Jump to content

От мини чек към ауто чек


SIMO

Recommended Posts

Здравейте на всички.

Връщам към живот едно ауди купе и имам нужда от компетентна помощ.

Става въпрос за таблото, аудито в момента е с мини чек или друго яче казано само с лампички за провека на масло , вода проблема е че не свети нищо свързано с така наречената чек система и зумера не работи съответно с 2 думи е здало багажа.

Буксата отзад е 14 пинова бяла таблото е VDO.

Имам друго табло но то вече е с ауто чек или на мястото на лампичките вече има дисплейче което показва символи масло вода течност и т.н.

Неговата букса е 26 пинова.

Иска ми се да го монтирам на мястото на стария чек или направо да сменя таблото но съответно трябва да се пренаредят клеморедите на буксите.

 

Нямам намерение да монтирам датчици на казанчето за чистачките и да слагам релета за изгорели крушки

(но ако се наложи и това може да стане имам за момента донор от който мога да взема всичко стига да знам какво рабира се :-)

Мога ли колеги да свържа някак си таблото с авточека и да изолирам функциите за които нямам датчици и релета.

Мисълта ми е да работи маслото , водата, акомолатора и разбира се зумера за забравени светлини.

Ако някой може да помогне ще съм дълбоко благодарен

Намерих и една тема на колегата PiF тя е за ауди 100 но pdf файла съответно както и много други материали във форума не се отваря или просто го няма.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да сложиш ауточека на старото табло като извадиш миничека ... държат се на 3-4 болтчета и са взаимозаменяеми.

Но във всички случай ще трябва да се отреже буксата от колата донор (26 пиновата) а ако има и трип комп. ти трябва и 10 пиновата.

Има много подробно описано как се прави това и също така за светлините чека може да се даде на маса и няма да ти трябват релета, но няма и да показва ако изгори нещо, но като гледам какво си написал явно не са ти важни. Лампата за казанчето за чистачната течност няма да свети ако я замасиш мисля.

Другите функции ще показват нормално ако са свързани правилно..също така и бензина ще ти бипне и имаш лампа ...

 

Това което обаче няма да имаш но може да си направиш е зумера за забравени светлини. Ауточека няма такъв зумер...той е отделно реле при колите с ауточек. Но ако колата донор както казваш е с ауточек оригинално значи има долу под волана реле номер 292 мисля който ти е зумера за забравени светлини. Той се свързва към 13ти жълто кафяв пин на неизползваемата бяла букса както и към един от кабелите за фаровете и ще ти писка ако ги забравиш.

 

Но може да си провериш зумера на миничека да не е изгорял - твърде вероятно е това да е така.

 

Ето и описанието и самата тема .. Успех :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако миничека е само с две лампи ( като на б3) няма зумер в него.Сигнала за ниво на течноста за чистачките се оставя свободен за да не ти писка,замасяват се само тези за проверка на светлините.Ако искаш проверката за течноста да работи сменяш и помпичката с такава с датчик.Може би на колата донор я има.правил съм я процедурата преди доста години.Не съм връзвал проверкатра на светлините, но още ми се мотат модулите в гаража.Успех с начинанието

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На April 5, 2016 at 5:22, Georgiiii написа:

Можеш да сложиш ауточека на старото табло като извадиш миничека ... държат се на 3-4 болтчета и са взаимозаменяеми.

Но във всички случай ще трябва да се отреже буксата от колата донор (26 пиновата) а ако има и трип комп. ти трябва и 10 пиновата.

Има много подробно описано как се прави това и също така за светлините чека може да се даде на маса и няма да ти трябват релета, но няма и да показва ако изгори нещо, но като гледам какво си написал явно не са ти важни. Лампата за казанчето за чистачната течност няма да свети ако я замасиш мисля.

Другите функции ще показват нормално ако са свързани правилно..също така и бензина ще ти бипне и имаш лампа ...

 

Това което обаче няма да имаш но може да си направиш е зумера за забравени светлини. Ауточека няма такъв зумер...той е отделно реле при колите с ауточек. Но ако колата донор както казваш е с ауточек оригинално значи има долу под волана реле номер 292 мисля който ти е зумера за забравени светлини. Той се свързва към 13ти жълто кафяв пин на неизползваемата бяла букса както и към един от кабелите за фаровете и ще ти писка ако ги забравиш.

 

Но може да си провериш зумера на миничека да не е изгорял - твърде вероятно е това да е така.

 

Ето и описанието и самата тема .. Успех :)

 

Благодаря колега за бързия отговор

но този пдф на колегата пиф не се отваря.

Изчел съм щялата тема но ненамерих конкретно как се заменя 10 пиновата букса с 26 пинова и ков как се свързва.

Имам цяло табло с ауточек и мисля да го сложа него направо. Чека е само с 26 пиновата букса отзад друга няма.

Взел стм и 26 пиновата букса вече. 

Просто ми трябва помощ  как да я свържа.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.filedropper.com/fig36

http://www.filedropper.com/fig55

това са схемите на табло с миничек и табло с ауточек.Слагаш 26  пиновата букса и привързваш по схемите.Гледай букса C3,

Няма кой знае какво сложно, аз съм привързал и двете букси заедно , едната просто си седи свободна

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

успях да ги отворя и аз , честно да си призная доста сложничко ми се струва.

ако имашснимков матерял как си го направил мисля че ще се ориентирам по лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сложно колега. И аз си мислех така но стана лесно.

Отваряш бялата буксс дето влиза в миничека и вадиш съптветните пинове и ги слагаш в голямата букса.

Забравих да те питам. Какъв е двигателя на донора и какъв е твоя? По принцип има една кодираща карта която се различава при различни двигатели

После някои от кабелите си остават в бялата букса и не се използва а просто си виси там.

Sent from my LG-H950 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Донора е 1:1 с моята даже е и купе :-)

Колега искаш да кажеш че за ауто чека ще ползвам по малко кабели отколкото при мини чека ли нещо не те разбрах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

елементарно е , на буксата има написани номерата на пиновете,след като я отвориш огледай внимателно.

Имаш да вържеш 16 пин -кафявочервен към датчкика за течност на чистачките

17 пин бялсив датчик за налчгане , на 14 пиновата букса е на 4 пин, местиш го.

18 пин сив към модулите за проверка на светлините или го замасяваш.

19 син черен-датчик за ниско налягане ,от старата букса там е на 7 пин , местиш го

25 червен за проверка на задните светлини, пак го замасяваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...