kykls Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Колеги каква е разликата между N75 с бяло капаче и черно, кое за къде е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Дай примерни снимки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 (Редактирано) Мисля си, че става обърквация и бъркаш клапана за акуатора с клапана за ЕГР. Редактирано 4 Април 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Точно това става. Този с бялото капаче е N75, а този с черното е N18, съответно както колегата ги е изброил клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 4 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Съгласен съм с поправката, а според вас колко е голяма разликата мжду тях и дали ако им се сменят местата би имало осезаема разлика!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Разлика в положителна насока няма да видиш. В една от по-старите теми във форума попаднах на информацията, че ако си на зор (може би се има в предвид повреден клапан докато си на път) можеш да им смениш местата, НО не можеш постоянно да караш с разменени клапани. Не случайно са сложили два различни клапана, а не един и същ. Ако имаш проблем с N75, смени го с нов. ПП Не гарантирам за информацията и те съветвам да не експериментираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване