fr1nklyn Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Здравейте, Забелязвам, че колата притриса и губи мощност за около 1-2 секунди, заедно с това изпушва. Получава се само, когато карам на магистрала с около или над 120км/ч. През останалото време върви добре, но ме е страх да не ме остави някъде и на какво са симптоми това? Чистих ЕГР, колекторите не изглеждат запушени много, но знам ли дали не е мръстоя от тях - имат около 1мм нагар. Не знам дали не се отделя от нея нещо. Турбото ми е забивало само 2 пъти за около 4к км и то когато колата е студена. Няма записани грешки. Колата е А4 Б7 1.9 BKE 116 hp. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fr1nklyn Публикувано 17 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 Малък ъпдейт за хората, които имат същия проблем: - На този мотор ЕГР е електронно управление, а не с вакумно. Моя беше чист и тестове с ВагКом минаваха, също така нямаше и записани грешки. Оказа се, обаче че в движение ЕГР-а се отваря за секунда и пак се затваря( да, принципно не трябва да се отваря в по-високи обороти, ако не и във всички различни от тези на празен ход ). Това причиняваше давене на колата. Проблема се оправи с презаписване на фърмуеъра на ECU-то с такъв без EGR стойности. Има международен форум с версии за ECU-то, няма да давам линк да не се направи на интересен някой след това. Общо взето това е, другия вариянт е чип, който да включва същото нещо, но разликата е колкото от 0 до 300лв Пoздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване