padrekolio Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 Здравейте.Имам проблем с изгорял габарит,някой може ли да помогне как се сменя.Не стигам крушката ,дали не трябва да се сваля целия фар? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 Доживях и тема за смяна на габарит да видя. Махаш капачката за дългите и изваждаш крушката на дългите да не ти пречи. После бъркаш с палец и покалец, и хващаш и дърпаш цокълът на габарита. Сменяш крушката и по обратния ред. Просто като боб! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
padrekolio Публикувано 21 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 Благодаря,за отговора......просто един познат ме вкара във филм,че трябвало да се сваля маската и фара за да се смени тая тъпа крушка.....за това попитах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
padrekolio Публикувано 24 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Приятелю,пробвах по твоя начин.......махнах крушката на дългите и пак едва докосвам буксата на габарита.....дори третокласник да си пъхне ръката абсурд да свърши работа..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Десният е лесен, левият обаче.... намери някой с по-малка ръка или повече нерви и ще стане Хващаш кабелите и дърпаш леко, съответно крушката на габарита ще излезе. После трябва просто да я бутнеш с върха на пръстите, за да си застане на мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 (Редактирано) Сменял съм и двата габарита (със светодиодни). Да, тесничко е но се прави. А ръката ми не е от малките. Редактирано 24 Април 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Вземи си клещи човка и става много лесно, аз така процедирах с моя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hannsi Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Здавейте! Аз имам следният проблем.Реших да сменя жълтите крушки на габарита с бели, пробвах с някакви диодни, но светеше само на единия фар. Помислих, че не прави добра маса и затова си купих други, малко по различни почти като жълтите. Монтирах ги и 2-3 седмици си светиха, но започна на единия фар да премигва, след няколко дена на другия фар нацяло спря. Пробвах да разбутам жичките, но без успех и се отказах. Друг проблем забелязох днес. След като пусна габарит или къси светлини, ключа,запалката и ламичката на пепелника светят около 10 секунди и изгасват. Когато ги изключа и ги пусна,пак така. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 - махни тези ментерливи габарити - утре ще погледна ел. схемата и ще ти кажа кой кабел да погледнеш за губещата се подсветка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 Прегледах електрическата схема. Това което ти изброи (ключа,запалката и лампичката на пепелника) е така известния Терминал 58s. Тези неща се захранват от Central electric модулът. Чрез потенциометъра на ключът за светлините, модулът разбира колко димитирана искаш да е светлината. Когато ти изчезнат, промени димитирането на светлината чрез потенциометъра. Ако се появят, проблемът е в него. Ако не се появят, премини на татък. Ако таблото реагира на димитирането но светлината не се появява на изброените от теб неща, провери за лоша (окислила) връзка на пин 12 букса B: кабелът е сив със синя нишка. Напиши резултатите по точки 1 и 2, и ако още не е локализирън проблемът, ще провериш връзката от димитиращия потенциометър до Central electric модулът (пин 12 на букса G) отново зо лоша (окислила) връзка. Ако все още не се локализира проблемът, сваляш Central electric модулът и го проверяваш за спукани спойки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване