Boltar Публикувано 3 Май 2016 Доклад Share Публикувано 3 Май 2016 Здравейте, колеги и Христос Воскресе! ? Преди си измих колата и след като се качих и пуснах задната чистачка да изчисти водата от стъклото тя не пожела да спре... [emoji35] Преди това не е имала никакъв подобен проблем. Когато я запалих след като я измих също нямаше проблем, но след като я пуснах и сега не спира на която и да е степен на лосчето за задната чистачка. Имате ли идея от какво може да се е получило това(този бъг). Аз се надявам да е влязло вода от накъде и да е направило късо. И като изсъхне да спре. Но това си е само лично предположение... МОЛЯ ЗА ПОМОЩ! [emoji4] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 3 Май 2016 Доклад Share Публикувано 3 Май 2016 най-вероятно ти е заминало моторчето: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boltar Публикувано 3 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2016 Благодаря ти, колега! Ще поизчакам да отминат тия дъждовните дни и другата или края на тая седмица ще я оставя колата да я попече малко слънцето. Надявам се да изсъхне и да се оправи(въпреки, че това е електроника и като един път откаже от вода не повтаря да работи, нооо надеждата умира последна ). Просто искам да мине без разглабяния и да давам пари за ново моторче. А в случай, че ми се наложи (не дай си боже) колко пари струва в Проше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 3 Май 2016 Доклад Share Публикувано 3 Май 2016 Преди 4 часа, Boltar написа: А в случай, че ми се наложи (не дай си боже) колко пари струва в Проше? Не е нужно да я купуваш от Порше. Моторчето се произвежда от Valeo. Едно ново в е-вау струва около 110 лева. Ако потърсиш при български представители, цената ще е близка. P.S. От известно време се замислям да се докопам до едно изгоряло моторче и да му снема електригеската схема. Би било полезно, да имаме лек и за това, без да се налага смяната му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boltar Публикувано 12 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 Еми можеме да измислим нещо. Като го оправя и сваля старото ще ти пиша да се разбереме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Май 2016 Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 (Редактирано) Оф сори, че пиша в темата на колегата ама сутринта тръгвам за работа вкарвам задна скорост да излезна и нали задната чистачка се пуска отиде до горе и така си и остана. Не иска да мръдне повече....(мислех, че на мене няма да ми се случи като съм чел за тия проблеми ама не е така ). Та при всеки е нещо различно като чета от темите ама при мене като пробвам да задържа да я пусна пръска течност чистачката не мърда и един сантиметър, също така като оставя лостчето на долу да работи на интервали се чува някакво единично цъкане(не разбирам предполагам е реле или знам ли), обаче чистачката пак не мърда и си стои вдигната нагоре. Та въпроса ми е на 100% ли ми е изгоряло моторчето или има шанс да е от нещо друго. Намерих преди малко от един пост на Пламен, че бушона е номер 41 та ще го видя довечера него макар, че ме съмнява. И последно някой вече не им ли намери цаката на тия чистачки Редактирано 13 Май 2016 от Иван Лютов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Утре ако почиваш, може да минеш да видя моторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 На работа съм...Най-рано мога другата седмица по някое време, ама дано е изгорял бушона и да се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Щом е спряла на средата и не мърда, много е вероятно да е заминал бушонът. Но за да изгори, ще има и защо. На мойта чистачка и е в много лошо състояние оста и механиката, но пък си работи безотказно. Оправих и О-пръстенът и я изчистих хубаво вътре. Но уви, това че се е пълнила с вода е довело до лоша корозия на механиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 (Редактирано) Да прав си ако е заминал бушона просто ще го извадя и няма да слагам друг, докато не се види от какво е станало. Така и така аз тая чистачка не я ползвам или нещо супер рядко. Тука последно време ни удави с тия дъждове и предполагам, че при мене е същата работа като при тебе.. пълнила се е с вода сигурно. Редактирано 13 Май 2016 от Иван Лютов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boltar Публикувано 13 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Не е нужно да я купуваш от Порше. Моторчето се произвежда от Valeo. Едно ново в е-вау струва около 110 лева. Ако потърсиш при български представители, цената ще е близка. P.S. От известно време се замислям да се докопам до едно изгоряло моторче и да му снема електригеската схема. Би било полезно, да имаме лек и за това, без да се налага смяната му. Днес ходих до Auto Kelly и ми казаха 169лв. И звънях на една морга и ми каза, че има моторче, но е от 2008. Въпросът ми е, дали ще стане като е от преди фейслифта и, дали са дщеднакви? [emoji4] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Става. С годините въвеждат подобрения по изпълнението и повишаване на надеждността им, но са напълно съвместими двупосочно. В момента ако отидеш в представителството, ще ти продадат за А3-ката ти моторче с номер 8R0 955 711 C, което се поставя на Q5 след май 2015-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 (Редактирано) Преди 1 час, Boltar написа: Въпросът ми е, дали ще стане като е от преди фейслифта и, дали са дщеднакви? Като звъниш по моргите, не е задължително да търсиш точно от 8Р. Ето ти списък на колите, които ползват това моторче: А също, ето и номерата на моторчетата през годините: AUDI A3 (8P1) AUDI A3 Sportback (8PA) AUDI A4 Avant (8E5, B6) AUDI A4 Avant (8ED, B7) AUDI A4 Avant (8K5, B8) AUDI A6 Avant (4F5, C6) AUDI Q5 (8R) AUDI Q7 (4L) Ето и номерата на моторчетата през годините. Всяко едно от тях става за колата ти. Но колкото по-нова ревизия е, толкова по-добро би трябвало да е от гледна точка на надеждността (предполагам): 8Е9 955 711 - заменено на 01/09/2001 с: 8Е9 955 711 A - заменено на 01/10/2003 с: 8Е9 955 711 B - заменено на 01/01/2005 с: 8Е9 955 711 C - заменено на 01/02/2007 с: 8Е9 955 711 D - заменено на 01/06/2007 с: 8Е9 955 711 E - заменено на 01/12/2014 с: 8Е9 955 711 G - заменено на 01/05/2015 с: 8R0 955 711 C + 8R0 955 711 A 8R0 955 711 B Редактирано 13 Май 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boltar Публикувано 13 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Ееее колега златен си! Благодаря много! Утре ще мина през тая морга да видя, дали някой от тези номера съвпада и ако е така ще го взема! Че от моргата ми каза тоя 35лв. Къде са 170, къде са 40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Дава ти го за без пари. Ако има още едно, свирни. Тук в София по моргите им търсят по 80-тина лева . Най-вероятно ще е с номер 8Е9 955 711 Е. Взимай го смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 При мене не е от бушона е сега преди малко видях, че му няма нищо. Явно или е изгоряло моторчето или нещо друго има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Моторчето. То няма много опции при него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boltar Публикувано 14 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 Колеги, здравейте и добър вечер. Искам да ви кажа, че проблемът при мен е дошъл от вода изпусната от това пластмасовото където влиза маркучлето за течността. Наводнява контролера и от там той се побърква. Отворих я там където е зъбното колело измих старата грес смесена с ръжда и сложих нова. Подсуших и накрая просто неутрализирах маркучлето за течността и сега просто няма да имам вода към задната чистачка, но пък ще имам чистачка. Лека нощ! Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Май 2016 Доклад Share Публикувано 15 Май 2016 До болка позната детска болежка на тези моторчета. Смени си О-пръстенът, за да можеш да си ползваш и задната пръскалка. Ето и моят опит с въпросното моторче: Цитат В неделя, докато се поразхлади малко, реших да се заема най после с пустата задна чистачка. .......................................................... .......................................................... ......................................................... По-интересен се оказа въпросът с протичащите моторчета. При този тип моторчета (8Р), от Ауди са си взели поука (в сравнение с 8L) и оста през която минава водата е метална, дебела и с поне 2мм стена. Но, моторчетата отново протичат...... При мен, имах поставен о-пръстен, с размери 9,5мм вътрешен диаметър и 15 мм външен. Но при обратното сглобяване на моторчето, нещо не ми допадна. Там, където о-пръстена ляга, имаше ненормално голямо напрежение. Загледах внимателно о-пръстена и установих, че се мачка. След по внимателен оглед на капака, ми направи впечатление, че улея предвиден за о-пръстена е с по-малък външен диаметър от този на поставения там о-пръстен. Явно някой вече бе ремонтирал моторчето и поради невъзможността да намери правилния о-пръстен е сложил най-близкия. Ето поглед от близо, на леглото на о-пръстена. Най външното легло е предвидено за него. На шублер, външния диаметър на леглото ми излезе 12 мм. А оста е с диаметър 10 мм. Значи, правилния о-пръстен трябва да е 10х1 (10 милиметра d1, 1 mm d2, 12 mm външен диаметър). Явно е, че този о-пръстен им е слабото място на моторчетата. Видно, ресурсът му на живот не е много голям. Цитат Най-хубавото е, че за подмяна на о-пръстена (в случай че на някой му даде фира и моторчето не напълни с вода), не е нужно да се сваля самото моторче. Капачето е на 5 винтчета, които се свалят както си е моторчето на вратата на багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 20 Май 2016 Доклад Share Публикувано 20 Май 2016 При мене се оказа, че вътре е ръждясало, а моторчето е здраво и беше блокирало и не мърдаше. Изчистено е вече и заработи отново Явно тия дъждове не са му повлияли добре дано вече не се разваля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi veteran Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 Колеги, при мен на а4-ка със същото моторче проблема беше същия, не работеше. Вчера отворих моторчето, вътре беше уникален мазгоч и всичко беше клеясало, със доста усилия изтистих всичко, смених опръстенчето цитирано в предходния пост гресирах, чистих и платката на управлението защото беше побеляла от долната страна (явно се е позадържала водичка и там). Имах надежда че ще потегли без особенйи драми но уви... Чистачката заработи, но явно платката на управлението е дала фира и моторчето върти постоянно. Има ли ваиант да поправя дефекта или трябва да се сменя с ново моторче? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване