и проблема с индикацията изчезна и на ваг-кома не дава никакви грешки. Фаровете започнаха да се движат след запалване но единия на страни, а другия нагоре и съответно този дето е в страни свети ниско долу, а другия си свети нормално. Преди това фаровете се движиха автоматично нагоре и надолу и двата и нямах проблем с осветяването. Помагайте как мога да отсраня този проблем. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли поне да каже как му се движат лупите като запали, нагоре и надолу или и в страни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Движат се само надоло и после се връщат на нормалното положение. Щом единия ти се движи настрани значи машинката му е здрава - остава осичката с ябълката, която свързва машинката със самия рефлектор да ти е или счупена или се е извадила. При мен започна да мърда фара все по-малко и по-малко и накрая спря съвсем та вчера го отварях и тая пластмаска се беше строшила тотално на 2. та и аз в момента тъкмо това търся ама незнам дали изобщо се продава като отделна резервна част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 28/03/2016 at 15:00, GRUEL написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Колега, тази машинка къде се намира. Може ли да се види без да се сваля фара? При мен става дума за левия фар.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудна работа без да свалиш фара. Но самото сваляне е елементарно - развиваш 2-та болта отгоре, а двата задни болта само леко се разхлабват и фара излиза. Машинката се намира от вътрешната страна на фара под капачето за крушката на дългите(най откъм решетката). Вади се като леко я завърташ и тя си излиза...


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 28/03/2016 at 16:07, GRUEL написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Отворих днес капачето на фара и няма нищо счупено. Осичката с ябълката също си е на место. Откачих машинката, поразмърдах я малко но пак същата работа, рефлектора седи в долно положение и мърда само леко надясно и наляво но не и надолу и нагоре. Започвам да си мисля дали не трябва да се настрои с ваг-ком първия път, защото когато взех колата от тенекиджиите ми светеше грешка на борда. После майстора, който ми прави обслужване каза, че откачил захранването за фаровете и като го включи отново грешката изчезна и фаровете започнаха да се движат по този намин. Но има проблем, като застана срещу стена ясно се вижда ка левият ми фар свети криво ниско долу. Чудя се вече какво да правя, трябва май към оторизиран сервиз дажсе обърна.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти е изтървал някой от другите държачи на рефлектора? Ако те са си по местата и си работят ръчните регкажи остава просто фара да ти е "ръчно" нагласен на макс долу и като се опитва машинката да ги свали още надолу то да няма накъде повече и затова да криви рефлектора. Що просто не спреш срещу някоя стена и от врътката с шестограма да си нагласиш фара на необходимата височина и тогава вече запали на фарове да видиш дали се движат както трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Врътката имаш в предвид шестограма дето се вижда от горнатата страна на фара като отвориш капака ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, те са 2 реално, едната е за нагоре надоло, другата за ляво дясно. Ако не се лъжа по-вътрешната беше за нагоре надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги имам същия проблем.Малко по-странен е защото на къси лупата с ксенона свети и се вижда ясно, че е по-ниско, но като превключа на дълги са идеално равни.При старт си правят движението надолу и нагоре, датчиците показват промяна на волтажа за височина с ваг ком, но ми се струва , че реално не се регулират(забелязах че като се натовари отзад и фаровете започват да светят много нагоре)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Врътни им една адаптация с вагком-а. Колата трябва да е на равно и да не е натоварена. Като влезеш в Headlight Adjustment ->adaptation -> Basic settings отиваш на група 001, изчакваш от Wait  да изпише Adjust и тогава си подравни фаровете(на къси) с двете врътки за шестограмите и като си готов отиваш на група 002 и там трябва да ти изпише Learned  за да си запомнят фарките позицията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...