alfaboicho Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Какви са признаците на некоректно работеща дроселова клапа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Висок разход, клатене на празен ход, мудна кола... Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alfaboicho Публикувано 16 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Проблемът е , че след като загрее , двигаделя подържа по-високи обороти-около 1100 об. При следващо палене може пък да са 900,което е сравнително по-редко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Почистване и адаптация правил ли си? Sent from my SM-P605 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alfaboicho Публикувано 16 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Не. Онзиден вечерта, след катозапалих още топла колата, двигатеят заработи със силни вибрации, все едно работи на три цилиндъра. На другият ден работише нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Викаш от дросела е работил на 3 цилиндъра? Възможно е, дросела да няма нищо общо, а някоя свещ да прави проблем, или в най-лекия начин да пикае някоя дюза! Аз от както ползвам 98 бензин, все едно карам друга кола. Пробвай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alfaboicho Публикувано 16 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Благодаря за консултацията. Ще почистя дроселовата клапа и ще сменя и свещите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 И адаптация си иска след почистването, и адаптация... Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastradin2 Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Обясни за адаптацията, моля! Какво представлява, как се прави и т.н. За първи път чувам. Затова питам. Вчера, след смяна на горивния филтър на няколко пъти ми угасна двигателя, на малки обороти... Дали не е от замръсена дроселова клапа? Че откакто съм купил колата не съм чистил такова нещо....Десетина години, вече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastradin2 Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Или нещо е станало, като съм сменял въздушния филтър....Защото свалих въздухопровода и буксата на измерителя на потока на чистия въздух. Довечера ще пръсна клемите на тази буксичка - може нещо да са замръсени или да не правят добър контакт... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Отиди на диагностика някъде или някой с вагком да ти я прегледа. Така на боб няма да стане. Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване