Gulqnskiq Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 И така време е голфа да го оставим в историята. Искам да го заменя с А4 face 1.9 (90-110к.с.) до към 4500. Харесъл съм някои обяви в Пловдив от автокъща Митака, някои колега ако има впечатления и съвети да помага. Дизел не съм карал никога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gulqnskiq Публикувано 3 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 Колеги харесах една а4 1.9 90 от чепинци. Човека по възрастен, каза няма гражданска и не може да пътува с него. Понатегнал турбината за по голям вървеж. Може ли да се разбере, че не съм карал с турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 Аз по принцип бих те посъветвал да избягваш тия истории с "понатегнатите" турбини, защото не се знае какво е правено и къде ще издумка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 виж тва http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11464547070758154&slink=e3wxg4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gulqnskiq Публикувано 5 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2016 Колеги днеска пробвах колата за 90 коня си върви нормално, НО турбинката почва да свири от 900 оборота някъде и вие яко после. Набира нормално. Ще я караме на сервизче за преглед, цената е 3.400 регистрирана. Австриика е и я гледахме с бояджия няма гнилоч. Съвет да ми дадете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sportakus Публикувано 5 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2016 Колега турбина се сменя, това си е кунсоматив, ако е хубава и стегната колата кво те притеснява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gulqnskiq Публикувано 5 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2016 Комбито много ми хареса на а4. Има място за багаж. Клубен сервиз някъде да ми кажите, ако майсторите ми я препоръчат въпреки забележките, ако ги има . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 5 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2016 Антифриза налят в тая кола не е правилният. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 5 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2016 Ако е махнат катализатора е нормално турбината да се чува една идея повече. Като гледам ЕГР-а е махнат, така че на 99% и катализатора го няма. Мисля че 90-те коня са с едномасов маховик, но не съм сигурен, което в даден момент ще ти е от голям плюс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 6 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2016 Вакуумното маркуче, което отива към актуатора е в много лошо състояние и може виенето да е от там, ако има пукнатини. Гледам е съединявано и пак мяза на дърпана баница. Добре е ако я купиш да ги смениш всички маркучета - не са скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gulqnskiq Публикувано 6 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2016 Колеги искам някои, които е спец от Вас по дизелите, в четвътак, петък да го взема с мене и да отидем да го огледаме. Просто да ми кажи има ли смисъл, ако се наложи ремонтиране. Естествено ще се реванширам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gulqnskiq Публикувано 7 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Е такова чудо не бях виждал колеги. Разбрахме се за 9 часа днес да дойде до сервиза в Чепинци на околовръстното за оглед, чакам чакам и не дойде тоо негодник. Даже и не исках да му званя по телефона. Смятайте каква бангия беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване