tedin4o Публикувано 20 Април 2016 Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Здравейте, колеги! Преди няколко дни отидох да ми направят диагностика, тъй като отдавна не бях правил, но се оказа, че не може да се свърже с компютъра на колата, а отделните модули се разчитат. По принцип имам съмнения, че проблема е в имобилайзера на колата, тъй като ключа който имам е без чип (не е оригинален), а при закупуването на колата, там където ми слагаха алармената система не са могли да сложат имобилайзер. Въпросът ми е, къде се намира точно този имобилайзер и ако евентуално изобщо го няма какви са вариантите да процедирам, за да отстраня проблема и да възстановя връзката с компютъра на колата? Също така, ако някой се е сблъсквал с това, какви може да са евентуалните други причини за прекъснатата връзка, ако не е в него проблема. Колата е Ауди А6 Ц4 2.5тди АЕЛ (1995г.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 20 Април 2016 Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 (Редактирано) Имобилайзера няма общо с проблема. Ако ти свети лампа с ключе на таблото при подаване на контакт, някой ти е преместил ампулата стационарно. Допълнителния имобилайзер към алармата прекъсва някой верига без която колата не може да запали-пак няма общо. Пробвай диагностика на друго място с друг интерфейс най-добре ВАГ–КОМ. Редактирано 20 Април 2016 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedin4o Публикувано 20 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Лампата светва и след 2-3 секунди изгасва. Колкото до софтуера - ваг ком е. Иначе си мисля, че проблема е в имобилайзера понеже четох в някой форум, че ако е изолиран се прекъсва връзката.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 20 Април 2016 Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Да, прекъсва се връзката ако е премахнат и с ваг ком имаш комуникация с вс.модули освен с двигателя. "К" линията минава през него и трябва да се направи мост на буксата. Кутията на имото е бяла на цвят и се намира зад приборното табло в ляво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedin4o Публикувано 20 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Благодаря, колега. Тези дни ще гледам да го сваля таблото и да огледам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 (Редактирано) На буксата на имобилайзера намираш пин 9 с кабел зелен с черна ивица и пин 10 със зелен кабел и пъхаш в тях един кламер или каквото намериш за да ги свържеш - това естествено ако ти е премахнат имобилайзера. Др.вариант е от 42 пин на компютъра да си изтеглиш дублиращ кабел за К линията до диагностичната букса. Третия вариант е да отидеш при меко казано тъпите алармаджии и да си оправят бакиите като м/у временно ти върнат парите и почерпят за причиненото неудобство Редактирано 21 Април 2016 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedin4o Публикувано 22 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 Като цяло мисля, че не тези от алармата са виновни, понеже бяха казали, че ако са знаели каква бъркотия е с инсталацията изобщо е нямало да се заемат да я правят..иначе инсталацията е пипана от предния собственик (в Австрия), понеже беше сложена навигация със СД и докато я махах изтеглих 50 метра кабели . Благодаря ти много за обяснението как да го направя, тъй като не съм особено на тИ с кабелите и щях да питам някого който се занимава с инсталации, но сега мисля и сам да се справя. Благодаря още веднъж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване