Jump to content

Дроселова клапа


alfaboicho

Recommended Posts

Проблемът е , че след като загрее , двигаделя подържа по-високи обороти-около 1100 об. При следващо палене може пък да са 900,което е сравнително по-редко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Онзиден вечерта, след катозапалих още топла колата, двигатеят заработи със силни вибрации, все едно работи на три цилиндъра. На другият ден работише нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш от дросела е работил на 3 цилиндъра?  Възможно е, дросела да няма нищо общо, а някоя свещ да прави проблем, или в най-лекия начин да пикае някоя дюза!

Аз от както ползвам 98 бензин, все едно карам друга кола. Пробвай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Обясни за адаптацията, моля!

Какво представлява, как се прави и т.н.
За първи път чувам. Затова питам.

Вчера, след смяна на горивния филтър на няколко пъти ми угасна двигателя, на малки обороти...

Дали не е от замръсена дроселова клапа? Че откакто съм купил колата не съм чистил такова нещо....Десетина години, вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или нещо е станало, като съм сменял въздушния филтър....Защото свалих въздухопровода и буксата на измерителя на потока на чистия въздух. Довечера ще пръсна клемите на тази буксичка - може нещо да са замръсени или да не правят добър контакт...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...