GRUEL

Members
  • Content Count

    668
  • Joined

  • Last visited

About GRUEL

  • Rank
    User
  • Birthday 05/15/1981

Друго

  • Kaра
    А4 B6 1.8TQ BEX

Персонална информация

  • Location
    Голямото град

Recent Profile Visitors

1,297 profile views
  1. Пише го на главата и обикновенно е лесно видим, не е зачукан като номера на блока Sent from my XT1585 using Tapatalk
  2. Фирмите за рециклиране на рефлектори са точно 1 "една" . Всички, които оправят фарове пращат рефлекторите там ... Sent from my XT1585 using Tapatalk
  3. Смених тампоните на мотора - тоя с датчика беше протекъл и се оправи и задната...
  4. Освен говорителите, основната разлика между босе и нормалното озвучение е инсталацията - при босе всички говорители минават първо през усилвателя, а при нормалното през усилвателя минава само баса и май задната линия(за нея не съм сигурен). С подмяна само на говорителите, без инсталацията няма да постигнеш кой знае какво. Някой от форума го беше правил - нещо от сорта на 2 дена работа и разглабяне на половината кола... Sent from my XT1585 using Tapatalk
  5. Провери в долната предна част на дясното прозорче ( в основата на колонката) ... Sent from my XT1585 using Tapatalk
  6. Винаги слагам максимално големия, който се събира на мястото за акумулатора...Мойто каране е смърт за акумулаторите и по-големите изкарват малко повечко - 5-6 паления на ден за по 2-3 км и едно извънградско на 2-3 месеца за зареждане Sent from my XT1585 using Tapatalk
  7. Тц, и тогава цената й беше под средната... Sent from my XT1585 using Tapatalk
  8. На предишната кола имах същия проблем който се появи малко след като ми смениха предния прозорец. Даже смених радиатора на парното, който се оказа абсолютно здрав и проблема си остана - особено вечер и като вали беше някакъв ужас. Един комар да пръдне в колата и целия прозорец се изпотяваше, непрекъснато стоеше все едно е мазен и не се чистеше колкото и с каквото и да търкам. Оправяше се горе доло само ако е пуснато парното да го суши. Смених прозореца отново и всичко си дойде на мястото... Sent from my XT1585 using Tapatalk
  9. Тая обява я имаше още преди 3 години, когато си търсех. Сега са добавили последните 2 снимки и цената е много надоло отпреди 3 години. Още тогава нещо не ме грабна.... Sent from my XT1585 using Tapatalk
  10. Ако няма да си го монтираш ти по-добре ходи при първия срещнат алармаджия - ще ти монтира модул за 15-20 минутки. Взимат по 40-50 лева за всичко.... Sent from my XT1585 using Tapatalk
  11. Не се наложи, но сложихме 2 на голф5(едни и същи са) - работят си перфектно. Колко ще изкарат е божа работа (до тук 2 месеца без проблеми), ама на фона на цената им спрямо нова машинка си струва да се пробват...
  12. BGN 7.90 20%OFF | 5pcs Automotive Air Conditioning Resistance Sensor FP01-WDK02 Transducer Elements https://s.click.aliexpress.com/e/b5n6lxQC И да почерпите после [emoji4] Sent from my XT1585 using Tapatalk
  13. Незнам какви ги дават - китайчетата са 2 еднакви и буксата им е противоположна на оригиналните. Днес си включих и подгрева - освободих малко кабел откъм пантата на капака и си ги включих без проблеми... Sent from my XT1585 using Tapatalk
  14. И аз сложих китайчетата. Добре пръскат, не е като оригинални VW, но е по-добре от заводските с 2-те църкалки. При мен се появи проблем с подгрева - буксите на китайчетата са от другата страна на пръскалката и не ми стигна кабелчето за да си включа и подгрева. Някой ден ще пробвам да освободя малко кабел при пантата на капака - става въпрос за 1 см. За сега съм закачил само маркучите - буксите на подгрева си стоят висящи вътре в капака...
  15. Трябва да шунтираш и тмс тунера на рнс-д-то, иначе няма да тръгне комуникацията по кан-а!