Jump to content

Ауди а3 - помощ за лог


ankh

Recommended Posts

 

Здравейте, 
проблема е следния: от няколко дни колата няма мощност и затова реших да направя няколко лог-а ( за 1-ви път ми е и може да не са както трябва) и се надявам на ми помогнете за отстраняването на проблема. Колата е Ауди А3 1.9тди 131к.с с ремап от брезел. Геометрията е чистена от него преди не повече от 3500-4000км, точно преди ремапа и за това си мисля, че не е в нея проблема. Грешки няма и не влиза в авариен режим... просто няма мощност. Мерси предварително

LOG-01-003-008-011.xls

LOG-02.xls

LOG-03.xls

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нещо подобно се опитвам да си обясня и аз в тема малко по-нагоре от тази... Това, което виждам е, че и при теб лимита на дебитомера осезаемо се разминава с исканото количетво гориво до около 2500 оборота по някаква причина дебитомера не отчита постъпването на достатъчно въздух през него. И на 3 канал не си стига заданието отначало... Според мен, макар че опита ми е нищожен или има проблем с ЕГР ако не е затапен, или има проблем  с дебитомера, въпроса е с какво турбо е колата, как трябва да развърта и какво се е променило след ремапа...  Къде усещаш липсата на мощност до 2500 оборота , след тях или по целия диапазон? Надявам се, че ще се включи и някой наистина запознат, защото е интересна темата за диагнотициране на проблем в тия стари дизели. 

Редактирано от reindjura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егр-а е спрян софтуерно. Липсата на мощност се усеща като цяло в ниските обороти.. при каране с около 1600-1700 оборота и дам газ до ламарина, колата не реагира и и ускорява много бавно. При изкачване на стръмен път + 4 човека в кола се налага да слизам на по ниски предавки , докато преди не беше така.. още в ниските при даване на пълна газ, ускоряваше много(ESP мига на 2-ра и 3-та)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен колко са достоверни данните от vcds след тунинг... щеше да е добре да има данни от лог и  от 001 канал  актуалните стойности на горивото. Пробвай да изчистиш дебитомера с MAF cleaner и тествай пак.. 

Редактирано от reindjura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР е само ограничен софтуерно.Може да е чипната по МАП и затова да не е много достоверен лога.Аз бих опитал обаче със скъсяване лоста на актуатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пробвах с почистване, а днес и с друг дебитомер, но никаква разлика. Преди няколко дни пуснах един output test на Engine,защото така съм слушал, че се проверява Н75, но колата не изгасна както би трябвало да стане. На какво може да се дължи и това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не изгазва при теста на N75,нещо се бъркаш със shut off solenoid,който е за съсвсем друго.Направи лоста на клапана по-къс и тествай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...