ВаскоВК Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 От два дена колата ми не иска да държи стабилни обороти.И на газ и на бензин.С обикновена газова съм без да съм имал проблеми до сега.На празен ход сякаш работеше на 2-3 цилиндъра.Не че разбирам кой знае колко но реших за начало да погледна свещите.Беше нещо ужасно-и четерите.Бяха катранено черни.Почистих ги добре,сложих ги и след няколко минутна работа на мотора бяха пак същите.Последно зареждах бензин на една не чак толкова благонадеждна бензиностанция но чак пък толкова.Смених дистр.капачка и палеца но без ефект.От какво може да е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 (Редактирано) Щом са черни - богата смес. Може да е от лошо гориво, развален т-датчик на ЕКУ-то (синия), л-сонда, лоша регулировка. Огледай регулатора на налягането на бензиновата рейка да не е пробил и да пуска бензин през вакуумното маркуче. Ако има бензин в него значи регулатора е за смяна. Редактирано 5 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ВаскоВК Публикувано 5 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 Забравих да спомена че това започна веднага след като излязох от компютърна диагностика-там "майстора" му удари едно доста здраво форсиране уж за регулиране нещо работата на газ.А посещението ми там беше по повод на това че предната седмица ми изправяха клапата на дебитомера и бях сигурен че ще запише грешка-както и излезе.Но интересно че след неколкократно почистване на свещите днес сутринта си запали от раз-със стабилни обороти и на газ и на бензин.Сякаш нищо не е било.Покарах из града някой и друг километър,погледнах отново свещите-напълно нормални без следи от зацапване.Но ще проверя и регулатора за налягането на бензина и някои други работи.Благодаря колега VBI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Май 2016 Доклад Share Публикувано 6 Май 2016 Щом си имал проблем с клапата на дебитомера е възможно да не е била изправена добре и да е заяла някъде по корпуса. Не се е отваряла, малко въздух, съответно черни свещи и лоша работа на двигателя. Може би се е раздвижила вече и затова всичко е ОК. Това е просто предположение, но ако се случи пак виж на ръка дали се движи леко клапата на дебитомера без да опира никъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване